Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2018 09:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooie avond gehad zaterdag! Was rond half 7 pas binnen helaas, waardoor ik al het een en ander gemist had. Laatste half uurtje DBSTF was een lekker binnenkomertje. The Pitcher is niet helemaal mijn ding. Paar lekkere platen waaronder Serenity, maar ook een paar waar ik niet zo veel mee kon. TNT viel me alles behalve tegen, maar ik keek toch vooral uit naar de acts die daarna stonden :D

Noisecontrollers was heel vet! Half uur lang alleen maar vette tracks gehoord :thumbsup: Frontliner vond ik ook hele dikke prima. Knalde er een paar Abject platen op en voor de rest veel fijne Frontliner platen gehoord. Vond alleen I'm The Melodyman, naast dat ik sowieso niks met die plaat heb, niet passen als afsluiter maar goed. Het is hem vergeven voor deze keer. Daarna Zatox, tjaa, wat moeten we daar nog van zeggen. Ik heb het vooral als een achtbaan ervaren. Van hele vette tracks naar absolute bagger in een paar minuten. Hele wazige set waar weinig lijn in zat, helaas...

Ran-D? Die sound kan ik wel waarderen. B-Front? Altijd vet! Samen? Geen heel groot succes imo. Het mysterieuze van B-Front past echt totaal niet bij het stijltje van Ran-D. Alleen dat Rebirth Anthem was een goed huwelijk tussen die 2. Maar goed, verder wel genoeg vette tracks voorbij horen komen dus prima vermaakt. Daarna Crypsis & Chain Reaction, de MiM klappers van weleer :loving: Zo vet altijd om die sound weer live te horen. +veel voor de oude Radical platen als Accumulated Filth, The Black Demon en Helpless :worship:

Al met al weer genoten :thumbsup: volgend jaar zeker weer aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2018 09:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
The Pitcher is niet helemaal mijn ding.


Say what now :oh: Juist zo'n naam die standaard bovenaan m'n lijstje staat als ik een classic feest bezoek, hoe vaak ik die nummertjes ook gehoord heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2018 09:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Justinhafc schreef:
The Pitcher is niet helemaal mijn ding.


Say what now :oh: Juist zo'n naam die standaard bovenaan m'n lijstje staat als ik een classic feest bezoek, hoe vaak ik die nummertjes ook gehoord heb.

Smaak :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2018 09:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Heel gezellig gehad, klein praatje hier en daar gehouden, maar muziek trok me gisteren niet zo helaas. Zat er wat betreft muziek niet super lekker in. Ik begin misschien toch even (tijdelijk) classics-moe te worden.
Ik vond deze editie ook wel de minste van de 3. Wel een erg leuke dag gehad maar dat kwam meer door alles er om heen.


Dit dus. Alles om de muziek heen was weer goed maar ik ben echt uitgekeken op de classics merk ik.
Heeft iemand Shiverz nog gefilmd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2018 09:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Remi schreef:
Heel gezellig gehad, klein praatje hier en daar gehouden, maar muziek trok me gisteren niet zo helaas. Zat er wat betreft muziek niet super lekker in. Ik begin misschien toch even (tijdelijk) classics-moe te worden.
Ik vond deze editie ook wel de minste van de 3. Wel een erg leuke dag gehad maar dat kwam meer door alles er om heen.


Dit dus. Alles om de muziek heen was weer goed maar ik ben echt uitgekeken op de classics merk ik.
Heeft iemand Shiverz nog gefilmd?


Oeh ja man. Staat er een op Facebook. Zo was ik er toch nog een beetje bij. Oogjes dicht en lekker hard meezingen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2018 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Remi schreef:
Heel gezellig gehad, klein praatje hier en daar gehouden, maar muziek trok me gisteren niet zo helaas. Zat er wat betreft muziek niet super lekker in. Ik begin misschien toch even (tijdelijk) classics-moe te worden.
Ik vond deze editie ook wel de minste van de 3. Wel een erg leuke dag gehad maar dat kwam meer door alles er om heen.


Dit dus. Alles om de muziek heen was weer goed maar ik ben echt uitgekeken op de classics merk ik.
Heeft iemand Shiverz nog gefilmd?

Ja heb ik gefilmd, staat op facebook RSU. Als je daar niet in zit dan kan ik 'm wel ff op YouTube knallen, laat maar weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2018 10:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Shiverz altijd hoogtepuntje
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2018 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier is de classics-moeheid ook al langer bezig, om die reden bijvoorbeeld op Q-base en Genesis de classics areas ook al vermeden. Zoals ik al had verwacht werd het ook dit feest muzikaal gezien nergens echt interessant voor mij op hier en daar enkele nummers tussendoor, maar vanwege de vele bekenden was het wel zoals altijd weer heel gezellig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2018 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn 'netto-danstijd' zat denk ik onder het kwartier :lol:. Ik vond het op een gegeven moment zelfs interessanter om een uur bij de eethoek op een bankje te zitten ouwehoeren met (on)bekenden. Maar al met al wel gewoon een hele leuke dag gehad.
Origins zal ik wel meepakken, dat concept is 'nieuwer', maar tot de festivals weer beginnen laat ik de classics even links liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2018 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Mijn 'netto-danstijd' zat denk ik onder het kwartier :lol:. Ik vond het op een gegeven moment zelfs interessanter om een uur bij de eethoek op een bankje te zitten ouwehoeren met (on)bekenden. Maar al met al wel gewoon een hele leuke dag gehad.
Origins zal ik wel meepakken, dat concept is 'nieuwer', maar tot de festivals weer beginnen laat ik de classics even links liggen.

Dit is ook precies hoe ik de dag heb beleefd xd Merk nu wel dat ik liever naar een Origins of dat nieuwe XXlerator feest ga, dan hier heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2018 15:41 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ben het wel eens met sommige dat het muzikaal gezien niet het hoogtepunt was. Desondanks heel goed vermaakt! Hoogtepunten waren D'stylerz, NC en Unlike Others, met als absoluut hoogtepunt Accumulated Filth. Wat een fucking bazenplaat is dat toch! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2018 16:00 
 
Artiest

Houwersje schreef:
Hoogtepunten waren D'stylerz

:kiss: :loving:

Dat iemand dat ooit nog zou zeggen haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2018 16:21 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Johan010 schreef:
Houwersje schreef:
Hoogtepunten waren D'stylerz

:kiss: :loving:

Dat iemand dat ooit nog zou zeggen haha xd


Als het zo is, dan is het zo he!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2018 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb je nog een tracklistje, Johang?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2018 18:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik vond D'Stylerz ook echt genieten. Was een hele frisse sound vergeleken met standaard bekendere nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2018 18:30 
 
Artiest

wootum schreef:
Ik vond D'Stylerz ook echt genieten. Was een hele frisse sound vergeleken met standaard bekendere nummers.

Thnx man, tof om te horen, we hebben er flink naar toe geleefd!

Tracklist:
1. Remember
2. The Absence of Sound
3. Artificial Intelligence
4. Drop the Bomb
5. Lentesneeuw
6. The Dreams
7. A million miles away
8. House Music
9. Mutation
10. The New World
11. Artwork remix
12. Just a Freak (break en climax Frequencerz Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2018 18:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ik vond D'Stylerz ook echt genieten. Was een hele frisse sound vergeleken met standaard bekendere nummers.

Idd had net even een andere sound. Kon hier ook wel van genieten! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2018 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ik vond D'Stylerz ook echt genieten. Was een hele frisse sound vergeleken met standaard bekendere nummers.


Heb niet de gehele set meegekregen maar de nummers die ik wel heb gehoord 100% eens met bovenstaande! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2018 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Platen kwamen inderdaad goed door. Die eerste mid van Drop the Bomb ging zelfs best hard. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2018 19:37 
 
Artiest

Helicaze schreef:
Platen kwamen inderdaad goed door. Die eerste mid van Drop the Bomb ging zelfs best hard. :bomb:


Ja dat was wel tof om te horen, we hadden m eerlijk gezegd nog nooit gedraaid.. haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2018 20:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ook van mijn kant een re-capje :) : hardstyle/diffused-vroeger-was-alles-beter-2018-re-cap-the-aftermix-t65176.html

Remi schreef:
Ik begin misschien toch even (tijdelijk) classics-moe te worden.

Voor mij hetzelfde, het is dat deze line up nog wat namen had die ik nog niet zo vaak live had gezien, waardoor ik toch nog wel wat 'nieuwe' platen heb gehoord, maar ik ga nu denk ik maar een hele lange classics pauze inlassen. Of überhaupt een feestpauze na Project 1.

TiMOTHYb schreef:
Valt me op dat eigenlijk op ieder classic feest de MiM-setjes het beste worden ontvangen. Zijn tevens vaak de enige die het mixen ook echt serieus nemen.

Eens, wat mij betreft sluiten zij ook gewoon ieder classics feest af, zo lang ze er qua platenkeuze een beetje variatie inhouden is dat gewoon 100% de tofste afsluiter. Net als dat ik vind dat Donkey Rollers er eigenlijk altijd wel bij moeten zijn, toch wel gemist de laatste paar classics feesten :$ Ja oke op Origins stonden ze maar dat viel tegen

Waar was jij trouwens Tim, heb niet eens een vaag appje van je gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2018 22:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Al een lange tijd geen post meer geplaatst. Zeer leuk om na een iets langere periode zonder feesten nog eens los te mogen.

Dit weekend mooi benut door zaterdagvoormiddag een rondje in Zeeland te knallen. En dan naar hier door te peren.

De VWAB-lijn trekt Shockerz toch mooi door.
Het thema vond ik goed gekozen.

Had wel stramme spiertjes maar ik was toch de hele middag/avond aan het huppelen geslagen.

Hardstyle Classics blijven toch wel mijn ultieme summum.
Het volgende feestje wordt wellicht Reactivate. Lekker rustig aan doen zonder het fietsen aan de kant te hoeven schuiven. Sterker nog, ik fiets er gewoon lekker heen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 08:28 
 
Hardtraxxer

IK herinner me opeens dat The Pitcher een remix/edit van This is who we are draaide, nog nooit gehoord- iemand enig idee..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 08:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja heb ik ook wel, maar toch wel een beetje opletten dat ook dat niet te snel heel saai wordt. Variatie (buiten MiM) platen zit er ook weer nauwelijks in natuurlijk.

Moest zelf werken man. Heel kut, want vorig jaar was epic
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ltmbr schreef:
IK herinner me opeens dat The Pitcher een remix/edit van This is who we are draaide, nog nooit gehoord- iemand enig idee..?

Was niet op VWAB, maar die draaide hij volgens mij ook op Genesis.
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten