Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 57 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Vroeger Was Alles Beter

Time
(Sun)
Price
€35,-
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
P
Hardtraxxer
626 posts member since 2012
last seen Aug 2026
Vorige editie was zo intens gaaf. Wil graag weer gaan, helaas wel twee weken na HHZ. Maargoed, dan maar een keer met een paar biertjes. Organisatie dik voor mekaar :D
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Hekzitter wrote:Line-up ook gewoon weer spot on. Hopelijk activator wel solo en zo'n set als op Defqon.
Ik hoop deels met je mee. Zeker liever Activator solo, maar ook zeker liever een classic rather than een early setje... platen als Lullaby, June, Back in the days... :loving:
C
Hardtraxxer
81 posts member since 2015
last seen Nov 2020
Wat een gruwelijke line up!

Van Max Enforcer hoop ik Dilemma eindelijk is live te horen. Wat een melodie (L)
Hardtraxx Elite
2983 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
Ik had nog een vraag via een vriend van mij die zelf geen account heeft en te lui is om er eentje aan te maken. Ik vind het niet erg om dit te doen voor hem, want hij heeft vaak dingen voor mij gedaan enzo. Dat was vorig jaar toen ik problemen had en hij er altijd voor mij was. Daarom vind ik het dus wel vanzelfsprekend om dit nu voor hem op te pakken. Tja, zeg nou zelf, als je zo lief bent voor iemand dan kan je wel eens iets terug doen toch. Dus bij deze de vraag.

Jones, kan je de originele lunatick draaien?

Dank,

vriend van pim__ vriend van teup
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
The Skribbler wrote:
Hekzitter wrote:Line-up ook gewoon weer spot on. Hopelijk activator wel solo en zo'n set als op Defqon.
Ik hoop deels met je mee. Zeker liever Activator solo, maar ook zeker liever een classic rather than een early setje... platen als Lullaby, June, Back in the days... :loving:
Eensch.
Hardtraxxer
253 posts member since 2017
last seen Mar 2023
MelvinFR wrote:Plus dat hij nu op een classics stage staat. Dit is misschien iets wat realistischer: https://lsdb.nl/set/184911/tatact-decib ... 6-20-08-16. Nog steeds super natuurlijk!
Ook met zo'n set mogen we niet klagen! :yes:
Hardtraxxer
253 posts member since 2017
last seen Mar 2023
Miwer
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 12 minutes ago
Ik kan die almachtige losse busticket niet vinden >.<

Edit gevonden, Bus 2 :cool:
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Crowley wrote:Wat een gruwelijke line up!

Van Max Enforcer hoop ik Dilemma eindelijk is live te horen. Wat een melodie (L)
Dilemma, Epic en Damned :love:

Deze line-up is zo briljant gevarieerd. Lekker wat italiaantjes ook.
Hardtraxx Veteran
3484 posts member since 2017
last seen 18 hours ago
Zeg Jones, ik heb je al heel vaak horen draaien, maar je draait altijd de RAW mix van Lunatick. Zou je voor één keer op dit feest misschien de Noisecontrollers remix willen draaien? Niet dat ik van plan ben om naar dit feest te gaan ofzo, maar leek me wel grappig.

Groetjes.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Grappig.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
hahahardtraxx meme's
Hardtraxxer
269 posts member since 2016
last seen Sep 2020
Maar eens kaarten gaan halen, wat een mooie line-up (L) wordt dan de eerste keer een classics-only feest, wel eerder bij een classics tent gestaan maar dit is toch wel anders. Kan alleen maar mooi worden, ziiinnn! :loving:
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
Moet nog kaartje halen. Na mijn weekje vakantie maar even doen. ^^ Gaan met mooi groepje die eigenlijk alleen de oudere hardstyle nog kennen. Allemaal eind 2015 afgehaakt. :$
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Twijfel of ik een kaartje ga halen, moet m'n vrienden nog overtuigen.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Al zou ik hier letterlijk niemand kennen zou ik nog alleen gaan...
Hardtraxxer
531 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Zamble wrote:Al zou ik hier letterlijk niemand kennen zou ik nog alleen gaan...
Ik heb op dit moment als enige van mijn vriendengroep een kaartje. Als dit zo blijft ga ik gewoon alleen :D
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Ik twijfel ook nog. Vrijdag de 13e is onze vriendendag, waarbij er flink wordt gezopen. Om de volgende dag dan weer leuk te moeten doen op een feestje, wat ook nog eens 1,5 uur rijden is.. De line up is wel echt megga. Plus, tot nu toe alleen nog maar naar Defqon geweest en verder nog geen festival/ feest plannen. Twijfels twijfels...
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Als dit feest maar een beetje in de buurt komt van de gezelligheid van vorig jaar, ben ik al dik tevreden. Kijk hier meer naar uit als het Heady feestje :$
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 17 minutes ago
MeneerEend wrote:Als dit feest maar een beetje in de buurt komt van de gezelligheid van vorig jaar, ben ik al dik tevreden. Kijk hier meer naar uit als het Heady feestje :$
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
MeneerEend wrote:Als dit feest maar een beetje in de buurt komt van de gezelligheid van vorig jaar, ben ik al dik tevreden. Kijk hier meer naar uit dan het Heady feestje :$
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Neeeeeeeej, beter he
Hardtraxxer
91 posts member since 2017
last seen Aug 2024
MelvinFR wrote:
MeneerEend wrote:Als dit feest maar een beetje in de buurt komt van de gezelligheid van vorig jaar, ben ik al dik tevreden. Kijk hier meer naar uit als het Heady feestje :$
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 5 hours ago
vorige editie* godverdomme..
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Week ervoor Late dienst, dus geen weekend dienst.... aanwezig dus