Miwer was here
Banthum altijd lastigwrote:Dan heb je dus 2 weken geleden 1-5 verloren van Bergentheim
Banthum altijd lastigwrote:Dan heb je dus 2 weken geleden 1-5 verloren van Bergentheim
Hoeft ook niet altijd makkelijk te zijn hahawrote:Banthum altijd lastigwrote:Dan heb je dus 2 weken geleden 1-5 verloren van Bergentheim
Lekker, moat. Neem je dan weer een Zweedse schone mee?wrote:Kom waarschijnlijk ook nog wel even een kijkje nemen
wrote:Yes plzwrote:D´stylerz - Lentesneeuw?
Gaan we ook jumpuhh?wrote:wrote:Yes plzwrote:D´stylerz - Lentesneeuw?
Dat zou wel heel erg zonde zijn. We zullen zien.wrote:Weet niet waarom, maar ik heb zo'n gevoel dat Wasted Penguinz zich niet aan het concept gaan houden ofzo
We hebben de artiesten goed gebriefd en duidelijk gemaakt wat het concept nou precies inhoudt. Omdat we ze ook ‘vrij’ willen laten kunnen we niet meer dan dat doen.wrote:Weet niet waarom, maar ik heb zo'n gevoel dat Wasted Penguinz zich niet aan het concept gaan houden ofzo
Ik zou eerder vrezen voor Toneshifterzwrote:Weet niet waarom, maar ik heb zo'n gevoel dat Wasted Penguinz zich niet aan het concept gaan houden ofzo
En Zatox, dat was 2 jaar geleden bij Hardfest ook een aanfluitingwrote:Ik zou eerder vrezen voor Toneshifterzwrote:Weet niet waarom, maar ik heb zo'n gevoel dat Wasted Penguinz zich niet aan het concept gaan houden ofzo
Zo dan, daar probeerde ze het niet eens. Maar ik neem aan dat artiesten beter worden geïnformeerd op een volledig classics feest.wrote:En Zatox, dat was 2 jaar geleden bij Hardfest ook een aanfluitingwrote:Ik zou eerder vrezen voor Toneshifterzwrote:Weet niet waarom, maar ik heb zo'n gevoel dat Wasted Penguinz zich niet aan het concept gaan houden ofzo
Er is heel duidelijk gemaakt in de briefing uit welke periode je platen mag draaien.wrote:Zo dan, daar probeerde ze het niet eens. Maar ik neem aan dat artiesten beter worden geïnformeerd op een volledig classics feest.
Haha en dat Zatox dan in zn reet een USB-stick mee smokkelt met nieuwe kut muziek.wrote:Worden USB-sticks en CD mappen gecontroleerd bij de ingang? Zou een mooie zijn.
wrote:Haha en dat Zatox dan in zn reet een USB-stick mee smokkelt met nieuwe kut muziek.
En of hij daar heel duidelijk over geïnformeerd waswrote:Zo dan, daar probeerde ze het niet eens. Maar ik neem aan dat artiesten beter worden geïnformeerd op een volledig classics feest.
Haha dit was gewoon gesprek van de dag op het feest zelf toen en jan en alleman had het eroverwrote:We weten nog wat er gebeurde met de laatste persoon die inside info deelde over AF...
Niet echt bevestigend dus.wrote:Haha dit was gewoon gesprek van de dag op het feest zelf toen en jan en alleman had het eroverwrote:We weten nog wat er gebeurde met de laatste persoon die inside info deelde over AF...