Wat een aanfluiting, een Fusion feest met een handvol Fusion platen? Zany die geen enkele Fusion of Sound albumplaat of early Fusion plaat draait, je hebt echt handenvol vette Fusion platen die je kunt kiezen, kom je aan met een Shiverz/Everyday/One Blade die je op elk fucking classics feest hoort :-) Frequencerz is al benoemd zie ik, daar ga ik verder ook niet over klagen want had daar al vrij weinig van verwacht. Enige leuke setjes volgens mij Pavo en Slim Shore. Noisecontrollers draaide gelukkig nog Samara en E=NC2, Jack of Sound was ook wel prima. Donkey Rollers draaiden een megamix met de grootste hitjes wat ze eigenlijk altijd doen, volgens mij ook alleen de pitchkick uit Silver Bullet, dus zonder de lompe eerste climax, verder wel een geinige set. Tijdens Titan hadden we de hoop al opgegeven en waren we onderweg naar de Mac. Voor de rest na verloop van tijd ook niet echt meer op de muziek gelet en veel dom geouwehoerd ter compensatie, het bier smaakte gelukkig redelijk goed

Alleen jammer dat we B-Front ook moesten missen, maar de moed zakte ons echt in de schoenen tijdens Frequencerz. Nu wel definitief alle VWAB feesten links laten liggen, dit is niet meer aan mij besteed denk ik

Begrijp me niet verkeerd, ik ben geen zure oude man die het hele feest chagrijnig om zich heen staat te staren, maar het lijkt wel met het jaar droeviger te worden op classics feestjes.