Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrijdag 8 november
22:00 - 06:00
Time Out
Gemert

Voorverkoop €22,50
https://shop.ticketscript.com/channel/w ... PARTYFLOCK

Hardstyle
Chain Reaction
Code Black
Deetox
Pato
Psyko Punkz
Radical Redemption
Thera
Digital Punk LIVE
E-Force LIVE
MC: Renegade

Hardcore
Affix
Amnesys
Lunatic & Miss Hysteria
Miss K8
Ophidian
Partyraiser
Repix
Ruffneck
Teaser
Tommyknocker
Wasted Mind
MC: Nolz

Early Rave/Frenchcore/Terror
Bartoch
Dano
Paralizer
Sandy Warez
Sjek
The Punisher
The Vizitor
MC: The Hardest

All Stylezz
A-troxx
Dave Dope
Executer
Icha
Mr. Ivex
The Shade
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel vet dat Deetox en Thera er staan! Wel jammer dat er dit jaar geen industrial hc is.
Maar hier doe ik het voor :D
Fuzzylogic schreef:
Chain Reaction
Deetox
Radical Redemption
Thera

Amnesys
Lunatic & Miss Hysteria
Miss K8
Ophidian
Ruffneck
Tommyknocker

Bartoch
Sandy Warez
The Punisher
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar gezegd dat ik er niet meer heen ga, te commercieel en vooral jong volk. Ook veelste warm daar binnen (tenzij je onder de airco gaat staan).

Maar dit is wel een dikke lineup.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk wel aanwezig. Word de 4e keer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 19:21 
 
Hardtraxxer

Chain reation vs. Radical redemption! Raggen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe weet je dat dat een versus is? Hoop dat je gelijk hebt, was fucking dik die twee vorig jaar op The Qontinent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 01:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Hoe weet je dat dat een versus is? Hoop dat je gelijk hebt, was fucking dik die twee vorig jaar op The Qontinent.


Dat is elke keer zo afgelopen jaren (op The Geminizers na vorig jaar), ik ga er zelf van uit dat het nu ook zo is.

En dan Thera vs Deetox en Code Black vs Psyko Punkz, sets van 1,5 uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 02:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah zo, vet!
Bij de hardcore ook? Epic dan, Ophidian vs Ruffneck en Tommyknocker vs Amnesys dan neem ik aan :woot: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb even de time-tables van afgelopen jaren bekeken, maar bij de Hardcore waren de meeste artiesten steeds solo.

In 2011 wel Amnesys vs Tommyknocker en Promo vs D-Passion, en in 2012 Mad Dog vs Tommyknocker.
En Affix & Teaser stonden elke editie samen, maar dat zal wel een duo zijn dan ofzo net als D-Block & S-Te-Fan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 11:24 
 
Hardtraxx Elite

In de buurt, lekkere line-up, veel bekende, alleen een paupertent.

Denk wel aanwazig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 12:25 
 
Hardtraxx Addict

Op de partyflock van dit feest postte de organisatie ook al delen van de line-up en toen stonden Ruffneck & Ophidian samen. Verder zullen Affix & Teaser (resident DJ's) wel samen draaien en Partyraiser ongetwijfeld alleen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog nooit naar Time-Out geweest, terwijl 't zo dichtbij is. Dit wordt denk ik de eerste keer, dikke line-up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Repix! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien ben ik hier wel aanwezig, alhoewel de volgende dag is ook Rauw op je Dak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 16:09 
 
Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
Hoe weet je dat dat een versus is? Hoop dat je gelijk hebt, was fucking dik die twee vorig jaar op The Qontinent.


Hebben tbyd en time-out geplaatst op fb. Verder staat nog meer b2b:
Ophidian vs. Ruffneck
Amnesys vs. Tommyknocker
Lunatic vs. Miss hysteria
Affix vs. Teaser

Verder staan dp en eforce als live act, dus korte sets en genoeg tijd over voor solo acts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oh Thera en Deetox solo dus? oké :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 16:36 
 
Hardtraxx Addict

Nee, ik denk eerder Pato, DP en E-force alleen. De andere zes zijn denk ik wel makkelijk te koppelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 14:08 
 
Hardtraxxer

pato is toch f8trix?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 14:12 
 
Hardtraxxer

Skyscraper schreef:
pato is toch f8trix?

Ja klopt
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie, line up vind ik niet heel geweldig, maar het is redelijk dichtbij. Bovendien zullen er vast wel mensen hiernaartoe gaan die ik ken buiten Hardtraxx (omg dat ik dat nog mag meemaken)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
mensen die ik ken buiten Hardtraxx (omg dat ik dat nog mag meemaken)

Dit is best erg
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket is binnen :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Ticket is binnen :bomb:


Hier ook :D Blij dat m'n broertje zo gek is om ons groepje te brengen en op te halen. Wel tegen vergoeding maar alsnog een stuk goedkoper dan de bus van vorig jaar, die ook nog eens zonder ons (en te vroeg) vertrok.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afsluiting in de Hardstyle zaal van 05:00uur tot 06:00 uur is Thera vs Deetox.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 18:55 
 
Hardtraxx Elite

stefan_helmond schreef:
Afsluiting in de Hardstyle zaal van 05:00uur tot 06:00 uur is Thera vs Deetox.


Bohhh, nu toch aan 't twijfele gebracht of ik zou gaan of niet...
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten