Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2025 15:43 

Hardtraxxer

Vincent_ schreef:
Jack of sound

1. Another Ghost story
2. avio - destination nowhere, JoS remix
3. Spectrum Phases, Mashup Jack
4. Starlight
5. Rambo is a pussy
6. Machine, JoS
7. U try to play me - ivan carsten
8. You re next
9. Tatanka - Insane
10. Stfu
11. Kaylees nightmare
12. Double Dutch darkies
13. This kinda music
14. Another day in my life (jack of sound remix)
15. Midnight freaks
16. 911
17. Das weite land
18. Heavy damage
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2025 16:08 

Hardtraxxer

Muzikaal echt niks bijzonders maar wel lachen om wat mensen te zien. Gaan we nooit meer doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2025 21:34 

Hardtraxx Beheerder

Teleurstellend feest helaas, en dat terwijl ik er al helemaal geen hoge pet van op had.
Het was natuurlijk wel weer gezellig met iedereen, ook genoeg toffe muziek gehoord, maar ik miste toch wel een hoop Fusion spul.

Pluspunten:
++++++++++++++++eten
+++++locatie in het algemeen
++++warmte (echt perfect, nooit te warm of te koud gehad)
++++setjes van Pavo, JoS, Toneshifterz, eerste deel The Pitcher, NC en B-Front (die het voor mij nog even redde op het einde, thanks Bob!)

Minpunten:
- Frequencerz... What the fuck.
- Zany, veel meer van verwacht.
- Slim shore, viel ook tegen helaas. Kwam er door de platenkeuze ook niet lekker in tijdens zijn set.
- Sfeer, of beter gezegd het gebrek aan. Vanochtend tijdens het ontbijt in het hotel was er meer sfeer.

Het concept van VWAB blijft op papier altijd interessant, maar als artiesten keer op keer weigeren zich ook maar een beetje aan het concept te houden hoeft het van mij echt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2025 09:24 

Hardtraxx Veteran

Frequencerz vertikken het ook vaak om zich aan het concept te houden. Er zijn al genoeg interessante namen die het toch niet kunnen opbrengen. Crypsis kan het niet meer opbrengen een classic setje neer te zetten. Zany ook al langere tijd. Goed om te horen dat B-Front zich goed aanpast bij dit feest. Adaro enige van de oude ‘raw’ die zich altijd wel aan het concept houdt en wat andere platen erbij pakt. Heb wel zin in vwab in de zomer. Veel opties en genoeg die zich schikken aan het concept
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2025 09:32 

Hardtraxx Veteran

Wat een aanfluiting, een Fusion feest met een handvol Fusion platen? Zany die geen enkele Fusion of Sound albumplaat of early Fusion plaat draait, je hebt echt handenvol vette Fusion platen die je kunt kiezen, kom je aan met een Shiverz/Everyday/One Blade die je op elk fucking classics feest hoort :-) Frequencerz is al benoemd zie ik, daar ga ik verder ook niet over klagen want had daar al vrij weinig van verwacht. Enige leuke setjes volgens mij Pavo en Slim Shore. Noisecontrollers draaide gelukkig nog Samara en E=NC2, Jack of Sound was ook wel prima. Donkey Rollers draaiden een megamix met de grootste hitjes wat ze eigenlijk altijd doen, volgens mij ook alleen de pitchkick uit Silver Bullet, dus zonder de lompe eerste climax, verder wel een geinige set. Tijdens Titan hadden we de hoop al opgegeven en waren we onderweg naar de Mac. Voor de rest na verloop van tijd ook niet echt meer op de muziek gelet en veel dom geouwehoerd ter compensatie, het bier smaakte gelukkig redelijk goed :) Alleen jammer dat we B-Front ook moesten missen, maar de moed zakte ons echt in de schoenen tijdens Frequencerz. Nu wel definitief alle VWAB feesten links laten liggen, dit is niet meer aan mij besteed denk ik :lol:
Begrijp me niet verkeerd, ik ben geen zure oude man die het hele feest chagrijnig om zich heen staat te staren, maar het lijkt wel met het jaar droeviger te worden op classics feestjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2025 09:49 

Hardtraxxer

Ik had hier van te voren echt zoveel meer van verwacht... Teveel niet fusion platen gehoord en de sfeer in het algemeen was er gewoon niet. Dooie bedoeling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2025 10:10 

Hardtraxx Addict

Toch ook wel benieuwd welke platen Freqz hebben gedraaid, iemand voorbeelden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2025 10:23 

Hardtraxx Veteran

Phaser, Driver, Fight For Survival, X-Pand, Fly With Me, Rich MF, Revolution (volgens mij), Night Colours Black, No Escape, Incoming, G.T.F.O, Quakers, One Of A Kind, allemaal niet. (Correct me if I'm wrong, heb geen tracklist bij gehouden)

Echt eeuwig zonde, aangezien ze met hun laatste paar optredens bezig zijn, dan had je toch wel de focus wat meer op je Fusion tijdperk kunnen leggen, maar het was gewoon een beetje hetzelfde als andere Frequencerz classics optredens van de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2025 10:26 

Hardtraxx Veteran

Revolution live edit was gedraaid, maar alleen de mid-intro geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2025 10:36 

Hardtraxx Veteran

corneelwr schreef:
Donkey Rollers draaiden een megamix met de grootste hitjes wat ze eigenlijk altijd doen

De set deed me sterk denken aan de Donkey Rollers sets die ik op Paperclip en Memorylane (2022) heb gehoord, die 2 sets hadden dezelfde tracklist, met What We Are en The Human Enemy als enige tracks van na 2010.

Volgens mij heb ik nu dus gewoon voor de 3e keer 90%-100% dezelfde Donkey Rollers liveset voorgeschoteld gekregen. Dit was m'n 28e keer Donkey Rollers, en vond het altijd wel gevarieerd, maar ik krijg nu de laatste paar keren sterk het gevoel dat het telkens dezelfde set is.

Nuracore schreef:
Revolution live edit was gedraaid, maar alleen de mid-intro geloof ik.

Ah ja nu weet ik het weer, en het verklaart m'n twijfels :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2025 10:54 

Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:
allemaal niet.

Daar had je me mooi even tuk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2025 10:56 

Hardtraxx Veteran

Paling schreef:
Delt-A schreef:
allemaal niet.

Daar had je me mooi even tuk :lol:

Moest zelf ook even goed kijken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2025 11:04 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Volgens mij heb ik nu dus gewoon voor de 3e keer 90%-100% dezelfde Donkey Rollers liveset voorgeschoteld gekregen. Dit was m'n 28e keer Donkey Rollers, en vond het altijd wel gevarieerd, maar ik krijg nu de laatste paar keren sterk het gevoel dat het telkens dezelfde set is.

Ja, zo lijkt het wel idd, dit gevoel had ik ook al. nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2025 11:14 

Hardtraxx Beheerder

Ook nog die Bitch edit en attention climax (draai dan de mid :( )
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2025 11:23 

Hardtraxx Veteran

Misschien niet beste medium, maar onder Instagramposts van VWAB zijn er louter positieve reacties
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2025 11:52 

Hardtraxxer

Pipa schreef:
Misschien niet beste medium, maar onder Instagramposts van VWAB zijn er louter positieve reacties

Andere editie geweest denk of ze komen niet voor de fusion sound. Ik vind het oprecht pijnlijk hoe erg deze kans gemist is. Had voor liefhebbers echt het feest van jaar (of jaren?) kunnen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2025 12:21 

Hardtraxxer

Het contrast tussen de meningen hier en/of social media is inderdaad groot.
Er had voor fusion liefhebbers inderdaad heel veel meer ingezeten. Maar dat is een beetje een punt ook, denk dat er genoeg volk stond wat gewoon domweg voor de naam vwab komen. En niet verder kijken dan de neus lang is.
Dat zijn waarschijnlijk ook de mensen die het wel geweldig vonden. Misschien houden ze (zany/organisatie? daar rekening mee en daarom op safe spelen, ik weet niet. Vond Zany z’n set wel beter dan de laatste sets die ik had gehoord van hem. Maar hij had veel beter z’n best kunnen doen.
Ik heb zelf een geslaagde dag gehad. Beetje op en af maar al met al genoten. Tijdens frequencerz weggegaan wel. Dat was een aanfluiting. Had van tevoren nog hoop dat ze zich aan t concept zouden houden maar was weer een last run setje. Jammer. Misschien dat zo concept niet werkt icm met vwab maar onder een andere vlag wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2025 12:33 

Hardtraxx Veteran

Joh, het boeit het publiek echt niks. Die willen gewoon hits horen. Gewoon wéér dezelfde als altijd. En dan wordt er eens een keer een (bijv) The Pitcher Sleepin / Control gedraaid staat iedereen behalve 20 Hardtraxxers stil. Die hebben er dan ook "schijt aan" en draaien liever Shiverz voor de 2e keer in 2u want dan kan het volume lekker naar beneden gedraaid worden omdat de zaal staat te schreeuwen.

Aan de ene kant snap ik het allemaal wel maar aan de andere kant is de nerd in mij wel teleurgesteld.

Props voor JoS trouwens, voor de Italiaanse klappers van weleer tussen zijn eigen spul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2025 12:48 

Hardtraxx Veteran

Vandaar VWAB festival top! Dan komen de meer liefhebbers richting stage 3 en aankomend jaar 4. Daar kunnen dan lekker de obscure plaatjes gedraaid worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2025 13:30 

Hardtraxx Elite

Donkey Rollers was idd 99% dezelfde set als de vorige keren, alsnog super hard geamuseerd.

Ohja The Pitcher draaide Take Me Higher en sloot af met La Nuit Noire.
Wat een ongelofelijk gestoord dikke platen blijven dat toch.

Voor de rest: our core, serenity, the legacy van dozer etc.
Spijtig genoeg geen another day in my life wat voor mij dé beste pitcher plaat ooit is.

Edit: ohja, Strange Love draaide hij ook. Lekker apart plaatje dat ik nooit verwacht had te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2025 13:31 

Hardtraxxer

Jaaa stage 3 was zo’n goud hè :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2025 13:55 

Hardtraxx Veteran

Charon_NL schreef:
Pavo en Slim Shore helaas gemist, daar ben ik wel benieuwd naar (met name Pavo wat hij heeft gedraaid)

Eerste 4 van Pavo waren:
Showtek - Seid Ihr Bereit
Southstylers - Wicked Generation
Technoboy - Raver's Rules (The Prophet 2004 Remix)
Pavo & Zany - Shutterspeed

Verder ook nog:
Pavo - Tekno / Elektronik Mash-Up
Pavo - Raven
Pavo - Communicate
Pavo & Zany - Orgasmo

Slim Shore:
My Style Is Dutch
Killer Beat
The Scene
Fusion Allstars - The Next Level

Iemand anders mag 'm verder aanvullen want ik ga weer aan het werk
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2025 13:56 

Hardtraxx Veteran

Vincent_ schreef:
Donkey Rollers was idd 99% dezelfde set als de vorige keren, alsnog super hard geamuseerd.

Ohja The Pitcher draaide Take Me Higher en sloot af met La Nuit Noire.
Wat een ongelofelijk gestoord dikke platen blijven dat toch.

Voor de rest: our core, serenity, the legacy van dozer etc.
Spijtig genoeg geen another day in my life wat voor mij dé beste pitcher plaat ooit is.

Edit: ohja, Strange Love draaide hij ook. Lekker apart plaatje dat ik nooit verwacht had te horen.

Church of the dark side :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2025 14:17 

Hardtraxx Veteran

Op basis van het concept had ik wel wat verwachtingen, maar stiekem wist ik van tevoren al dat die niet ingelost zouden worden. Dat de dj's louter in hun oude Fusion discografiëen gaan zitten graven zou natuurlijk te mooi zijn om waar te zijn en dat bleek dan ook niet het geval.

Al met al wel prima vermaakt, vooral tijdens de setjes van Noisecontrollers, Zany, Jack of Sound en B-Front. Erg vet dat Zany de originele Trapped en Octavius Augustus erop gooide. Ook veel goeie klappers buiten de Fusion catalogus gehoord. Toch was het 'm allemaal net niet. Nieuwe Hardstyle is niet mijn ding en met uitzondering van een paar Origins edities kom ik dan ook al jaren niet meer op Hardstylefeesten, maar het valt helaas erg op dat de sfeer van weleer totaal afwezig is. Zoals Almight al zei staan er tijdens de onbekendere songs alleen een groepje Hardtraxxers los te gaan en is het dan ook wel begrijpelijk dat de artiesten voor wat nieuwer spul kiezen. Ook erg irritant vond ik dat volume uitdraaien zodat het publiek kan meeschreeuwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2025 14:23 

Hardtraxx Veteran

Jolle schreef:
Op basis van het concept had ik wel wat verwachtingen, maar stiekem wist ik van tevoren al dat die niet ingelost zouden worden. Dat de dj's louter in hun oude Fusion discografiëen gaan zitten graven zou natuurlijk te mooi zijn om waar te zijn en dat bleek dan ook niet het geval.

Al met al wel prima vermaakt, vooral tijdens de setjes van Noisecontrollers, Zany, Jack of Sound en B-Front. Erg vet dat Zany de originele Trapped en Octavius Augustus erop gooide. Ook veel goeie klappers buiten de Fusion catalogus gehoord. Toch was het 'm allemaal net niet. Nieuwe Hardstyle is niet mijn ding en met uitzondering van een paar Origins edities kom ik dan ook al jaren niet meer op Hardstylefeesten, maar het valt helaas erg op dat de sfeer van weleer totaal afwezig is. Zoals Almight al zei staan er tijdens de onbekendere songs alleen een groepje Hardtraxxers los te gaan en is het dan ook wel begrijpelijk dat de artiesten voor wat nieuwer spul kiezen. Ook erg irritant vond ik dat volume uitdraaien zodat het publiek kan meeschreeuwen.

Is al jaren zo. Dan ga je inderdaad allang niet meer naar feestjes
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten