Poster: Unlocked Indoor Festival
Past

Unlocked Indoor Festival

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Ja ok, de locatie en line up rechtvaardigen op zich wel de ticket prijs, maar voor een feest dat zich nog niet bewezen heeft, had ik miss wel een iets schappelijkere prijs gehoopt
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 22 hours ago
Norther66 wrote:Ja ok, de locatie en line up rechtvaardigen op zich wel de ticket prijs, maar voor een feest dat zich nog niet bewezen heeft, had ik miss wel een iets schappelijkere prijs gehoopt
"niet bewezen" is nou niet bepaald een term die ze gebruiken om de ticketprijs vast te stellen. Ze hebben toch te maken met een opzet die ze voor ogen hebben en de kosten die daar aan verbonden zijn? Vind het juist een schappelijke prijs, als je na gaat dat je voor andere grote feesten met een vergelijkbaar aantal stages al veel meer dan 50 euro betaald tegenwoordig.
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Rickzel wrote:"niet bewezen" is nou niet bepaald een term die ze gebruiken om de ticketprijs vast te stellen.
Op zich niet nee, maar zonder goede verhalen van eerdere edities, zijn er volgens mij toch altijd wel mnider mensen te porren om naar een feest te gaan (ik hoop natuurlijk van harte dat het hier niet zo is). Ik had dus, misschien tegen beter weten in, wel een iets lagere prijs verwacht, als een soort investering in volgende edities
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Norther66 wrote:
Rickzel wrote:"niet bewezen" is nou niet bepaald een term die ze gebruiken om de ticketprijs vast te stellen.
Op zich niet nee, maar zonder goede verhalen van eerdere edities, zijn er volgens mij toch altijd wel mnider mensen te porren om naar een feest te gaan (ik hoop natuurlijk van harte dat het hier niet zo is). Ik had dus, misschien tegen beter weten in, wel een iets lagere prijs verwacht, als een soort investering in volgende edities
Dan kan de organisatie zich nog altijd beroepen op het feit dat het een b2s evenement is. B2S heeft zich in de loop der jaren natuurlijk al meerdere malen "bewezen" :thumbup:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ventrue wrote:
TiMOTHYb wrote:Waarom heet dit nu eigenlijk Unlocked dan?
b2s schreef iets van dat de liveacts op het moment zijn dat de klok een uur terug gaat waarmee ze de wintertijd unlocken...
Haha dat zal toch.
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 28 days ago
Norther66 wrote:Ja ok, de locatie en line up rechtvaardigen op zich wel de ticket prijs, maar voor een feest dat zich nog niet bewezen heeft, had ik miss wel een iets schappelijkere prijs gehoopt
Was voor supremacy een soortgelijke situatie vorig jaar. Was ook niet bepaald goedkoop en tóch de grote zaal van de brabanthallen vol
Hardtraxxer
724 posts member since 2014
last seen Jun 2018
http://www.nu.nl/utrecht/4126708/vlucht ... beurs.html

Ben benieuwd wat voor invloed dit op het feest gaat hebben :corn:
Hardtraxxer
307 posts member since 2015
NickDB wrote:http://www.nu.nl/utrecht/4126708/vluchtelingen-opgevangen-in-utrechtse-jaarbeurs.html

Ben benieuwd wat voor invloed dit op het feest gaat hebben :corn:
Was bij Megawatt vorig jaar ook een probleempje. Werden 400 asielzoekers opgevangen in de IJsselhallen. Toen werden de asielzoekers een nachtje ergens anders ondergebracht.
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
Kunnen ze misschien meehelpen met opbouwen?
Hardtraxx Veteran
5521 posts member since 2010
Ventrue wrote:Kunnen ze misschien meehelpen met opbouwen?
Of als het bezoekersaantal tegenvalt gewoon mee laten feesten, goed voor de inburgering :D
Hardtraxx Veteran
last seen 22 hours ago
Hoor sowieso nog weinig mensen over dit feest, ben benieuwd of het een succes gaat worden. Het is ook al over iets meer dan een maand.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Zie de laatste tijd ook steeds meer reclame voor dit feest. Ik denk dat de kaartverkoop een beetje tegenvalt.
Hardtraxx Veteran
last seen 22 hours ago
Blijf het ook een vreemde opzet vinden... hetgeen wat dit feest uniek maakt allemaal op hetzelfde tijdstip. Maakt het voor mij meteen oninteressant, terwijl ik bij een nieuwe editie van Thrillogy eigenlijk wel zeker wist dat ik zou gaan.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Het vette van Thrillogy was ook dat alle live sets achter elkaar waren zodat je overal bij kon zijn
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
hurricane wrote:
Ventrue wrote:Kunnen ze misschien meehelpen met opbouwen?
Of als het bezoekersaantal tegenvalt gewoon mee laten feesten, goed voor de inburgering :D
dit :lol:
Op een of andere manier denk ik dat dit echt een flop wordt.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Paultheone wrote:Het vette van Thrillogy was ook dat alle live sets achter elkaar waren zodat je overal bij kon zijn
Raar ook want die Kasper is over het algemeen iemand die wel oog heeft voor interessante lineups en opbouw in de timetable. Raar om dan zoiets te missen, of er moest een goede reden voor zijn dan.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
View on YouTube

10:04

Helaas Arjan is er niet bij :(
Hardtraxx Veteran
last seen 22 hours ago
Hmm blijkbaar echt een bewuste keuze van hem geweest, best wel jammer! Had het wel afgemaakt als ze er met z'n 2en zouden staan.

Vraag me af waarom hij er niks meer mee te maken wilt hebben, zelfs niet voor zoiets ?
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Lijkt me zo'n donders aardige en sympathieke vent he.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Rickzel wrote:Hmm blijkbaar echt een bewuste keuze van hem geweest, best wel jammer! Had het wel afgemaakt als ze er met z'n 2en zouden staan.

Vraag me af waarom hij er niks meer mee te maken wilt hebben, zelfs niet voor zoiets ?
Ja maar hoe vaak moeten ze dan met zen 2en nog optreden, dit zal vast niet de laatste keer zijn dat "noisecontrollers" zoon set neerzet, en bijv een classic set, zou je hem er ook bij moeten hebben.

Arjan heeft het gewoon afgesloten na Qlimax, en er werd toen al gezegd door Bas dat Arjan altijd welkom is tijdens optredens etc,
Hardtraxx Veteran
last seen 22 hours ago
Ja oke, je hebt ook wel een punt! Een keer is het klaar.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
ik krijg hier zoveel zin in alleen waarom moeten de showcases tegelijk zijn

Noisecontrollers en b-front, dat word nog een groot dillemma
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Daveytl wrote:Lijkt me zo'n donders aardige en sympathieke vent he.
Inderdaad, lijkt me echt een top gozer. Vergelijk zo'n toffe gast eens met een figuur als Frontliner. We hebben meer down to earth gasten als Noisecontrollers nodig.
Hardtraxx Veteran
last seen 22 hours ago
ThaBomba. wrote:
Daveytl wrote:Lijkt me zo'n donders aardige en sympathieke vent he.
Inderdaad, lijkt me echt een top gozer. Vergelijk zo'n toffe gast eens met een figuur als Frontliner. We hebben meer down to earth gasten als Noisecontrollers nodig.
Helemaal mee eens, iemand die down to earth en sympathiek over komt zonder daar constant bevestiging naar te zoeken op facebook.
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 2 days ago
Zware twijfel of ik hierheen kan gaan nadat mijn trip naar Engeland niet doorgaat, Wel moet ik de volgende dag al om 1500 weer in de bus zitten :/

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 23 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago