Zeker en echt zin in Josh en Wesz!wrote:Mwoaaaah. Gaat vooral gezellig worden.wrote:Begint het al een beetje te leven?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Past
Vroeger Was Alles Beter - The VWAB Team
- Time
- – (Sun)
- Price
- Early Bird €34,50 Regular €39,50 VIP €59
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 17 hours ago
Onwijs veel zin in dit feestje. Lekker met het fietsje!
Eerst Genesis
Eerst Genesis
Bij mij dikke hype hiervoor en voor de VWAB parkeerplaats meeting!
Aanwezig!wrote:de VWAB parkeerplaats meeting!
Expres gezakt voor m'n rijexamen zodat jij moet rijden met VWAB.wrote:Bij mij dikke hype hiervoor en voor de VWAB parkeerplaats meeting!
Dan neem jij Origins, Deal?wrote:Expres gezakt voor m'n rijexamen zodat jij moet rijden met VWAB.wrote:Bij mij dikke hype hiervoor en voor de VWAB parkeerplaats meeting!
Zolang als Lennard niet moet parkeren (op een lege parking überhaupt), dan is het goed.
Klinkt als een planwrote:Dan neem jij Origins, Deal?wrote:Expres gezakt voor m'n rijexamen zodat jij moet rijden met VWAB.wrote:Bij mij dikke hype hiervoor en voor de VWAB parkeerplaats meeting!
Ja dikke prima.wrote:Dan neem jij Origins, Deal?wrote:Expres gezakt voor m'n rijexamen zodat jij moet rijden met VWAB.wrote:Bij mij dikke hype hiervoor en voor de VWAB parkeerplaats meeting!
zolanger maar blyat blyat op de parkeerplaats is sowieso aanwezig
We hebben wel kaartjes maar er is totaal nog geen hype. Zal uiteindelijk wel gaan maar dan voor de gezelligheid. En Shiverz.
Warming up in the making
even mee helpen hypen enz.
Oewh kom maar door!wrote:Warming up in the makingeven mee helpen hypen enz.
-
LHardtraxxer
- 340 posts member since 2016
- last seen Aug 2026
Zijn er hier mensen die interesse hebben om voor de terugweg een taxi(busje) naar Schiphol te delen? Wij moeten met z’n tweeën die kant op en de aansluiting op Utrecht is kut. Afhankelijk van het aantal mensen, kost het zo te zien tussen de €15 en €25 pp.
Begin toch wel heel veel zin te krijgen in VWAB nu!
De line up is qua namen niet meteen 'wow' maar juist dat kan wel eens heel verrassend dikke sets opleveren.
vroeger was inderdaad alles beter, toen kon ik nog bij vwab zelf terecht voor tickets
. mocht iemand nog 2 tickets op zolder hebben liggen die je niet meer gebruikt stuur aub ff een PM, wil ze graag overkopen
Er zijn op onze website www.vwab.nl nog 90 tickets beschikbaar!
Dus. Zullen we weer eens een biermeeting opzetten?
wrote:Dus. Zullen we weer eens een biermeeting opzetten?
Nee helaas, en aub de Merchandise gelieve te kopen en anders te laten liggenwrote:Dus. Zullen we weer eens een biermeeting opzetten?
wrote:Nee helaas, en aub de Merchandise gelieve te kopen en anders te laten liggenwrote:Dus. Zullen we weer eens een biermeeting opzetten?
wrote:Nee helaas, en aub de Merchandise gelieve te kopen en anders te laten liggenwrote:Dus. Zullen we weer eens een biermeeting opzetten?
Hahaha lekkerwrote:Nee helaas, en aub de Merchandise gelieve te kopen en anders te laten liggenwrote:Dus. Zullen we weer eens een biermeeting opzetten?
Was niet aan jullie gericht overigens. Hardtraxxers kunnen, i.t.t. merchandise, ook best een biertje kopenwrote:Nee helaas, en aub de Merchandise gelieve te kopen en anders te laten liggenwrote:Dus. Zullen we weer eens een biermeeting opzetten?
Last edited by Remi on , edited 1 time in total.