Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon gaan kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 00:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja want ik ga ook, party peepzzzzz
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 01:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Samen dansennnnn
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 17:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En met die dames sjansennnnn
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Partyraiser moet al vroeg draaien vertelde die, hij wist zelf nog niet eens precies wanneer. Time table zou vrijdag ook pas komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 19:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pauper Hardcore, lekker in die Top40 zaal, ken je ouderwets apenkooi spelen net zoals met Gym vroeger met al die verhogingen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 20:14 
 
Hardtraxx Elite

JEFSKI schreef:
Pauper Hardcore, lekker in die Top40 zaal, ken je ouderwets apenkooi spelen net zoals met Gym vroeger met al die verhogingen :cool:


Haha, ben daar al belachelijk vaak over heen gevallen. Ben benieuwd waar die Frenchcore zaal ergens is, in de "bananenbar" ? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 20:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geen flauw idee, ben toch alleen maar te vinden in de Sub, en als ik moe ben pleur ik mezelf op zo'n loungebank :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 22:26 
 
Hardtraxxer

Was vorig jaar waar nu de rokersruimte is. Tussen top40 en sub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

brammetjepsv schreef:
Was vorig jaar waar nu de rokersruimte is. Tussen top40 en sub.

En de freestyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 18:59 
 
Hardtraxxer

Alles beneden dus blijft er maar 1 over maatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus.. Time-Table komt vrijdag pas, maar is er wel iemand die weet of Psyko Punkz en Code Black samen staan?
Zou echt chill zijn als die samen staan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AREA 1: HARDSTYLE
22:00 - 00:00 PATO
00:00 - 01:00 CODE BLACK
01:00 - 01:30 DIGITAL PUNK (LIVE)
01:30 - 03:00 PSYKO PUNKZ
03:00 - 04:30 RADICAL REDEMPTION vs CHAIN REACTION
04:30 - 05:00 E-FORCE (LIVE)
05:00 - 06:00 DEETOX vs THERA
HOSTED BY MC RENEGADE

AREA 2: HARDCORE
22:00 - 23:00 REPIX
23:00 - 00:00 LUNATIC vs MISS HYSTERIA
00:00 - 01:00 WASTED MIND
01:00 - 02:00 PARTYRAISER
02:00 - 03:00 AFFIX vs TEASER
03:00 - 04:00 AMNESYS vs TOMMYKNOCKER
04:00 - 05:00 MISS K8
05:00 - 06:00 RUFFNECK VS OPHIDIAN
HOSTED BY MC NOLZ

AREA 3: EARLY RAVE - FRENCHCORE - TERROR
22:00 - 23:30 SJEK
23:30 - 00:30 PARALIZER
00:30 - 01:30 DANO
01:30 - 02:30 BARTOCH VS PUNISHER
02:30 - 03:30 SANDY WAREZ
03:30 - 04:30 PLAGUE
04:30 - 05:30 THE VIZITOR
MC THE HARDEST

AREA 4: ALL STYLEZ
22:00-00:00 SHADE
00:00-01:00 A-TROXX
01:00-02:00 ICHA
02:00-03:00 EXECUTER vs OFEARIA
03:00-04:00 DAVE DOPE
04:00-05:00 IVEX


Psyko Punkz na Digital Punk, had ik niet verwacht. Achja staan ze wel op een mooi tijdstip om te eten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat ik zoiets ga doen....

22:00-23:00 - The Shade
23:00-00:00 - Lunatic & Miss Hysteria
00:00-01:00 - Wasted Mind
01:00-02:00 - Partytaiser
02:00-02:30 - Bartoch & The Punnisher
02:30-03:00 - ?
03:00-04:30 - Radical Redemption & Chain Reaction
04:30-05:00 - Miss K8
05:00-06:00 - Thera & Deetox
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zoiets:

00:00 - 01:00 Code Black
01:00 - 01:30 Digital Punk (Live)
01:30 - 03:00 Eten, nadenken over de zin van het leven, rondje lopen, zitten wachten tot 03:00u
03:00 - 04:30 Radical Redemption & Chain Reaction
04:30 - 05:00 E-Force (Live)
05:00 - 06:00 Deetox vs Thera
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 20:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gaan we weer een lauwe foto maken stefan net als op WiSH :cool:

Voor de andere Hardtraxxers die me niet kennen, te herkennen aan een grijs Killer Cat shirt
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKI schreef:
Gaan we weer een lauwe foto maken stefan net als op WiSH :cool:

Voor de andere Hardtraxxers die me niet kennen, te herkennen aan een grijs Killer Cat shirt

Haha sowieso gap, nu wel met shirt aan haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 23:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

aanwezig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 12:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iemand 3 plaatsen in de auto vrij van Den Bosch/Eindhoven naar TBYD en terug? We betalen mee!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Normaal ben ik de kleinste in de zaal volgens mij, maar dat zal vandaag wel meevallen in die kindertent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 22:07 
 
Hardtraxxer

tommeh schreef:
Den Bosch/Eindhoven


Das nou nie echt da je zegt van... dicht bij elkaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TBYD was vet! Partyraiser held! Maar beste set was van Radical Redemption vs Chain Reaction.­ Wat zat er ongelofelijk veel energie en drivre in die set.­ Van begin tot eind maximaal los gegaan op die set.­ Enorm veel bekende gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een stuk minder kaarten verkocht dan vorig jaar, maar daarom was het boven niet open, en was het dus nog steeds veel te druk. Halverwege Chain Reaction & Radical Redemption werd het gelukkig wat rustiger en was er eindelijk ruimte om los te gaan zonder irritaties.

En wel leuk dat ze voortaan vlammenwerpers hebben, ook leuk dat ze die zo vaak aanzetten, maar zorg dan ook dat er beter gekoeld wordt. De hitte was dit jaar erger dan de afgelopen 3 keren dat ik bij TBYD was.

Code Black en Psyko Punkz draaiden zoals ik verwacht had, laten we het zacht uitdrukken als "niet mijn ding". Bij Psyko Punkz alleen de laatste 3 kwartier meegemaakt, hoogtepunt was Puta Seid.

Digital Punk was erg vet, Chain Reaction vs Radical leek een beetje op Chain Reaction vs Crypsis van de afgelopen twee jaar, volgens mij maar 2 tracks gehoord die niet van Minus Is More waren (Mysterias en Clap You). En RR teasde The Black Demon in het begin van z'n set maar draaide 'm vervolgens niet, daardoor liep ik toch 1,5 uur lang een beetje te hopen dat ie nog zou komen, maar helaas.
E-Force was geweldig, dat de tracks zo veel op elkaar leken vond ik juist vet, zo kwam er echt een bepaalde sfeer in de gehele set te zitten.
Deetox & Thera was ook leuk. Jammer van Show Me Your Warface, had daar liever iets voor in de plaats gezien met goede kicks. Maar voor de rest een er goede set met veel lompe tracks.

Net als vorig jaar was er op het midden van de avond een paar uur lang gewoon een dipje vanwege de enorme drukte rond die tijd, maar op de momenten dat ik wel kon bewegen heb ik erg genoten, gelukkig stonden Psyko Punkz tijdens de grootste drukte, en niet een artiest die ik erg graag had willen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 17:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben goed los gegaan, alleen het was mij veeeeels te druk en meer een kinderspeeltuin, is het een keer geen turken disco is het wel efteling indoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 10:50 
 
Hardtraxx Elite

JEFSKI schreef:
Ik ben goed los gegaan, alleen het was mij veeeeels te druk en meer een kinderspeeltuin, is het een keer geen turken disco is het wel efteling indoor


Hahaha idd.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten