Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2018 10:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha die Zatox, wat draaide hij zoal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2018 11:24 
 
Hardtraxxer

tevee schreef:
Haha die Zatox, wat draaide hij zoal?

Het begon nog leuk met My world en Tanz elektrik, maar later draaide hij bijv Rawstyle gevolgd door I like it loud, of Hard bass gevolgd door Zombie nation :huh:

Grootste verrassing was wat mij betreft Noisecontrollers. Eindelijk eens geen promises, escape en unite, maar openen met silentium en elektronik, met later oa nog emotions, pillars of creation (helaas alleen 2e climax) en e=nc2
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2018 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vergeet Wild Wild West niet!

Niet alleen voor de bezoekers is dit kut maar dit moet voor de organisatie ook echt ontzettend triest zijn. Je hebt maar 11 uur te vullen en dan geef je Zatox toch de kans ondanks dat hij het herhaaldelijk heeft verkloot. Flikt hij het alsnog hier. Zo zonde aangezien er nog zoveel andere DJ's zijn die zijn uur prima hadden kunnen invullen en zich wel aan het concept houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2018 11:41 
 
Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Pipa schreef:
Frontliner was ook niet best. Voor de rest echt genoten!


Eerste gedeelte was kut inderdaad. Tweede gedeelte stukke beter.

Frontliner moeten ze verplichten tot 2012 te draaien. Ik hoef de melodieman, Symbols en halo’s niet te horen hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2018 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind bij Zatox het niet zo erg als hij Poltergeist, Irrepleacable en Ear Fucking draait. Dat soort tracks vind ik wel lekker. Maar die Super Tool enzo zijn kut. En Wild Wild West idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2018 11:57 
 
Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Vergeet Wild Wild West niet!

Niet alleen voor de bezoekers is dit kut maar dit moet voor de organisatie ook echt ontzettend triest zijn. Je hebt maar 11 uur te vullen en dan geef je Zatox toch de kans ondanks dat hij het herhaaldelijk heeft verkloot. Flikt hij het alsnog hier. Zo zonde aangezien er nog zoveel andere DJ's zijn die zijn uur prima hadden kunnen invullen en zich wel aan het concept houden.

Volgende keer kunnen ze inderdaad gewoon beter een actieve DJ van hier boeken en een Zatox Tribute set laten draaien. Weet je in ieder geval dat het wel goed gebeurt volgens het concept.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2018 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
TSFH schreef:
Pipa schreef:
Frontliner was ook niet best. Voor de rest echt genoten!


Eerste gedeelte was kut inderdaad. Tweede gedeelte stukke beter.

Frontliner moeten ze verplichten tot 2012 te draaien. Ik hoef de melodieman, Symbols en halo’s niet te horen hier


Alleen halos is toch van 2013 van die 3 tracks :P Ik vond Frontliner juist 1 van de betere sets. Kan me ook niet schelen hoe vaak ik symbols heb gehoord, blijft een geweldige plaat. Hele zaal leeft meteen op, is toch prachtig.

Verder een geweldige feest gehad. B-front die mijn verzoek State of Perfection draait. Geen idee hoeveel invloed je verzoek heeft, waarschijnlijk niet veel, maar man dat voelde even geweldig :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2018 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noisecontrollers en Unlike Others setjes van de dag :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2018 12:22 
 
Hardtraxxer

Weet iemand welke plaat BFront als eerst draaide? (Dus na Rebirth en nog eentje van Ran-D dacht ik)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2018 12:25 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Quarantine? Dat was wel heel vet trouwens :drool:

Helicaze schreef:
Noisecontrollers en Unlike Others setjes van de dag :drool:

Eens :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2018 12:29 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Quarantine? Dat was wel heel vet trouwens :drool:

Nee dat was een stuk later, heel dik ook idd. Sws vrijwel alle platen die BFront draaide waren vet, Ran-D was wat meer standaard
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2018 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ltmbr schreef:
Weet iemand welke plaat BFront als eerst draaide? (Dus na Rebirth en nog eentje van Ran-D dacht ik)


Re-volt - Rush?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2018 12:41 
 
Hardtraxxer

TSFH schreef:
Ltmbr schreef:
Weet iemand welke plaat BFront als eerst draaide? (Dus na Rebirth en nog eentje van Ran-D dacht ik)


Re-volt - Rush?

Bingo! Mijn dank is groot :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2018 13:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik kon dus helemaal niks met WP. Paar leuke tracks om thuis te luisteren, maar op zo'n feest komt het voor mij totaal niet door. Kicks hebben 0 kracht en door de afmix van de meeste nummers komen de melodieën ook niet lekker door.

Toneshifterz vond ik trouwens wel een vette set neerzetten (tot de laatste plaat).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2018 13:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel vet feest, eerste feest met enkel classics voor mij beviel goed, leuk sfeertje! Wasted Penguinz, Noisecontrollers en Frontliner vond ik de vetste setjes. BPM was wel even omschakelen van Noisecontrollers naar Frontliner, voelde heel raar. De combinatie van Ran-D en B-Front beviel mij helaas niet zo, had B-Front liever solo gezien.

Wat was het trouwens belachelijk warm allemachtig ik werd er af en toe heel naar van. Ook de drukte was soms prima te doen en soms kon je amper bewegen, heel wisselvallig.

+ Broodjes Beenham en Saté
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2018 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel gezellig gehad, klein praatje hier en daar gehouden, maar muziek trok me gisteren niet zo helaas. Zat er wat betreft muziek niet super lekker in. Ik begin misschien toch even (tijdelijk) classics-moe te worden.
Ik vond deze editie ook wel de minste van de 3. Wel een erg leuke dag gehad maar dat kwam meer door alles er om heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2018 13:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Desley DD schreef:
+ Broodjes Beenham


iemand met smaak
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2018 16:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb ontzettend genoten van het feest! Muziek was vaak erg goed. Wel heel anders dan de vorige editie in oktober, toen was het wel net iets beter imo.
Noisecontrollers draaide wel hele lekkere platen. Unlike Others was geweldig, wát een mixwerk.. (L) hoopte voor de tijd al dat The Black Demon gedraaid ging worden, en die kwam ook heerlijk binnen. Volgens mij werd Accumulated Filth ook gedraaid?
Was aardig van de kaart op het eind, maar tijdens dat setje werd er echt goed los gegaan, door vrijwel iedereen. Mooi om te zien!

Toch balen dat Zatox geen dikke set neerzette. Het lijkt me maar ook beter dat Zatox niet meer geboekt wordt voor het classics concept. Dood en doodzonde dat hij zo veel oude platen laat liggen, kan er met mn hoofd echt niet bij.

Broken Balance schreef:
Oh ja, toen, dat "classics" setje :P

Het oudste nummer dat hij draaide was Bringing The Funk Remix

Volgens mij Prozaxxx :P het was in ieder geval echt geen classics setje nee. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2018 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bringin the funk oudste plaat is best wel onzin xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2018 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb zatox zelf niet meegemaakt gister, maar wat was er zo erg aan? Was het de platenkeuze dat ruk was, of hield hij zich niet aan het concept?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2018 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik begin misschien toch even (tijdelijk) classics-moe te worden.

broeder!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2018 17:44 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Goedemorgen!

Hopelijk hebben jullie genoten van deze editie, wij zeker wel. Wasted Penguinz die afsloten met een nieuwe tracks en 'Wild Wild West' van Zatox waren inderdaad minpuntjes, maar die werden overspoeld door andere fantastische momenten!

Reportje: https://www.facebook.com/notes/vroeger-was-alles-beter/dit-was-vroeger-was-alles-beter-2018/1840368376039204/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2018 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
Goedemorgen!

Hopelijk hebben jullie genoten van deze editie, wij zeker wel. Wasted Penguinz die afsloten met een nieuwe tracks en 'Wild Wild West' van Zatox waren inderdaad minpuntjes, maar die werden overspoeld door andere fantastische momenten!

Reportje: https://www.facebook.com/notes/vroeger-was-alles-beter/dit-was-vroeger-was-alles-beter-2018/1840368376039204/


Heb even een recap gemaakt van wat hoogte punten :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2018 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
Goedemorgen!

Hopelijk hebben jullie genoten van deze editie, wij zeker wel. Wasted Penguinz die afsloten met een nieuwe tracks en 'Wild Wild West' van Zatox waren inderdaad minpuntjes, maar die werden overspoeld door andere fantastische momenten!

Reportje: https://www.facebook.com/notes/vroeger-was-alles-beter/dit-was-vroeger-was-alles-beter-2018/1840368376039204/


Mooi reportje! Eindelijk eens iemand die de noemenswaardige platen weet op te noemen.
Was een mooi feest ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2018 08:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lnka schreef:
Noisecontrollers draaide wel hele lekkere platen. Unlike Others was geweldig, wát een mixwerk.. (L) hoopte voor de tijd al dat The Black Demon gedraaid ging worden, en die kwam ook heerlijk binnen. Volgens mij werd Accumulated Filth ook gedraaid?

Valt me op dat eigenlijk op ieder classic feest de MiM-setjes het beste worden ontvangen. Zijn tevens vaak de enige die het mixen ook echt serieus nemen.
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten