Om 14:00 bepaald om alsnog te gaan en geen spijt van. Eerste keer VWAB voor mij. Had wel zin in een feest met classics en grotendeels me zeer goed vermaakt.
Halverwege Krusaders binnen gekomen en draaiden wel wat leuke hitjes. Snapten alleen niks van een mengpaneel.
DBSTF was dikke prima. Plusjes voor War Cuz Im Hard.
Tijdens Code Black gaan eten en maar een paar platen van meegemaakt, maar dat was eigenlijk allemaal wel oke (Behalve running late mf raw remix).
Had best wel zin in Davide Sonar, maar dat stelde best teleur. Vage edits en die keytar + dat andere ding die niet live waren voegden niks toe.
The Pitcher Live was een genot. Vooral Sleeping was een aangename verassing (Had nog wel gehoopt op Grindin', maar vooruit).
Ran-D schommelde (Ik ben zo klaar met Put It On en Bolivia), had vooral wat meer oudere platen kunnen draaien (Volgens mij geen Inner Child, Say Yeah of Frightnight gehoord).
2 Sidez was met afstand de set van de dag. Wat een heerlijke platen.
Het enige leuke aan het VWAB team was Zany. Freqs gooide er vooral nieuwere platen op (En vooral platen waar ik niks mee heb), op DJ Revolution en Just A Freak remix en laat ik maar niet over Titan beginnen. Op Nightmare na, alleen maar platen die ik niet wou horen. Zany draaide juist wel leuk, op een vage kick edit van Nothing Else Matters na.
Door die set wat gaan dippen en bij Josh & Wesz daar half in blijven hangen. Draaiden ook wisselvallig en bijna 10 minuten langer dan ze mochten. Adaro draaide best prima, maar halverwege zijn set was ik er wel klaar mee en ben ik naar huis gegaan.
Al met al een prima feest gehad, maar heel bijzonder was het niet.
De warmte was over het algemeen ook te erg. Verder een half uur gewacht op een broodje frikandel, want stervensdruk.
Nuracore schreef:
Ik ben ondertussen bezig met de jaarlijkse recap. Welke uitzonderlijke platen hebben jullie allemaal gehoord?
The Pitcher - Sleeping en eventueel War Cuz I'm Hard.