DJ Contest voor de openingsset 
Hierboven staande, en een Activator zou ik ook wel toejuichen.wrote:The Machine zou idd gruwelijk zijn! Classic setjes van Crypsis en Thera zijn ook altijd fijn
Hierboven staande, en een Activator zou ik ook wel toejuichen.wrote:The Machine zou idd gruwelijk zijn! Classic setjes van Crypsis en Thera zijn ook altijd fijn
The Machine inderdaad! Heeft op Dreamfields vorig jaar echt zo'n geweldige set gehadwrote:Iedereen nogmaals bedankt voor al de positieve reacties..doet ons motiveren om een vervolg aan Vroeger Was Alles Beter te geven. Dus bij deze, wie of wat mag echt niet ontbreken op de volgende editie?
Als we dan toch beetje input mogen geven. De timetable is nog wel een verbeterpuntje denk ik. AVIO draaide best hard, en stond vrij vroeg. TNT draaide supertraag, waardoor er weinig drive in de set zat. En een hardere afsluit zoals bovenstaand is voorgesteld lijkt me ook erg gaafwrote:Iedereen nogmaals bedankt voor al de positieve reacties..doet ons motiveren om een vervolg aan Vroeger Was Alles Beter te geven. Dus bij deze, wie of wat mag echt niet ontbreken op de volgende editie?
Zany & The Beholder, Max Enforcer, Zatox en eventueel een poging wagen bij The R3belswrote:Iedereen nogmaals bedankt voor al de positieve reacties..doet ons motiveren om een vervolg aan Vroeger Was Alles Beter te geven. Dus bij deze, wie of wat mag echt niet ontbreken op de volgende editie?
CRYPSIS, BEAT PROVIDERS, ACTIVATOR/TATACT EN THE R3BELSwrote:Iedereen nogmaals bedankt voor al de positieve reacties..doet ons motiveren om een vervolg aan Vroeger Was Alles Beter te geven. Dus bij deze, wie of wat mag echt niet ontbreken op de volgende editie?
Soms heb je niet alles voor het zeggen bij het boeken van bepaalde artiestenwrote:Als we dan toch beetje input mogen geven. De timetable is nog wel een verbeterpuntje denk ik. AVIO draaide best hard, en stond vrij vroeg. TNT draaide supertraag, waardoor er weinig drive in de set zat. En een hardere afsluit zoals bovenstaand is voorgesteld lijkt me ook erg gaafwrote:Iedereen nogmaals bedankt voor al de positieve reacties..doet ons motiveren om een vervolg aan Vroeger Was Alles Beter te geven. Dus bij deze, wie of wat mag echt niet ontbreken op de volgende editie?
wrote: Het lijkt me erg vet om eens een artiest uit het TILLT tijdperk te zien afsluiten. Bijvoorbeeld een Chris One/Sasha F/The Machine!
Dit, de rest maakt dan niet meer uit.wrote:ACTIVATOR
Activator, Toneshifterz, Zany & The Beholder, Max Enforcer of B-Front voor in de wat latere uurtjes.wrote:Iedereen nogmaals bedankt voor al de positieve reacties..doet ons motiveren om een vervolg aan Vroeger Was Alles Beter te geven. Dus bij deze, wie of wat mag echt niet ontbreken op de volgende editie?
Dan gewoon liever iemand die een Italian Tribute van een uur of anderhalf uur doet ipv de echte Italiaantjes,wrote:ITALIANEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (P.S. Langer dan een uur s.v.p.)
Als we nou maar iemand kenden die fatsoenlijke setjes kon draaien...wrote:Dan gewoon liever iemand die een Italian Tribute van een uur of anderhalf uur doet ipv de echte Italiaantjes,wrote:ITALIANEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (P.S. Langer dan een uur s.v.p.)