Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende
Bericht Geplaatst op 25 nov 2024 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Nuracore schreef:
Iemand al een mailtje ontvangen?

Nog steeds Outlook Office365 problemen, dus alleen mensen die dit niet gebruiken zullen wel een mail ontvangen. Zooitje.


Gmail en ook geen mail…
Bericht Geplaatst op 25 nov 2024 19:56 
 
Hardtraxx Veteran

Hier wel een email (gmail)

Lineup:
B-Front
Donkey Rollers
Frequencerz
Jack Of Sound
Noisecontrollers
Outbreak
Pavo
Slim Shore
The Pitcher
Titan
Toneshifterz
Zany
MC DV8
Bericht Geplaatst op 25 nov 2024 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Iemand al een mailtje ontvangen?


Ja, 18:34
Hotmail/Outlook
Bericht Geplaatst op 25 nov 2024 19:58 
 
Hardtraxxer

Ik was vergeten op bevestigen te drukken bij de pre registratie.
Misschien meerdere mensen dit probleem?

Ik heb inmiddels linkie van een maatje. Line up is oké, blij met NC, the Pitcher en Toneshifterz.
Bericht Geplaatst op 25 nov 2024 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen linkje gekregen. Top.
Bericht Geplaatst op 25 nov 2024 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaarten binnen :D
Zelf erg blij met de line up! Outbreak had voor mij niet gehoeven en heb ook niet heel veel met Freqz (al was die wel in de lijn der verwachting), verder tevreden! Vooral erg blij met Slim Shore solo :)
Bericht Geplaatst op 25 nov 2024 20:07 
 
Hardtraxx Newbie

ticket in the pocket ! zin an :yay: :beer: :surrender:
Bericht Geplaatst op 25 nov 2024 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
The Venator schreef:
Nuracore schreef:
Iemand al een mailtje ontvangen?

Nog steeds Outlook Office365 problemen, dus alleen mensen die dit niet gebruiken zullen wel een mail ontvangen. Zooitje.


Gmail en ook geen mail…


Gevonden in de spam/reclame box
Bericht Geplaatst op 25 nov 2024 20:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Tickets in the pocket!
Bericht Geplaatst op 25 nov 2024 20:09 
 
Hardtraxxer

Alm1ghty schreef:
Geen linkje gekregen. Top.

Zie PB.

Tickets binnen :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 25 nov 2024 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

poekiepoes12 schreef:
Line up is oké


Line-up is fucking gruwelijk :woot:
Bericht Geplaatst op 25 nov 2024 20:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Tickets binnen :cool:
Bericht Geplaatst op 25 nov 2024 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie bint dr biej
Bericht Geplaatst op 25 nov 2024 20:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gelukt :love:
Bericht Geplaatst op 25 nov 2024 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwazig
Bericht Geplaatst op 25 nov 2024 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Hier wel een email (gmail)

Lineup:
B-Front
Donkey Rollers
Frequencerz
Jack Of Sound
Noisecontrollers
Outbreak
Pavo
Slim Shore
The Pitcher
Titan
Toneshifterz
Zany
MC DV8


Hallo, welk jaar is het? 2010? :D
Bericht Geplaatst op 25 nov 2024 20:30 
 
Hardtraxx Newbie

Citaat:
Hallo, welk jaar is het? 2010? :D
Citaat:


was de warmup mix al klaar ? :love:
Bericht Geplaatst op 25 nov 2024 20:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Godverdomme zin in godverdomme.
Bericht Geplaatst op 25 nov 2024 20:38 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
poekiepoes12 schreef:
Line up is oké


Line-up is fucking gruwelijk :woot:

Ik heb eerlijk gezegd vrij weinig met de helft van de artiesten.
Was sowieso meer een Scantraxx fanboy. Maar Maaspoort + groep gaat + lekker dichtbij = gaan.
Ik snap als het in je straatje ligt je hier helemaal happy mee bent.

Waarschijnlijk kom ik nog wel op een hoop platen die ik graag wil horen. Misschien wat warm up mixjes luisteren.

Tippen mag, zoek vooral tracks in de categorie Guardian Angel, Vision en alles van the Pitcher toen. Lekker melodieus dus.
Bericht Geplaatst op 25 nov 2024 20:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fusion was voor mij altijd juist de stal waar daadwerkelijk alles te vinden was. Van hele lompe gated kicks zoals Widowmaker tot de wat meer cheesy plaatjes zoals Vision en experimentele platen a la Fruxaq. Denk dus dat er juist voor iedereen wat te horen gaat zijn, erg blij mee dus :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 25 nov 2024 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was helemaal vergeten dat de kaartverkoop net was, maar 5 minuten geleden wel nog een normaal ticket kunnen bestellen. Aanwezig dus, line-up is (op Outbreak na) mijn inziens alles wat je hier zou willen zien. :D
Bericht Geplaatst op 25 nov 2024 20:49 
 
Hardtraxxer

poekiepoes12 schreef:
Ik was vergeten op bevestigen te drukken bij de pre registratie.
Misschien meerdere mensen dit probleem?

Ik heb inmiddels linkie van een maatje. Line up is oké, blij met NC, the Pitcher en Toneshifterz.

Heb me niet aangemeld, maar wel een linkje ontvangen met een Hotmail account
Bericht Geplaatst op 25 nov 2024 21:13 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik kreeg het linkje pas toen de kaartverkoop al bezig was, maar wel ticket binnen!
Outbreak had van mij niet gehoeven, Frequencerz nooit zo'n fan van geweest, maar verder is dit precies wat je wilt! HYPE
Bericht Geplaatst op 25 nov 2024 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijkbaar toch aanwezig. Hoelaat op de parking?
Bericht Geplaatst op 25 nov 2024 21:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat kost dit vriendelijke vrienden?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten