Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Vroeger Was Alles Beter

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 25 minutes ago
noisecontrollers mix...Koninkje
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
cb92 wrote:
Blear wrote:
cb92 wrote:Maar de leukste grap was toch wel voor DJ Blear... xd xd
Vertel :lol:
Dat mijn vriendin geloofde dat Blear de enige echte grondlegger was van de early hardstyle.. :worship:
Ohja dat vertelde ze mij ook :lol:

Als Melvin weer zo'n geslaagde busreis kan organiseren ben ik er bij volgend jaar :D
V
Hardtraxxer
391 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Jones wrote:Maar geen zorgen. Ik ga m dit jaar heus nog wel een paar keer draaien. Maar wel lekker afwisselen tussen de original, raw en noisecontrollers mix... :whistle:
Vergeet aub niet die XQ Zany versie een keer te draaien :yay:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 days ago
Unknown wrote:Als Melvin weer zo'n geslaagde busreis kan organiseren ben ik er bij volgend jaar :D
Dit moet inderdaad een traditie worden zo'n busreis. Organisatie, kunnen jullie er niet twee per jaar organiseren? :P
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 25 days ago
Jones wrote: En zo'n dj wil ik dus niet zijn... ;)

Maar geen zorgen. Ik ga m dit jaar heus nog wel een paar keer draaien. Maar wel lekker afwisselen tussen de original, raw en noisecontrollers mix... :whistle:
View on SoundCloud
vergeet vooral deze niet
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
MelvinFR wrote:
Unknown wrote:Als Melvin weer zo'n geslaagde busreis kan organiseren ben ik er bij volgend jaar :D
Dit moet inderdaad een traditie worden zo'n busreis. Organisatie, kunnen jullie er niet twee per jaar organiseren? :P
Kun je dan van te voren plekken reserveren? :list:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
yowan wrote:
Jones wrote: En zo'n dj wil ik dus niet zijn... ;)

Maar geen zorgen. Ik ga m dit jaar heus nog wel een paar keer draaien. Maar wel lekker afwisselen tussen de original, raw en noisecontrollers mix... :whistle:
View on SoundCloud
vergeet vooral deze niet
:lol: :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
yannickvk wrote:
MelvinFR wrote:
Kun je dan van te voren plekken reserveren? :list:
Idd dat vind ik wel een goeie. Of we stappen gewoon in Huissen op :cool:
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Unknown wrote: Idd dat vind ik wel een goeie. Of we stappen gewoon in Huissen op :cool:
Jou niet eens gesproken vgm :(
Hardtraxx Veteran
yannickvk wrote:
Unknown wrote: Idd dat vind ik wel een goeie. Of we stappen gewoon in Huissen op :cool:
Jou niet eens gesproken vgm :(
Nee :cry:
Hardtraxx Newbie
13 posts member since 2017
last seen Dec 2017
FF account aangemaakt, omdat ik vaak hier dingen loop te lezen.

Dit was mijn eerste feest, heb ontzettend genoten. Lellebel, sunblast, rock civilization heerlijke plaatjes. Ik dacht al: als ik nu nog magic, music made addict en scrap attack hoor is mijn avond goed, en jahoor allemaal gehoord. Met ontzettend veel platen meegezongen en melodieën meegezongen/geschreeuwd.

Voor mij was de beste set D-Block & S-Te-Fan, aan het eind van die set was ik helemaal dood.

Verder leek het voor mij alsof NC en Wildstylez de BPM opeens omlaag deden, wat ik dan weer iets minder vond. Al met al heerlijk eerste feestje!

Ps, weet iemand welke decibel anthem D-Block & S-Te-Fan draaien? Kan er niet meer opkomen welke dat was, maar op het moment vond ik het heerlijk.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
The Beholder & Balistic - Decibel Anthem (D-Block & S-Te-Fan remix)
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
Vette plaat overigens maar heb hem nooit begrepen. Gaat over logaritmes of zo. :lol:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
The decibel is a measure of sound intensity
With the difference in decibels between the two sounds being given by
dB=10log10 (P1/P2)
Decibel
Lijkt me logisch.. als wij de bal hebben kunnen hun niet scoren
Hardtraxxer
873 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Unknown wrote:
cb92 wrote:
cb92 wrote:Maar de leukste grap was toch wel voor DJ Blear... xd xd

Dat mijn vriendin geloofde dat Blear de enige echte grondlegger was van de early hardstyle.. :worship:
Ohja dat vertelde ze mij ook :lol:

Als Melvin weer zo'n geslaagde busreis kan organiseren ben ik er bij volgend jaar :D
Hahahaha prachtig :worship:
Hardtraxxer
107 posts member since 2014
last seen Nov 2018
Wat was dit toch een heerlijk feestje, de sfeer was echt geweldig. Nagenietende! :thumbsup:
S
TiMOTHYb wrote:
The decibel is a measure of sound intensity
With the difference in decibels between the two sounds being given by
dB=10log10 (P1/P2)
Decibel
Lijkt me logisch.. als wij de bal hebben kunnen hun niet scoren
HAHAHA
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 17 days ago
Indy wrote: Fusion Allstars - Next Level
Deze was zo vet om weer eens live te horen. Heel fijn dat die vergeten plaatjes er weer eens bij worden gepakt. :)
Organisator
359 posts member since 2014
last seen Aug 2025
Iedereen nogmaals bedankt voor al de positieve reacties..doet ons motiveren om een vervolg aan Vroeger Was Alles Beter te geven. Dus bij deze, wie of wat mag echt niet ontbreken op de volgende editie?
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 7 days ago
Shockerz-Events wrote:Iedereen nogmaals bedankt voor al de positieve reacties..doet ons motiveren om een vervolg aan Vroeger Was Alles Beter te geven. Dus bij deze, wie of wat mag echt niet ontbreken op de volgende editie?
Het lijkt me erg vet om eens een artiest uit het TILLT tijdperk te zien afsluiten. Bijvoorbeeld een Chris One/Sasha F/The Machine! :D
Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
The Machine zou idd gruwelijk zijn! Classic setjes van Crypsis en Thera zijn ook altijd fijn
Hardtraxx Veteran
3890 posts member since 2013
last seen 2 days ago
Shockerz-Events wrote:Iedereen nogmaals bedankt voor al de positieve reacties..doet ons motiveren om een vervolg aan Vroeger Was Alles Beter te geven. Dus bij deze, wie of wat mag echt niet ontbreken op de volgende editie?
Degos & Re-Done, DJ Thera
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Persoonlijk zou ik het heel gaaf vinden om eens wat andere namen te zien. Vooral Max Enforcer (het liefst laat in de timetable) en Toneshifterz mogen wel eens op dit concept staan. Verder vind ik Crypsis de vetste afsluiter bij deze concepten, van de grote namen dan. Ik weet niet of jullie weer met battles gaan werken, maar wat verrassende battles zou ook leuk zijn, bijvoorbeeld The Pitcher & NC, Zany & Tatanka, Crypsis & Max Enforcer.

Oja en Beat Providers of The R3bels comeback :whistle:

En geen TNT laat in de timetable :P
Hardtraxxer
850 posts member since 2016
last seen May 2018
B-Front, Activator en artiesten uit het TILLT tijdperk inderdaad. ^^
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Of doe het met labels. Laat 2 uur Fusion draaien, 2 uur Scantraxx, 2 uur AVIO, 2 uur A2 etc.

Als het om artiesten gaat B-Front, Crypsis, AVIO, Max Enforcer/(meer) mensen uit de TiLLT stal en The Beholder. Eventueel artiesten die niet in dat tijdperk (zeer) bekend waren, maar zich wel hier aan kunnen aanpassen a lá D&R, Thera, P&D, Artifact etc.
En doe alsjeblieft een aantal (solo) anderhalf uurs setjes.