Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2017 16:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Oke, shirtjes zijn hem niet meer geworden, maar goede zin is nog altijd aanwezig. Tot daar!

Vraagje vooraf: weet iemand al wat het parkeren kost?

Beter gratis in het nabije dorp zetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2017 16:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gigg schreef:
Iemand nog een kaartje over?

PB
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2017 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gvd man heb al zoveel mensen die ik tegen ben gekomen xd shout out graag
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2017 20:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoe iedereen meezingt/meeschreeuwt :surrender: Dit is de hardstyle die nog steeds het meest losmaakt bij iedereen die hardstyle lief heeft! Een Rebelion Oooooh is tijdelijk en een hype, autumn green melodie luidkeels boven alles en iedereen uit meeschreeuwen is winning! Meters maar dan ook echt meters kippenvel net in de zaal :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2017 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

What is donkey rollers voor een live show man. Erger me kapot aan dat gelul van dv8. 5 minuten gelul steeds
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 00:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mixwerk van D-Block & S-te-fan :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 02:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha schitterend. Tijdens de rustpauzes op de tribune gezeten met overzicht over de hele zaal. Zie je bij een onbekendere plaat veel mensen stilstaan en linksvoor een groep als debielen helemaal losgaan :worship:

Mooi feest wel, vond NC & WS en Triple T wat misplaatst op de timetable, waardoor ik van die setjes wat minder heb genoten dan de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 03:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Haha schitterend. Tijdens de rustpauzes op de tribune gezeten met overzicht over de hele zaal. Zie je bij een onbekendere plaat veel mensen stilstaan en linksvoor een groep als debielen helemaal losgaan :worship:


:lol: :lol:

Haha ja linksvoor was echt top. Prima vermaakt daar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 03:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om t maar even kort te houden: Vanaf the Pitcher & Zany heb ik echt een topavond gehad! M.u.v. Triple T (heel matig mixwerk helaas)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 04:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Mijn hemel wat was Triple T kut. Verder top avond gehad. Total Eclipz, Interview, Thunderbeats :loving:

Geluid was me wel een raadsel af en toe, ene moment werd je doof van die zware overkill aan bass en het andere moment kun je makkelijk met elkaar praten. En ook momenten dat het perfect afgesteld stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 04:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
What is donkey rollers voor een live show man. Erger me kapot aan dat gelul van dv8. 5 minuten gelul steeds

DV8 ook steeds met z'n polonaise. >.< Doe dat lekker met carnaval.

Trackkeuze was wel weer genieten btw, Ruff en Evil :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 04:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lange maar toffe dag gehad, D-Block & S-Te-Fan en donkey rollers vond ik het beste. Speciale shout out naar Bloemkool :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 04:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iedereen die ik heb gesproken, het was gezellig! :beer:

Aardig wat toffe platen gehoord, ook tof dat Noisecontrollers er nu ook wat onbekendere plaatjes op gooide, met name Interview. Verder mooi moment dat ik een appje naar Corneel stuurde bij 1e nummer van Zany & The Pitcher 'Ze openen op 145BPM, misschien nu eindelijk Widowmaker'. En ja hoor, 1 minuut later werd die gedraaid. Misschien wel moment van de avond, eindelijk weer eens een keer gehoord na Remember 2015 _O_.

A-lusion & Scope DJ ook heel tof met Atlantis (sfeer!!), World Mashup Vol. 1 & Veritas HMH Edit. Eigenlijk zat er geen enkel kut setje tussen, bij elke set wel toffe platen gehoord. Minste setje dan toch wel Triple T of Josh & Wesz, alleen Low-E lag het in ieder geval niet.

Speciale vermelding ook nog voor die broodjes saté, wat ontzettend goed. :drool:.

Al met al echt heel goed vermaakt, mede dankzij de mooie busreis met 60 anderen! Volgende editie zeker weer aanwezig met een leuke line-up. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 05:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ontzettend vet feest gehad! Vooral de sets van Alphaverb & Intractable One, A-Lusion & Scope DJ, Zany & The Pitcher en 2-Sidez. :) Triple T was wel een flinke tegenvaller en het geluid liet het even afweten tijdens de set van 2-Sidez. Over het algemeen vond ik het geluid prima in orde.

Aardig wat platen gehoord waar je op hoopt, maar niet zo snel verwacht zoals: Widowmaker, Interview, Reinforce, Invasion, Imagination, Inner Child, Don't Tell Anybody en Hands Up 2010 (Anticlimax Remix). :worship:

Ook leuk om een paar Hardtraxxers gesproken en gezien te hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 10:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Lange maar toffe dag gehad, D-Block & S-Te-Fan en donkey rollers vond ik het beste. Speciale shout out naar Bloemkool :thumbup:

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantastische dag gehad. Vanaf begin af aan een hele hoop bekenden gezien en eigenlijk bijna alleen maar goede setjes gehoord.
Hoogtepunten voor mij waren Scope Dj & A-Lusion (Drummer Beat als tweede nummer), Alphaverb & Intractable One, Donkey Rollers & 2-Sidez.

Bijna heel de avond linksvoor gestaan met een hoop Hardtraxxers, werd fijn gesnoeid :worship:

Verder vond ik alles top geregeld. Als je drinken ging halen, was je letterlijk binnen een minuut alweer terug, geen rijen bij toilleten en qua drukte vond ik t perfect.

Speciale vermelding voor Alphaverb & Intractable One, die The Prophecy draaiden. Flink lopen maaien met een hoop hardtraxxers dat moment :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 11:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een dag, ontzettend blij dat ik hier nog heen ben gegaan! Paar keer goed staan snoeien links voor en veel hardtraxxers even gesproken :)

Was echt een dag voor in de boeken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 12:06 
 
Artiest

Vond 't een top feest, wel nog omver gebeukt door een beveiliger met natte kleding tot gevolg xd eigenlijk het grootste gedeelte van de avond linksvoor gestaan. Met als persoonlijk hoogtepunt Control the Mind :bomb: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Johan010 schreef:
Control the Mind


Godver, wat ging deze lekker zeg :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een fijne dag. Voor de eerste keer als aller-aller eerste binnen bij een feest :P Platen als A-Lusion - World 1 Mash up, A-Lusion - Veritas 2008 HMH edit, Zanza Labs - Control The Mind, NC - Interview, Zany - Widowmaker, 2-Sidez - Listen/originele Fuck It, DR - Silver Bullet, DEEPACK - THE PROPHECY _o_ , The Beholder & Max Enforcer - The Preacher wat vet allemaal. Heel vet sfeertje in de zaal voor het grootste deel van de avond. Dikke vette ++ voor de broodjes saté! Ook nooit zoveel HT'ers op 1 feest gesproken denk ik :P
MelvinFR schreef:
Verder mooi moment dat ik een appje naar Corneel stuurde bij 1e nummer van Zany & The Pitcher 'Ze openen op 145BPM, misschien nu eindelijk Widowmaker'. En ja hoor, 1 minuut later werd die gedraaid. Misschien wel moment van de avond, eindelijk weer eens een keer gehoord na Remember 2015 _O_.


:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 12:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat mixte onze Ran-D lekker door zeg! :drool: Prima feestje gehad; vriendelijk volk, Interview en set van Zany & The Pitcher. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 12:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja, dit was wel weer een gezellig feestje! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een feest. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PvO Hardstyle schreef:
Wat mixte onze Ran-D lekker door zeg!


Positief verrast door Ran-D! Draait gewoon even platen als Choirs, Inner Creativity, Chemical en Tanz Electric :worship:
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten