Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 12:12 

Hardtraxxer

boys,

vraagje over de kaart verkoop:

als ik nu een Belgische adres heb, kan ik dan vanuit een Nederlands IP adres me kaarten bestellen op 9 feb.
of zien zit dan toch als dat je een buitenlander bent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 19:31 

Hardtraxx Veteran

Pantermaat schreef:
boys,

vraagje over de kaart verkoop:

als ik nu een Belgische adres heb, kan ik dan vanuit een Nederlands IP adres me kaarten bestellen op 9 feb.
of zien zit dan toch als dat je een buitenlander bent?

Dank dat je een belgische bankkaart ofzo nodig gaat hebben ;) of een belgische nationaliteit dat ze aan het nummer van je paspoort kunne zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 23:31 

Hardtraxx Newbie

beste sfeer op TL vind je, jaar in jaar uit nog steeds op Q
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 23:55 

Hardtraxx Veteran

ja allemaal gekke Belgen die van links naar rechts springen en je aankijken als je op zn Hollands staat te stampen. niet dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 00:52 

Hardtraxxer

teupie schreef:
ja allemaal gekke Belgen die van links naar rechts springen en je aankijken als je op zn Hollands staat te stampen. niet dus.

Er zijn ook belgen die in nl vreemd bekeken worden wanneer ze losgaan. Stop maar met iedereen over een kam te scheren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 03:55 

Hardtraxx Veteran

teupie schreef:

wees trots op je Year of Summer land :whistle:

En wat deenite zegt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 04:57 

Kraak... Piep...

Deenite schreef:
teupie schreef:

Er zijn ook belgen die in nl vreemd bekeken worden wanneer ze losgaan. Stop maar met iedereen over een kam te scheren.

Dat komt omdat dat heen en weer huppeltje er veel idioter uitziet.

En dingen zoals Armin Van Buuren staat in de line-up is echt geen nieuws.
Hij en Steve Aoki. Arty. Axwell, en Alesso zijn artiesten die er elk jaar sowieso wel staan.

Kan je zo ook wel vertellen dat Afrojack, Avicii, David Guetta, Kaskade, Carl Cox, e.d. er nog wel gaan staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 01:15 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Deenite schreef:
teupie schreef:
jBlabla

blabla

En dingen zoals Armin Van Buuren staat in de line-up is echt geen nieuws.
Hij en Steve Aoki. Arty. Axwell, en Alesso zijn artiesten die er elk jaar sowieso wel staan.

Kan je zo ook wel vertellen dat Afrojack, Avicii, David Guetta, Kaskade, Carl Cox, e.d. er nog wel gaan staan.

Tjah nieuws, nieuws, daar valt over te twisten. Maar de laatste x dat ie er stond was volgens mij 2010..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 13:07 

Hardtraxx Veteran

Deenite schreef:
teupie schreef:

ik weet niet of je er geweest bent? Maar op tomorrowland zijn het naar mijn idee niet echt hardstyle liefhebbers die daar over de q lopen
en als je dan constant door een paar ventjes omver geduwd wordt omdat het leuk is om met zn alleen van links naar rechts te springen..?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 01:40 

Hardtraxx Newbie

teupie schreef:
Deenite schreef:
teupie schreef:

ik weet niet of je er geweest bent? Maar op tomorrowland zijn het naar mijn idee niet echt hardstyle liefhebbers die daar over de q lopen
en als je dan constant door een paar ventjes omver geduwd wordt omdat het leuk is om met zn alleen van links naar rechts te springen..?!

Naar mijn mening, en ervaring, valt dit op TL heus mee, in vergelijking met Reverze of dergelijke meer, ikzelf als Belg hoor niet tot die groep, komt mss omdat ik 80% van men feesten in NL doe. En je vind er ook wel nog echt hardstyle liefhebbers, de rest houdt het er nog geen uurtje vol, en anders vul je heus geen 3 dagen de dansvloer. Wordt sowieso een feestje, losgaan met alle nationaliteiten die er rond lopen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 12:10 

Hardtraxxer

teupie schreef:

Dit wordt mijn derde keer, dus ja ik ben er al geweest. Het klopt dat je inderdaad veel "dagjesmensen" aan de Q terug vindt maar ik ga dan ook niet voor Q naar Tomorrowland dat is nl. zonde van het geld. Artiesten die je bijna nooit kan zien kan je hier wel zien dus dan ga ik liever daar naar kijken dan naar de standaardnamen in hardstyle.

Broken Balance schreef:

Kom op man, denk je nu echt dat ik van links naar rechts springend constant "HEEEY-HOOO" roep? Dat soort losgaan is voor laag begaafde pikachu's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 23:46 

Hardtraxxer

alles bij elkaar kost een kaartje voor 1 dag 97,75 :oh:

begin nu wel te twijfelen of ik wil gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 17:17 

Hardtraxxer

Skyscraper schreef:

84,50 + fee toch?

Fee is toch geen 13,25? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 09:43 

Hardtraxxer

Duitse schreef:
Prijs:
Full Madness Pass€ 198,50
Magical Friday Pass€ 84,50
Incredible Saturday Pass€ 84,50
Glorious Sunday Pass€ 84,50

----- Comfort Pass (is hoe VIP)

Full Madness Comfort Pass€ 365
Magical Friday Comfort Pass€ 145
Incredible Saturday Comfort Pass€ 145
Glorious Sunday Comfort Pass€ 145

WUT!!!!!??????

Wat een prijzen zeg,niet normaal...
Ik neem aan dat hier heenreis,terugrijs, drinken, eten EN hotelovernachtingen bij zitten??
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 13:10 

Hardtraxx Elite

Is toch al volledig uitverkocht? Niet dat ik wou gaan, hoor. Wat een belachelijke prijzen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 13:21 

Hardtraxx Veteran

Alleen de Belgische verkoop is geweest. De helft van de tickets zijn dus weg. Volgend weekend denk ik de internationale verkoop :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 13:44 

Hardtraxx Elite

Ok, ik ben dus volledig fout ingelicht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 13:56 

Hardtraxx Addict

Wat een ellende zeg die kaarten bestellen. Helemaal niet binnegeraakt. Gelukkig 3 vrienden wel en je kan 4 tickets bestellen, dus kunnen we toch nog gaan. Maar wat een kutsysteem...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 14:18 

Hardtraxxer

opaa schreef:
Skyscraper schreef:

84,50 + fee toch?

Fee is toch geen 13,25? :P

komt ook nog iets van 8 euro bij voor da bandje dat ze opsturen in zon doosje
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 17:19 

Hardtraxx Veteran

ik ga deze editie toch maar overslaan, hoor zoveel mensen uit de omgeving die 0,0 hebben met de muziek etc, maar de naam tml is oh zo... Daarbij de prijzen. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 20:55 

Donateur

Ik en mn vriendin hebben besloten om alleen zaterdag te gaan. Een heel weekend is echt te prijzig, dan ga ik liever een week camperen in frankrijk :lol:. En sowiso niet naar de Q, of er moet echt een leuke naam komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 01:26 

Hardtraxxer

Ga morgen proberen een kaartje te bemachtigen!

Ik ga mee met maten van mij, gelukkig is er nog een Q-dance stage dan vermaak ik me prima. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 14:44 

Hardtraxxer

Ik probeer het ook, good luck!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 18:09 

Hardtraxx Addict

Hahaha, de site lag er al voor 5e uit :') Nog erger dan defqon dit. Kijk gewoon tegen een wit scherm aan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 18:15 

Hardtraxx Veteran

Ik sta in de wachtrij. :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten