Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Vroeger Was Alles Beter

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
DJ Contest voor de openingsset :whistle:
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 7 hours ago
kingxxl wrote:The Machine zou idd gruwelijk zijn! Classic setjes van Crypsis en Thera zijn ook altijd fijn
Hierboven staande, en een Activator zou ik ook wel toejuichen.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 23 hours ago
Shockerz-Events wrote:Iedereen nogmaals bedankt voor al de positieve reacties..doet ons motiveren om een vervolg aan Vroeger Was Alles Beter te geven. Dus bij deze, wie of wat mag echt niet ontbreken op de volgende editie?
The Machine inderdaad! Heeft op Dreamfields vorig jaar echt zo'n geweldige set gehad :love:

The R3belz :cry: ??
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Shockerz-Events wrote:Iedereen nogmaals bedankt voor al de positieve reacties..doet ons motiveren om een vervolg aan Vroeger Was Alles Beter te geven. Dus bij deze, wie of wat mag echt niet ontbreken op de volgende editie?
Als we dan toch beetje input mogen geven. De timetable is nog wel een verbeterpuntje denk ik. AVIO draaide best hard, en stond vrij vroeg. TNT draaide supertraag, waardoor er weinig drive in de set zat. En een hardere afsluit zoals bovenstaand is voorgesteld lijkt me ook erg gaaf :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 10 days ago
Zany & The Beholder, Max Enforcer, Zatox en eventueel een poging wagen bij The R3bels
Hardtraxxer
873 posts member since 2014
last seen Jul 2026
ITALIANEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (P.S. Langer dan een uur s.v.p.)
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
CRYPSIS, BEAT PROVIDERS, ACTIVATOR/TATACT EN THE R3BELS
B-FRONT Q-BASE 2009 SET DO-OVER.

Edit: denk overigens zelf dat namen van Tillt, m.u.v. max enforcer en The Beholder en namen als Thera redelijk onbekend zijn voor grotendeels van het publiek in de zin van oud werk.
Last edited by TSFH on , edited 1 time in total.
Organisator
359 posts member since 2014
last seen Aug 2025
MeneerEend wrote:
Als we dan toch beetje input mogen geven. De timetable is nog wel een verbeterpuntje denk ik. AVIO draaide best hard, en stond vrij vroeg. TNT draaide supertraag, waardoor er weinig drive in de set zat. En een hardere afsluit zoals bovenstaand is voorgesteld lijkt me ook erg gaaf :thumbsup:
Soms heb je niet alles voor het zeggen bij het boeken van bepaalde artiesten ;)
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 8 hours ago
Alphaverb VS Hardstyle Mafia, of gewoon een gentelica set ofzo

CO2 , the machine , activator, Pavo, alpha2, carnifex (onmogelijk maar vet', The R3belz vs Zatox pres R3zonance. Tatanka VS Zany, The Pitcher Vs NC , wavolizer als afsluiter
S
Blutonium Boy
Hardtraxxer
828 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Luna
Zany
AVIO
Max Enforcer
B-Front
The Pitcher
ScopeDJ
Alusion
Frontliner
The Prophet
Tat & Zat
Deepack
D-Block & S-te-Fan
Noisecontrollers
Beat Providers
Headhunterz
Wildstylez
Alpha2
Technoboy
JDX
Showtek
David Sonar
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Alsjeblieft geen Alpha Twins, die draaien elk classic feest hetzelfde en kunnen ook niet mixen. Samen met Brennan Heart eigenlijk de enige die ik echt niet uit kan staan op classics feesten.
T
Hardtraxxer
64 posts member since 2017
last seen Feb 2024
Wat was dit een heerlijk feestje zeg :)
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Misschien een tweede zaaltje om onbekendere namen in kwijt te kunnen, om het een beetje reëel te houden :)

Wat Indy zei lijkt me heel tof:
Indy wrote: Het lijkt me erg vet om eens een artiest uit het TILLT tijdperk te zien afsluiten. Bijvoorbeeld een Chris One/Sasha F/The Machine! :D
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 12 hours ago
TSFH wrote:ACTIVATOR
Dit, de rest maakt dan niet meer uit.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 days ago
Activator, Toneshifterz, Zany & The Beholder, Max Enforcer of B-Front voor in de wat latere uurtjes.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 19 hours ago
Ik heb er ook van genoten, Shockerz-Events. Erg goed georganiseerd allemaal, er werd goed gedraaid en goede sfeer.

Paar namen die ik wel zou willen zien:
Activator
Max Enforcer (laat, voor de hardere tracks)
(50%) Beat Providers
The Vision
Slim Shore
Pinas/Titan
Abyss & Judge
Krusaders
Thera en/of Geck-O
Hardtraxx Veteran
8659 posts member since 2013
last seen 20 hours ago
Een dj contest voor de openingsset is inderdaad een goed idee! Verder graag Activator, Thera, Crypsis, Zany & The Beholder, en inderdaad een TILLT artiest a la Chris One/Sasha F als afsluiter, pff dat zou smullen zijn. Misschien een tweede zaal met early hardstyle proberen te vullen? En dan 1,5 of zelfs 2 uur setjes :$ Zat talent op dit forum en op de hardstyle classics pagina te vinden, daar zijn niet alleen grote namen voor nodig denk ik (wat ook beter is voor het budget)
I
Hardtraxxer
281 posts member since 2014
last seen Jan 2025
B-Front
Frontliner
Crypsis
Blademasterz Live
Last edited by Ilse_S on , edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Blear wrote:ITALIANEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (P.S. Langer dan een uur s.v.p.)
Dan gewoon liever iemand die een Italian Tribute van een uur of anderhalf uur doet ipv de echte Italiaantjes,
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Unknown wrote:
Blear wrote:ITALIANEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (P.S. Langer dan een uur s.v.p.)
Dan gewoon liever iemand die een Italian Tribute van een uur of anderhalf uur doet ipv de echte Italiaantjes,
Als we nou maar iemand kenden die fatsoenlijke setjes kon draaien...
Hardtraxx Veteran
Jij of niet?
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Blear!!!!!!
Hardtraxx Veteran
Nja uiteraard daar doelde ik op xd
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
kingxxl wrote:
Zamble wrote:
kingxxl wrote:Nagenietende. Wát een feest was het :worship:
Vond wel dat jij wat matig stond te moaien Boyd... :x
Toch flink m'n best gedaan. Loudness herkansing?
wss niet aanwezig.