Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 23:32 

Hardtraxx Veteran

Ja ok, de locatie en line up rechtvaardigen op zich wel de ticket prijs, maar voor een feest dat zich nog niet bewezen heeft, had ik miss wel een iets schappelijkere prijs gehoopt
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 00:58 

Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
Ja ok, de locatie en line up rechtvaardigen op zich wel de ticket prijs, maar voor een feest dat zich nog niet bewezen heeft, had ik miss wel een iets schappelijkere prijs gehoopt

"niet bewezen" is nou niet bepaald een term die ze gebruiken om de ticketprijs vast te stellen. Ze hebben toch te maken met een opzet die ze voor ogen hebben en de kosten die daar aan verbonden zijn? Vind het juist een schappelijke prijs, als je na gaat dat je voor andere grote feesten met een vergelijkbaar aantal stages al veel meer dan 50 euro betaald tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 09:18 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
"niet bewezen" is nou niet bepaald een term die ze gebruiken om de ticketprijs vast te stellen.

Op zich niet nee, maar zonder goede verhalen van eerdere edities, zijn er volgens mij toch altijd wel mnider mensen te porren om naar een feest te gaan (ik hoop natuurlijk van harte dat het hier niet zo is). Ik had dus, misschien tegen beter weten in, wel een iets lagere prijs verwacht, als een soort investering in volgende edities
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 10:39 

Hardtraxx Elite

Norther66 schreef:
Rickzel schreef:
"niet bewezen" is nou niet bepaald een term die ze gebruiken om de ticketprijs vast te stellen.

Op zich niet nee, maar zonder goede verhalen van eerdere edities, zijn er volgens mij toch altijd wel mnider mensen te porren om naar een feest te gaan (ik hoop natuurlijk van harte dat het hier niet zo is). Ik had dus, misschien tegen beter weten in, wel een iets lagere prijs verwacht, als een soort investering in volgende edities

Dan kan de organisatie zich nog altijd beroepen op het feit dat het een b2s evenement is. B2S heeft zich in de loop der jaren natuurlijk al meerdere malen "bewezen" :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 14:42 

Hardtraxx Veteran

Ventrue schreef:
TiMOTHYb schreef:
Waarom heet dit nu eigenlijk Unlocked dan?

b2s schreef iets van dat de liveacts op het moment zijn dat de klok een uur terug gaat waarmee ze de wintertijd unlocken...

Haha dat zal toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 21:42 

Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:

Was voor supremacy een soortgelijke situatie vorig jaar. Was ook niet bepaald goedkoop en tóch de grote zaal van de brabanthallen vol
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 14:15 

Hardtraxxer

http://www.nu.nl/utrecht/4126708/vlucht ... beurs.html

Ben benieuwd wat voor invloed dit op het feest gaat hebben :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 14:38 

Hardtraxxer

NickDB schreef:
http://www.nu.nl/utrecht/4126708/vluchtelingen-opgevangen-in-utrechtse-jaarbeurs.html

Ben benieuwd wat voor invloed dit op het feest gaat hebben :corn:

Was bij Megawatt vorig jaar ook een probleempje. Werden 400 asielzoekers opgevangen in de IJsselhallen. Toen werden de asielzoekers een nachtje ergens anders ondergebracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 14:42 

Hardtraxx Addict

Kunnen ze misschien meehelpen met opbouwen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 15:14 

Hardtraxx Veteran

Ventrue schreef:

Of als het bezoekersaantal tegenvalt gewoon mee laten feesten, goed voor de inburgering :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 15:34 

Hardtraxx Veteran

Hoor sowieso nog weinig mensen over dit feest, ben benieuwd of het een succes gaat worden. Het is ook al over iets meer dan een maand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 15:42 

Hardtraxx Veteran

Zie de laatste tijd ook steeds meer reclame voor dit feest. Ik denk dat de kaartverkoop een beetje tegenvalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 15:43 

Hardtraxx Veteran

Blijf het ook een vreemde opzet vinden... hetgeen wat dit feest uniek maakt allemaal op hetzelfde tijdstip. Maakt het voor mij meteen oninteressant, terwijl ik bij een nieuwe editie van Thrillogy eigenlijk wel zeker wist dat ik zou gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 18:16 

Hardtraxx Veteran

Het vette van Thrillogy was ook dat alle live sets achter elkaar waren zodat je overal bij kon zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2015 14:51 

Hardtraxx Elite

hurricane schreef:
Ventrue schreef:

Of als het bezoekersaantal tegenvalt gewoon mee laten feesten, goed voor de inburgering :D

dit :lol:
Op een of andere manier denk ik dat dit echt een flop wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2015 16:24 

Donateur

Paultheone schreef:
Het vette van Thrillogy was ook dat alle live sets achter elkaar waren zodat je overal bij kon zijn

Raar ook want die Kasper is over het algemeen iemand die wel oog heeft voor interessante lineups en opbouw in de timetable. Raar om dan zoiets te missen, of er moest een goede reden voor zijn dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2015 17:54 

Hardtraxx Veteran

10:04

Helaas Arjan is er niet bij :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2015 17:59 

Hardtraxx Veteran

Hmm blijkbaar echt een bewuste keuze van hem geweest, best wel jammer! Had het wel afgemaakt als ze er met z'n 2en zouden staan.

Vraag me af waarom hij er niks meer mee te maken wilt hebben, zelfs niet voor zoiets ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2015 19:12 

Hardtraxx Veteran

Lijkt me zo'n donders aardige en sympathieke vent he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2015 19:17 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Hmm blijkbaar echt een bewuste keuze van hem geweest, best wel jammer! Had het wel afgemaakt als ze er met z'n 2en zouden staan.

Vraag me af waarom hij er niks meer mee te maken wilt hebben, zelfs niet voor zoiets ?

Ja maar hoe vaak moeten ze dan met zen 2en nog optreden, dit zal vast niet de laatste keer zijn dat "noisecontrollers" zoon set neerzet, en bijv een classic set, zou je hem er ook bij moeten hebben.

Arjan heeft het gewoon afgesloten na Qlimax, en er werd toen al gezegd door Bas dat Arjan altijd welkom is tijdens optredens etc,
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 10:54 

Hardtraxx Veteran

Ja oke, je hebt ook wel een punt! Een keer is het klaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 16:05 

Hardtraxx Veteran

ik krijg hier zoveel zin in alleen waarom moeten de showcases tegelijk zijn

Noisecontrollers en b-front, dat word nog een groot dillemma
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 16:53 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

Inderdaad, lijkt me echt een top gozer. Vergelijk zo'n toffe gast eens met een figuur als Frontliner. We hebben meer down to earth gasten als Noisecontrollers nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 17:51 

Hardtraxx Veteran

ThaBomba. schreef:
Daveytl schreef:

Inderdaad, lijkt me echt een top gozer. Vergelijk zo'n toffe gast eens met een figuur als Frontliner. We hebben meer down to earth gasten als Noisecontrollers nodig.

Helemaal mee eens, iemand die down to earth en sympathiek over komt zonder daar constant bevestiging naar te zoeken op facebook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 18:55 

Hardtraxx Elite

Zware twijfel of ik hierheen kan gaan nadat mijn trip naar Engeland niet doorgaat, Wel moet ik de volgende dag al om 1500 weer in de bus zitten :/
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten