Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 12:39 
 
Hardtraxx Veteran

Heel fijn feest gehad, bijna hele tijd linksmidden/achter gestaan, waar de sfeer echt top was. Psyko Punkz stond er ook nog een tijd bij, mooie vent is dat. Helemaal leip xd. AVIO was voor mij 't setje van de dag (denk ik). Was op dat moment zo straalbezopen dat ik 't niet helemaal meer weet, maar vet was het in ieder geval wel. Hoogtepunt van de avond was Ran-D die even Choirs erop gooide, wat was dat genieten zeg :love: . 2-Sidez viel me vooral door het geluid een beetje tegen. Wel nog een 2-Sidez polsbandje gekregen van een meisje die er 2 had, goed voor de fanboycollectie :). DBSTF leek voor m'n gevoel wel heel erg op setje van afgelopen editie van Tijdmachine, maar heb me er desondanks wel aardig op kunnen vermaken.
Qua sfeer was dit misschien wel het beste feest wat ik ooit bezocht heb (in ieder geval op de plekken waar ik stond). :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben niet zo van de lange en uitgebreide verslagen van feesten, dus vandaag doe ik dat wederom ook niet.
Het was een heel leuk en gezellig feestje, behoorlijk wat nieuwe mensen gesproken. Linksvoor was idd de beste en gezelligste plek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 12:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
PvO Hardstyle schreef:
Wat mixte onze Ran-D lekker door zeg!


Positief verrast door Ran-D! Draait gewoon even platen als Choirs, Inner Creativity, Chemical en Tanz Electric :worship:


+ Inner Child. :worship: Pfoe, wat knalden die platen er lekker op zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thermometer schreef:
yannickvk schreef:
PvO Hardstyle schreef:
Wat mixte onze Ran-D lekker door zeg!


Positief verrast door Ran-D! Draait gewoon even platen als Choirs, Inner Creativity, Chemical en Tanz Electric :worship:


+ Inner Child. :worship: Pfoe, wat knalden die platen er lekker op zeg!


Legend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 13:04 
 
Hardtraxxer

Ontzettend naar m'n zin gehad! Heerlijke setjes voorbij horen komen, op TNT na. Man man wat doen die gasten om 23:00. Had ze alsjeblieft in de middag gezet. DBSTF ondanks de standaard meezing platen leukste set. Alles liep lekker vlot door, complimenten aan de organisatie. Zowel drinken halen als de wc verliep soepel :yes:

EDIT:
+1 voor de dopjes op de flessen
-1 voor die fittie rond een uur of 21:00 uit m'n hoofd achterin de zaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat baal ik er van dat ik er uiteindelijk niet heen kon :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 13:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mooi feestje gehad. Sfeer was geweldig. Werd flink gemaait
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The 4 Elements was ook heel erg vet om die te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zany - Volt :thumbsup: :woot:
Wat een heerlijk feest gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 13:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

poekiepoes12 schreef:
Ontzettend naar m'n zin gehad! Heerlijke setjes voorbij horen komen, op TNT na. Man man wat doen die gasten om 23:00. Had ze alsjeblieft in de middag gezet. DBSTF ondanks de standaard meezing platen leukste set. Alles liep lekker vlot door, complimenten aan de organisatie. Zowel drinken halen als de wc verliep soepel :yes:

EDIT:
+1 voor de dopjes op de flessen
-1 voor die fittie rond een uur of 21:00 uit m'n hoofd achterin de zaal


Iemand in de bus zei dat ze de dopjes op de flesjes hielden want "dat deden ze vroeger ook". Zij zei dat het meisje achter te bar dat als reden gaf, dikke + daarvoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 14:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een dik feest zeg :thumbsup: (te) veel bekenden gezien en mooie platen gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfff wat een mooi feest was dit zeg. :loving: Vele hoogtepunten waren o.a Play The Games (Make The Rules edit), Warphole en Lellebel bij AVIO, wat voor mij de set van de dag was. Zany & The Pitcher die openden met Pump It Loud en daarna gelijk Widowmaker er op klapten, wist niet waar ik het zoeken moest. :cry: Ongelooflijk hoe hard die kicks gingen, flink staan maaien linksvoor met alle Hardtraxxers, was goud!

Donkey Rollers die Ruff en Hardstyle Rockers draaiden en natuurlijk Strike Again 2004 was ook weer kei hard genieten! :loving: Noisecontrollers & Wildstylez was ook weer heerlijk. Eindelijk Interview live gehoord en als klap op de vuurpijl Roughstyler - Don't Tell Anybody, wat een plaat zeg. Met tranen in m'n ogen staan meeschreeuwen met die melodie, prachtig! :loving: Just Like You was ook weer een flink kippenvel moment. 2 Sidez live was zoals altijd weer goeien handel, dikke hulde voor het draaien van de originele Fuck It, wat een kicks joh! :love:

TTT was vet maar mochten voor mij wel wat vroeger staan, tempo was echt flink huilen, maar wel fijne tracks gehoord als Infinity en Control The Mind die ontzettend lomp ging. Ran-D was de eerste helft maar een beetje matig, openen met Fanatics was goud. 2e helft van z'n set was ontzettend dik. O.a. Inner Child en Under Attack was genieten, maar vooral Chemical, Choirs en Tanz Electric (The R3bels remix) waren echt het hoogtepunt van deze set. Wat een kicks :worship:

+1 voor de organisatie ook! Iedereen bedankt voor de gezelligheid, vooral iedereen die linksvoor stond! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 14:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Zo ook even iets uitgebreider:

Wij kwamen binnen toen Scope DJ & A-Lusion net begonnen, met Between Worlds als eerste nummer dus dikke prima. Verder leuk setje om in te komen (Veritas edit :love: ). AVIO was ook erg dik met ook wat verrassende plaatjes als The Prophecy en Catchin Up. Sowieso vond ik dat de DJ's wel iets gevarieerder draaiden dan op eerdere classics feesten. Dbstf was wel erg voorspelbaar maar toch blijven het allemaal heerlijke nummers op zo'n feest. En Total Eclipz natuurlijk :love: Setjes daarvoor waren ook prima, Zany of The Pitcher die opeens Torture erop gooit, was even een flink genietmoment.

Donkey Rollers was ook weer fantastisch, al moet DV8 echt niet proberen om een polonaise in te gaan zetten >.< Past ook totaal niet bij de type nummers. Gelukkig dacht de hele zaal er volgens mij ook zo over. Maarja verder dus wel genieten, Followers, Ruff,Immeasurably, VoC, Thunderbeats etc (L) Tijdens Thunderbeats nog los gegaan met 2 gasten, volgens mij zei eentje dat ie op HT zat maar ik kon er zelf geen normaal woord meer uit krijgen op dat moment xd Moest even bijkomen.

Wildstylez & Noisecontrollers was leuk maar het was wel weer een tandje terug. Ook vond ik het geluid waar ik toen stond echt niet chill, hoorde zowat alleen maar laag. Maar goed verder wel genoten van Interview, Complex Situation, Rate Reducer (wat blijft die kick geweldig) enzovoort. Al mag vooral Wildstylez wel wat meer variëren, heb hem op classics stages bijv. nog nooit Push That Feeling of Phantom Beat horen draaien om er maar eens twee te noemen. 2 Sidez was nice zoals altijd.

Toen Triple T, god wat heb ik me lopen ergeren aan dat mixen, snap je als ervaren DJ zijnde nou echt niet dat je op zo'n tijdstip op een feest iets meer pit erin moet gooien? Of kunnen ze gewoon niet anders. Ook de tracks zelf werd ik niet erg warm van, gewoon weer hetzelfde als altijd met 0 verrassingen. Dan heb je zo'n repertoire...

Nouja na dat uurtje afzien gelukkig wel Ran-D die het erg vet afsloot. Al m'n energie daarin kunnen stoppen. KOTU was dan weer niet nodig :P Maar goed het is hem vergeven.

Wat me verder opviel is dat het voor m'n gevoel vrij lang duurde voordat het publiek goed los kwam, en dat het nu tegen het einde aan steeds meer los ging, iets wat bij de vorige tijdmachines juist andersom was. Zal toch aan de tijdstippen liggen :P

Organisatie was verder prima, snel binnen en altijd snel geholpen bij de bar. Beveiliging was wel een beetje nadrukkelijk aanwezig op het begin maarja, verder niet echt aan gestoord ofzo. Oja bavaria was niet te zuipen maarja wat doe je eraan. Bier = bier.

Okdoei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 15:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geweldig feest gehad! Sfeer was fantastisch, veel hardtraxxers gesproken en organisatorisch was alles goed geregeld. Enig minpuntje was het geluid soms.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 15:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was godverdomme mooi :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldig feest gehad!

Muzikaal gewoon heel vet. Redelijk wat minder bekende platen gehoord en ook spul dat ik niet had verwacht. Links vooraan ging het inderdaad lekker los de hele dag. Het was op sommige momenten wel net iets te druk spijtig genoeg. Veel Hardtraxxers gesproken, wat gezellig was. Speciale vermelding voor Grim en de enige echte Job, met ons treintje van 3 bij Destination Nowhere. Choo chooo. xd

++ Organisatie (alles ging vrij vlot + de aankleding en lichtshow waren vet)
+ Eigenlijk bijna alle setjes prima
+ Gezelschap en sfeer
+ Broodje saté :drool:

- Het geluid de ene keer redelijk zacht daarna weer een overkill aan bass
- TTT met traag en saai mixwerk
-- Een idioot in bloot bovenlijf die het vooraan bij 2-Sidez nodig vond om aan m'n vriendin te zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij wel 5 platen dubbel gehoord, op 1 stage vind ik dat toch wel apart
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 16:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En ook nog tof dat Ran-D Menace II Society vs Catscan - Chronic Counter draaide :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
En ook nog tof dat Ran-D Angerfist - Chronic Disorder (BPM remix) draaide :worship:


Menace II Society vs Catscan - Chronic Counter*
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 16:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Lennard95 schreef:
En ook nog tof dat Ran-D Angerfist - Chronic Disorder (BPM remix) draaide :worship:


Menace II Society vs Catscan - Chronic Counter*


Op yt was dat de titel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Volgens mij wel 5 platen dubbel gehoord, op 1 stage vind ik dat toch wel apart


Welke dan? Ik kan mij alleen herinneren dat live the moment 3 keer gedraaid werd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke dag/avond. Ook fijn om weer 99% van de tracks te kennen. Haha op een normaal hardstyle feest ken ik echt helemaal niets meer. :P Sets zoals gisteren kan ik van genieten. Mooi dat het ook niet alleen maar hitjes parade was. Volgend jaar weer. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Menace II Society is toch een alias van Angerfist?
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten