Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-10-2018, 12:41 

Hardtraxxer

TSFH schreef:
Ltmbr schreef:
Weet iemand welke plaat BFront als eerst draaide? (Dus na Rebirth en nog eentje van Ran-D dacht ik)

Re-volt - Rush?

Bingo! Mijn dank is groot :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-10-2018, 12:57 

Hardtraxx Veteran

Goud dagje. Helden van de dag: Wasted Penguinz, Psyko Punkz, Noisecontrollers en Frontliner. Ik vond WP wel echt een mega chille set neerzetten. Super vet om die platen weer eens live te horen. Frontliner vond ik ook vet, maar idd jammer van dat lage bpm. Die NC set was tot slot wel echt een verrassing ja! Zoveel vette platen gehoord :love:

Ik vond het vorig ieeetsie leuker maar uiteraard volgend jaar gewoon weer aanwezig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-10-2018, 13:02 

Bierkoning

Ik kon dus helemaal niks met WP. Paar leuke tracks om thuis te luisteren, maar op zo'n feest komt het voor mij totaal niet door. Kicks hebben 0 kracht en door de afmix van de meeste nummers komen de melodieën ook niet lekker door.

Toneshifterz vond ik trouwens wel een vette set neerzetten (tot de laatste plaat).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-10-2018, 13:22 

Hardtraxxer

Heel vet feest, eerste feest met enkel classics voor mij beviel goed, leuk sfeertje! Wasted Penguinz, Noisecontrollers en Frontliner vond ik de vetste setjes. BPM was wel even omschakelen van Noisecontrollers naar Frontliner, voelde heel raar. De combinatie van Ran-D en B-Front beviel mij helaas niet zo, had B-Front liever solo gezien.

Wat was het trouwens belachelijk warm allemachtig ik werd er af en toe heel naar van. Ook de drukte was soms prima te doen en soms kon je amper bewegen, heel wisselvallig.

+ Broodjes Beenham en Saté
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-10-2018, 13:36 

Hardtraxx Addict

Heel gezellig gehad, klein praatje hier en daar gehouden, maar muziek trok me gisteren niet zo helaas. Zat er wat betreft muziek niet super lekker in. Ik begin misschien toch even (tijdelijk) classics-moe te worden.
Ik vond deze editie ook wel de minste van de 3. Wel een erg leuke dag gehad maar dat kwam meer door alles er om heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-10-2018, 13:54 

Hardtraxxer

Desley DD schreef:
+ Broodjes Beenham

iemand met smaak
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-10-2018, 16:05 

Hardtraxxer

Heb ontzettend genoten van het feest! Muziek was vaak erg goed. Wel heel anders dan de vorige editie in oktober, toen was het wel net iets beter imo.
Noisecontrollers draaide wel hele lekkere platen. Unlike Others was geweldig, wát een mixwerk.. (L) hoopte voor de tijd al dat The Black Demon gedraaid ging worden, en die kwam ook heerlijk binnen. Volgens mij werd Accumulated Filth ook gedraaid?
Was aardig van de kaart op het eind, maar tijdens dat setje werd er echt goed los gegaan, door vrijwel iedereen. Mooi om te zien!

Toch balen dat Zatox geen dikke set neerzette. Het lijkt me maar ook beter dat Zatox niet meer geboekt wordt voor het classics concept. Dood en doodzonde dat hij zo veel oude platen laat liggen, kan er met mn hoofd echt niet bij.

Broken Balance schreef:
Oh ja, toen, dat "classics" setje :P

Het oudste nummer dat hij draaide was Bringing The Funk Remix

Volgens mij Prozaxxx :P het was in ieder geval echt geen classics setje nee. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-10-2018, 17:02 

Hardtraxx Veteran

Bringin the funk oudste plaat is best wel onzin xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-10-2018, 17:07 

Hardtraxx Veteran

Ik heb zatox zelf niet meegemaakt gister, maar wat was er zo erg aan? Was het de platenkeuze dat ruk was, of hield hij zich niet aan het concept?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-10-2018, 17:14 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Ik begin misschien toch even (tijdelijk) classics-moe te worden.

broeder!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-10-2018, 17:44 

Organisator

Goedemorgen!

Hopelijk hebben jullie genoten van deze editie, wij zeker wel. Wasted Penguinz die afsloten met een nieuwe tracks en 'Wild Wild West' van Zatox waren inderdaad minpuntjes, maar die werden overspoeld door andere fantastische momenten!

Reportje: https://www.facebook.com/notes/vroeger-was-alles-beter/dit-was-vroeger-was-alles-beter-2018/1840368376039204/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-10-2018, 20:57 

Hardtraxx Veteran

Shockerz-Events schreef:
Goedemorgen!

Hopelijk hebben jullie genoten van deze editie, wij zeker wel. Wasted Penguinz die afsloten met een nieuwe tracks en 'Wild Wild West' van Zatox waren inderdaad minpuntjes, maar die werden overspoeld door andere fantastische momenten!

Reportje: https://www.facebook.com/notes/vroeger-was-alles-beter/dit-was-vroeger-was-alles-beter-2018/1840368376039204/

Heb even een recap gemaakt van wat hoogte punten :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 14-10-2018, 23:07 

Hardtraxx Veteran

Shockerz-Events schreef:
Goedemorgen!

Mooi reportje! Eindelijk eens iemand die de noemenswaardige platen weet op te noemen.
Was een mooi feest ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-10-2018, 08:52 

Donateur

Lnka schreef:
Noisecontrollers draaide wel hele lekkere platen. Unlike Others was geweldig, wát een mixwerk.. (L) hoopte voor de tijd al dat The Black Demon gedraaid ging worden, en die kwam ook heerlijk binnen. Volgens mij werd Accumulated Filth ook gedraaid?

Valt me op dat eigenlijk op ieder classic feest de MiM-setjes het beste worden ontvangen. Zijn tevens vaak de enige die het mixen ook echt serieus nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-10-2018, 09:05 

Hardtraxxer

Mooie avond gehad zaterdag! Was rond half 7 pas binnen helaas, waardoor ik al het een en ander gemist had. Laatste half uurtje DBSTF was een lekker binnenkomertje. The Pitcher is niet helemaal mijn ding. Paar lekkere platen waaronder Serenity, maar ook een paar waar ik niet zo veel mee kon. TNT viel me alles behalve tegen, maar ik keek toch vooral uit naar de acts die daarna stonden :D

Noisecontrollers was heel vet! Half uur lang alleen maar vette tracks gehoord :thumbsup: Frontliner vond ik ook hele dikke prima. Knalde er een paar Abject platen op en voor de rest veel fijne Frontliner platen gehoord. Vond alleen I'm The Melodyman, naast dat ik sowieso niks met die plaat heb, niet passen als afsluiter maar goed. Het is hem vergeven voor deze keer. Daarna Zatox, tjaa, wat moeten we daar nog van zeggen. Ik heb het vooral als een achtbaan ervaren. Van hele vette tracks naar absolute bagger in een paar minuten. Hele wazige set waar weinig lijn in zat, helaas...

Ran-D? Die sound kan ik wel waarderen. B-Front? Altijd vet! Samen? Geen heel groot succes imo. Het mysterieuze van B-Front past echt totaal niet bij het stijltje van Ran-D. Alleen dat Rebirth Anthem was een goed huwelijk tussen die 2. Maar goed, verder wel genoeg vette tracks voorbij horen komen dus prima vermaakt. Daarna Crypsis & Chain Reaction, de MiM klappers van weleer :loving: Zo vet altijd om die sound weer live te horen. +veel voor de oude Radical platen als Accumulated Filth, The Black Demon en Helpless :worship:

Al met al weer genoten :thumbsup: volgend jaar zeker weer aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-10-2018, 09:05 

Hardtraxx Veteran

Justinhafc schreef:
The Pitcher is niet helemaal mijn ding.

Say what now :oh: Juist zo'n naam die standaard bovenaan m'n lijstje staat als ik een classic feest bezoek, hoe vaak ik die nummertjes ook gehoord heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-10-2018, 09:07 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Justinhafc schreef:
The Pitcher is niet helemaal mijn ding.

Say what now :oh: Juist zo'n naam die standaard bovenaan m'n lijstje staat als ik een classic feest bezoek, hoe vaak ik die nummertjes ook gehoord heb.

Smaak :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-10-2018, 09:09 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Heel gezellig gehad, klein praatje hier en daar gehouden, maar muziek trok me gisteren niet zo helaas. Zat er wat betreft muziek niet super lekker in. Ik begin misschien toch even (tijdelijk) classics-moe te worden.
Ik vond deze editie ook wel de minste van de 3. Wel een erg leuke dag gehad maar dat kwam meer door alles er om heen.

Dit dus. Alles om de muziek heen was weer goed maar ik ben echt uitgekeken op de classics merk ik.
Heeft iemand Shiverz nog gefilmd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-10-2018, 09:12 

Hardtraxx Addict

Alm1ghty schreef:
Remi schreef:

Dit dus. Alles om de muziek heen was weer goed maar ik ben echt uitgekeken op de classics merk ik.

Oeh ja man. Staat er een op Facebook. Zo was ik er toch nog een beetje bij. Oogjes dicht en lekker hard meezingen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-10-2018, 10:03 

Hardtraxx Elite

Alm1ghty schreef:
Remi schreef:

Ja heb ik gefilmd, staat op facebook RSU. Als je daar niet in zit dan kan ik 'm wel ff op YouTube knallen, laat maar weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-10-2018, 10:05 

Donateur

Shiverz altijd hoogtepuntje
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-10-2018, 10:07 

Hardtraxx Veteran

Hier is de classics-moeheid ook al langer bezig, om die reden bijvoorbeeld op Q-base en Genesis de classics areas ook al vermeden. Zoals ik al had verwacht werd het ook dit feest muzikaal gezien nergens echt interessant voor mij op hier en daar enkele nummers tussendoor, maar vanwege de vele bekenden was het wel zoals altijd weer heel gezellig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-10-2018, 10:11 

Hardtraxx Addict

Mijn 'netto-danstijd' zat denk ik onder het kwartier :lol:. Ik vond het op een gegeven moment zelfs interessanter om een uur bij de eethoek op een bankje te zitten ouwehoeren met (on)bekenden. Maar al met al wel gewoon een hele leuke dag gehad.
Origins zal ik wel meepakken, dat concept is 'nieuwer', maar tot de festivals weer beginnen laat ik de classics even links liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-10-2018, 10:12 

Hardtraxx Elite

Remi schreef:
Mijn 'netto-danstijd' zat denk ik onder het kwartier :lol:. Ik vond het op een gegeven moment zelfs interessanter om een uur bij de eethoek op een bankje te zitten ouwehoeren met (on)bekenden. Maar al met al wel gewoon een hele leuke dag gehad.
Origins zal ik wel meepakken, dat concept is 'nieuwer', maar tot de festivals weer beginnen laat ik de classics even links liggen.

Dit is ook precies hoe ik de dag heb beleefd xd Merk nu wel dat ik liever naar een Origins of dat nieuwe XXlerator feest ga, dan hier heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-10-2018, 15:41 

Hardtraxx Newbie

Ben het wel eens met sommige dat het muzikaal gezien niet het hoogtepunt was. Desondanks heel goed vermaakt! Hoogtepunten waren D'stylerz, NC en Unlike Others, met als absoluut hoogtepunt Accumulated Filth. Wat een fucking bazenplaat is dat toch! :worship:
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten