Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 50  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Snap niet hoe mensen op een set van G4H zitten te wachten. Hun eerste optreden was in 2011, na de classics periode dus. Als een artiest een >2011 plaat draait dan schreeuwt iedereen moord en brand maar een G4H set wordt dan wel gewaardeerd? Beetje raar imo en zou dit ook een ontzettende misstap van de organisatie vinden.


Amen. Zit hier ook totaal niet op te wachten tijdens een feest als dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan gaan we tijdens G4H even langs bij DJ Beenham en MC Kipsaté :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Dan gaan we tijdens G4H even langs bij die leuke lieve meid achter het raketkraam
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 21:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Van mij hoeft het ook niet perse (nooit groot G4H fan geweest), maar een setje met bijvoorbeeld Under Attack, Struggle For Existence, The Cycle, The Massacre, Sorrow, Evolution Complete, Put It On etc. zou ik best vet vinden. Maar goed eerst maar eens afwachten of het daadwerkelijk zo is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou t geen probleem vinden. Dan sluiten zij af en kan ik dan mooi naar huis. Kan toch niet tot het einde blijven vanwege OV
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 23:21 
 
Hardtraxx Elite

Grim schreef:
Hard4Us schreef:
Twijfels nog om te gaan. Week daarvoor funky cat, en dan zou dit mn eerste feest alleen worden. Even kijken nog, want ik wil zo graag.


Je kent ondertussen toch genoeg hardtraxxers waar je bij kan aansluiten? :D Ik zie je daar :cool:


Das waar haha. Maar t gaat me vooral om t alleen reizen waar k n hekel aan heb. Komen jullie langs mn dorpje boxmeer? :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reis wel eens alleen maar uiteindelijk kom ik nog wel eens mensen tegen in de trein waarmee ik eventjes een praatje ga maken. Ondertussen ook wel gewend aan het in mijn eentje reizen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Grim schreef:
Hard4Us schreef:
Twijfels nog om te gaan. Week daarvoor funky cat, en dan zou dit mn eerste feest alleen worden. Even kijken nog, want ik wil zo graag.


Je kent ondertussen toch genoeg hardtraxxers waar je bij kan aansluiten? :D Ik zie je daar :cool:


Das waar haha. Maar t gaat me vooral om t alleen reizen waar k n hekel aan heb. Komen jullie langs mn dorpje boxmeer? :p


Nee, hahaha. Boxmeer ligt een klein beetje veel uit de richting xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 23:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaart alweer binnen dus aanwezig met Paultheone!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 00:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwuah zou het niet erg vinden als G4H hier een set komt draaien met oude platen. Alleen denk ik dat het gewoon wilde verhalen zijn. Waarom zo geheimzinnig hier over doen? G4H is een directe publiekstrekker en zou dit feest binnen no-time laten uitverkopen. Dus ik denk dat die vlaggen vooral een soort marketing vanuit G4H zelf is en heeft niets met VWAB te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 01:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We shall see. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 02:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Mwuah zou het niet erg vinden als G4H hier een set komt draaien met oude platen. Alleen denk ik dat het gewoon wilde verhalen zijn. Waarom zo geheimzinnig hier over doen? G4H is een directe publiekstrekker en zou dit feest binnen no-time laten uitverkopen. Dus ik denk dat die vlaggen vooral een soort marketing vanuit G4H zelf is en heeft niets met VWAB te maken.

Dit was inderdaad ook mijn eerste gedachte. Maar toen zag ik dat wel heel toevallig exact hetzelfde lettertype gebruikt is voor beide teksten..heel duidelijk te zien aan de letters A, N & S bijvoorbeeld. Zou dus toch zomaar echt zo kunnen zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 20:23 
 
Hardtraxxer

MelvinFR schreef:
Snap niet hoe mensen op een set van G4H zitten te wachten. Hun eerste optreden was in 2011, na de classics periode dus. Als een artiest een >2011 plaat draait dan schreeuwt iedereen moord en brand maar een G4H set wordt dan wel gewaardeerd? Beetje raar imo en zou dit ook een ontzettende misstap van de organisatie vinden.

Zelfde geldt als iemand als suggestie Da Tweekaz of Wasted Penguinz benoemt terwijl beiden wel 2008/2010 tracks hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 19:00 
 
Hardtraxxer

G4H confirmed @ Facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet echt iets waar ik op zit te wachten op een feest als dit :$ :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Niet echt iets waar ik op zit te wachten op een feest als dit :$ :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 19:08 
 
Hardtraxxer

Zit er voor een feest als dit ook absoluut niet op te wachten. Hopen dat ze afsluiten dan hoef ik tenminste niks boeiends te missen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 19:08 
 
Hardtraxxer

kriek4 schreef:
G4H confirmed @ Facebook

Ik krijg echt plaatsvervangende schaamte van die filmpjes. Niveautje Bassie&Adriaan. Maar oke, dat wordt dus iets als dit: https://lsdb.nl/set/99242/gunz-for-hire ... 1-26-11-11
Wel leuk, maar sta nou niet echt te trappelen eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kriek4 schreef:
G4H confirmed @ Facebook


VWAB schreef:
De jongens van de onderwereld zijn meedogenloos en gehoorzamen uitsluitend aan één sinister duo. Er is niet veel over bekend, behalve dat ze worden gezien als 'De Koningen'.

Zojuist ontvingen we een video waarin de identiteit van dit duo gedeeltelijk wordt onthuld. Ze dragen namelijk een masker dat hun hele gezicht bedekt. We willen u vragen om binnen te blijven en ramen en deuren te sluiten. Mocht u onverhoopt toch tips hebben, dan willen we u verzoeken om op 14 oktober naar de Maaspoorthal in Den Bosch te komen.

https://www.facebook.com/vroegerwasalle ... 464692917/


Qua video wel leuk gedaan, maar ben bang dat dit weer een andere doelgroep gaat trekken. Ze hadden dit veel later moeten aankondigen of gewoon helemaal niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op zich wel vet dat ze dan de oude tracks weer keer pakken maar voor mij niet echt VWAB gevoel.
Wel vanavond ff kaartje regelen.

Owja, +1 voor de oude politie auto. En de pakjes bloem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 20:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als The Cycle & The Dopeman voorbij komen ben ik al heel gelukkig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 20:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Super vet! Al best vaak gehoopt dat g4h n keer op zon soort feest geboekt zouden worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ran-D & adaro hebben toch ook nog collabs voor de g4h tijd. Die kunnen ze er toch ook bijpakken? Zijn goede platen en als afsluiter (want dat zal het wel zijn), kan je ook gewoon lekker naar huis gaan. Ik ben het er wel mee eens dat dit wel een ander slag volk gaat aantrekken waar ik eigenlijk niet op zit te wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal denk ik echt wel meevallen hoeveel mensen nu een kaartje gaan kopen door G4H. Is maar 30-60 minuten van de avond
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 50  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten