Precies dit ja! Oprecht een tof idee!wrote:Of een FearFM stage![]()
Wat was dat vet altijd. Na school FearFM opzetten tijdens het huiswerk maken. 2Dangerous luisteren. Die top40 elke maand. Je kunt nu ook elke willekeurige top40 van FearFM pakken en luisteren, wat een tijden qua releases.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Past
Vroeger Was Alles Beter - The VWAB Team
- Time
- – (Sun)
- Price
- Early Bird €34,50 Regular €39,50 VIP €59
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Dat zou echt geweldig zijn, met de oude residents die toen het meeste draaiden. Dan krijg je me toch een partij toffe sets met variatiewrote:Of een FearFM stage![]()
Wat was dat vet altijd. Na school FearFM opzetten tijdens het huiswerk maken. 2Dangerous luisteren. Die top40 elke maand. Je kunt nu ook elke willekeurige top40 van FearFM pakken en luisteren, wat een tijden qua releases.
FearFM was echt een groot deel van m'n leven, elke dag tijdens gamen,huiswerk,schoonmaken,alles... zodra ik thuis kwam stond het aan
2Dangerous dat waren toch Dizzorder en Dozer voornamelijk?
Dozer die is volgens mij niet meer actief als DJ, jammer genoeg
Dozer die is volgens mij niet meer actief als DJ, jammer genoeg
Dozer draait nog wel af en toe. 14 Juli nog op Hardclassics. Dus dat zou wel kunnen. Maar ik denk niet dat Shockerz er nu opeens een tweede zaal bij doet omdat het zo snel uitverkocht is. Misschien volgend jaar extra zaaltje? 
op Genesis komt ie nog eenswrote:Dozer die is volgens mij niet meer actief als DJ, jammer genoeg
Verder enkel nog als 'Pret Kabinet' te zien volgens mij (samen met DizZorder)
Och ja vergeten, voor de rest is hij in stilte heen gegaan lijkt het wel.. Toch vrij jammerwrote:op Genesis komt ie nog eenswrote:Dozer die is volgens mij niet meer actief als DJ, jammer genoeg![]()
Verder enkel nog als 'Pret Kabinet' te zien volgens mij (samen met DizZorder)
Hij heeft het aardig uitgebreid via z'n Facebook pagina aangekondigd en "afgesloten" wel. Alleen geen 17 "afscheidsoptredens" inderdaad.wrote:Och ja vergeten, voor de rest is hij in stilte heen gegaan lijkt het wel.. Toch vrij jammer
Toch kaartjes weten te regelen 
Hier ook weer eens een hardstyle feestje meepakken 
Als iemand een kaartje verkoopt hoor ik het graag! Meerdere kan ook, heb er vier nodig.
Getreuzel in de groep altijd..
Getreuzel in de groep altijd..
Begint het al een beetje te leven? Benieuwd naar de timetable. Ik kijk vooral uit naar Josh & Wesz Live (eindelijk eens een ander setje en hopen op platen als Rubdown, Keep It Alive en Alexez), The Pitcher Live, 2-Sidez Live, Low-E & Alter Egosz Live (al ben ik benieuwd hoe die een half uur gaan vullen) en Chain Reaction (als die niet zulke nieuwe platen draait als op Decibel).
Hebben ze zoiets gezegd te gaan doen?wrote: Ik kijk vooral uit naar Josh & Wesz Live (eindelijk eens een ander setje en hopen op platen als Rubdown, Keep It Alive en Alexez)
Staat gewoon op de line up hoorwrote:Hebben ze zoiets gezegd te gaan doen?wrote: Ik kijk vooral uit naar Josh & Wesz Live (eindelijk eens een ander setje en hopen op platen als Rubdown, Keep It Alive en Alexez)
Er staat overal uitverkocht, maar zie dat je nog wel Late Bird Tickets kunt bestellen..
https://vwab.nl/en/tickets/
Dus voor degene die willen...
https://vwab.nl/en/tickets/
Dus voor degene die willen...
Last edited by Nattehond on , edited 1 time in total.
Precies deze namen kijk ik ook naar uit. En ik kijk uit naar Davide Sonar (uiteraard) en A-lusion (al hoop ik dat hij niet weer zijn set afsluit met veel te nieuwe platen zoals op Defqon).wrote:Ik kijk vooral uit naar Josh & Wesz Live (eindelijk eens een ander setje en hopen op platen als Rubdown, Keep It Alive en Alexez), The Pitcher Live, 2-Sidez Live, Low-E & Alter Egosz Live (al ben ik benieuwd hoe die een half uur gaan vullen) en Chain Reaction (als die niet zulke nieuwe platen draait als op Decibel).
Eerst nog Genesiswrote:Begint het al een beetje te leven?
Ze staan Live, dus mag toch aannemen dat ze louter eigen platen gaan draaien.wrote:Hebben ze zoiets gezegd te gaan doen?wrote: Ik kijk vooral uit naar Josh & Wesz Live (eindelijk eens een ander setje en hopen op platen als Rubdown, Keep It Alive en Alexez)
Vorige keer met Bioweapon live flink de mist in gegaan met die verwachtingwrote:Ze staan Live, dus mag toch aannemen dat ze louter eigen platen gaan draaien.
Ok ok, het waren eigen edits van hitjes van andere artiesten. Maar damn, dat was een pijnlijke set waar ze 10x mooiere dingen hadden kunnen doen
Last edited by Inno on , edited 3 times in total.
Ik vervloek het nog steeds dat ze alleen de mid draaide van Bass Power
-
A
Dat is echt heel triestwrote:Ik vervloek het nog steeds dat ze alleen de mid draaide van Bass Power
Ik vervloek ze voor die hele set. Wat was dat een domper 
Hoopte op al die parels uit 2009 en 2010, draaien ze er max 1,75 ofzo
Hoopte op al die parels uit 2009 en 2010, draaien ze er max 1,75 ofzo
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 14 days ago
Bedankt voor het herinneren, ik was hier net emotioneel van hersteld.wrote:Ik vervloek het nog steeds dat ze alleen de mid draaide van Bass Power
Beterschap!wrote:Bedankt voor het herinneren, ik was hier net emotioneel van hersteld.wrote:Ik vervloek het nog steeds dat ze alleen de mid draaide van Bass Power
Geen dankwrote:Beterschap!wrote:Bedankt voor het herinneren, ik was hier net emotioneel van hersteld.wrote:Ik vervloek het nog steeds dat ze alleen de mid draaide van Bass Power