Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 20:15 
 
Hardtraxx Elite

Afbeelding

Op 14 maart 2015 komt III (THREE) in samenwerking met Total Madness naar De Radstake in Heelweg. Atmozfears, Bass Modulators en Audiotricz zullen het Brouwhuus van de Radstake het beste laten horen dat hardstyle te bieden heeft. Zij worden ondersteund door Energyzed, Devin Wild, Dymonic en MC Da Syndrome.
Let op! De overige 3 areas van de Radstake zijn ook geopend tijdens Total Madness. In de Napoleonzaal vindt je RawMadness. Verschillende muziekstijlen zullen in de Apres Madness area en Zero's Music Madness area gedraaid worden.

Datum: 14 maart 2014 (22:00 – 04:00)
Locatie: De Radstake, Twenteroute 8, 7055 BE Heelweg
Tijd: 20:00 - 05:00

Line-up:
Scantraxx Recordz & TotalMadness Present "THREE"
Atmozfears
Bass Modulators
Audiotricz
Energyzed
Devin Wild
Dymonic
MC Da Syndrome

Raw Madness
Digital Punk
Outbreak
The Viper
Sasha F
Artifact
Sick Sense
MC Frustrator

Timetable:

Scantraxx Recordz @ Brouwhuus
22:00u - 23:00u Devin Wild
23:00u - 00:00u Energyzed & Dymonic
00:00u - 01:00u Audiotricz
01:00u - 02:30u Bass Modulators
02:30u - 04:00u Atmozfears
22:00u - 04:00u MC: Da Syndrome

RawMadness @ Napoleon
22:00u - 23:30u Sick Sense
23:30u - 00:30u Artifact
00:30u - 01:30u Sasha F
01:30u - 02:45u Outbreak
02:45u - 04:00u Digital Punk
04:00u - 05:00u The Viper
22:00u - 05:00u MC: Frustrator

Facebook: https://www.facebook.com/events/553812224754802/579359598866731
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 20:17 
 
Hardtraxx Elite

Aanwezig door de afstand en prijs.. hopen op een redelijke raw lineup..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 20:00 
 
Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 13:51 
 
Hardtraxx Veteran

Hoppa! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 20:37 
 
Hardtraxx Elite

Timetable:

Scantraxx Recordz @ Brouwhuus
22:00u - 23:00u Devin Wild
23:00u - 00:00u Energyzed & Dymonic
00:00u - 01:00u Audiotricz
01:00u - 02:30u Bass Modulators
02:30u - 04:00u Atmozfears
22:00u - 04:00u MC: Da Syndrome

RawMadness @ Napoleon
22:00u - 23:30u Sick Sense
23:30u - 00:30u Artifact
00:30u - 01:30u Sasha F
01:30u - 02:45u Outbreak
02:45u - 04:00u Digital Punk
04:00u - 05:00u The Viper
22:00u - 05:00u MC: Frustrator
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten