Zo is dat maat! We hakken alles helemaal kapot!@!!#$!!wrote:Dat wordt om 01:00u aan het infuus want Crypsis en CR laten geen spaan van ons heel
Toevallig ook nog een TT beschikbaar die als achtergrond op de telefoon kan? Die van Origins staat daar nu nogwrote:
https://h4z9i7a8.stackpathcdn.com/wp-co ... obile2.jpgwrote:Toevallig ook nog een TT beschikbaar die als achtergrond op de telefoon kan? Die van Origins staat daar nu nog
Thankswrote:https://h4z9i7a8.stackpathcdn.com/wp-co ... obile2.jpgwrote:Toevallig ook nog een TT beschikbaar die als achtergrond op de telefoon kan? Die van Origins staat daar nu nog
Aflsuiten met Pulling The Trigger zou ook wel vet wezen zoals de loudness area op Decibel in 2011wrote:En ik hoop dat Crypsis de Masterclass -> Strike overgang gaat doen.Benieuwd of hij dat ook in een gewone dj set kan. Die is echt goud.
Hierna zou je mij al af kunnen voeren hoorwrote:Beste DJ's,
Hierbij alvast jullie lijsten voor de komende editie:
Succes !
Zatox
1. Smashing Guys - Pump & Loud (Zatox Mix)
2. Zairon - Deep Into Your Soul (Zatox Mix)
3. Zatox & The R3bels - Pumping Blood
4. Tat & Zat - Skleroxx
5. Da Revolutionists - Postal (Zatox Remix)
6. Ironblood - Scientists of The Sound (Zatox Mix)
7. Ado & Montorsi - Give Me All Your Money (Zatox Remix)
8. Kat meets Gerardo Roschini - Alright (Kat & Zatox Remix)
9. Zatox & The R3bels - Choirs
10. Zatox - So High
11. Zatox - Irreplaceable
12. Wild Motherfuckers - B2BW
13. ZTX & Kingsman - Smokin' N Pourin' (Zatox Remix)
14. Zatox - Tanz Elektric (Hard Mix)
15. Machinehead - Headwave (Zatox Remix)
16. Zairon - I'm Techno (Zatox Remix)
17. Zatox – Creation
18. W.A.S.H. - Radio Alarm (Zatox Remix)
Tim waar zijn:wrote: Heel veel goede opties
Ik zou VV Kloosterhaar even contacten als ik jou was. Wie weet zijn ze in staat mij zaterdagmiddag uit de wedstrijd te trappen, dan zou ik een kaartje over hebbenwrote:Mocht iemand nog ziek worden of een been breken, graag!
VV Kloosterhaar nog welwrote:Ik zou VV Kloosterhaar even contacten als ik jou was. Wie weet zijn ze in staat mij zaterdagmiddag uit de wedstrijd te trappen, dan zou ik een kaartje over hebben
En hoe kom ik dan terug?!wrote:Ik zou VV Kloosterhaar even contacten als ik jou was. Wie weet zijn ze in staat mij zaterdagmiddag uit de wedstrijd te trappen, dan zou ik een kaartje over hebbenwrote:Mocht iemand nog ziek worden of een been breken, graag!
Jij speelt bij PH dus?wrote:Ik zou VV Kloosterhaar even contacten als ik jou was. Wie weet zijn ze in staat mij zaterdagmiddag uit de wedstrijd te trappen, dan zou ik een kaartje over hebbenwrote:Mocht iemand nog ziek worden of een been breken, graag!
Jeetje zegwrote:Jij past wel in iemands kofferbak
Oeps, zie net dat ik de verkeerde week kijk haha. 13 oktober is VV Mariënberg de tegenstander haha. Één pot nat daar in die hoekwrote:Jij speelt bij PH dus?
Blauw Wit duswrote:Oeps, zie net dat ik de verkeerde week kijk haha. 13 oktober is VV Mariënberg de tegenstander haha. Één pot nat daar in die hoekwrote:Jij speelt bij PH dus?