Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 12:04 

Hardtraxxer

nielstil schreef:
Jorgvv schreef:
Weet iemand wat VIP inhoud? Aangezien dat zoveel duurder is als een normaal kaartje

Sowieso de vip-decks, maar denk dat er ook een "voorgebouwde" camping voorzien is. Niet zeker of dit bij het vip-arrangement hoort

En je kan tieten kijken en zwemmen:
op 6:55 zie je de vip stage

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 13:41 

Hardtraxx Addict

OMG wat een ticketprijzen???? Ik sta de helft van de tijd toch aan de Q-dance. Al neem ik me altijd voor om dat niet te doen en andere dingen te zien, het lukt toch nooit. Mainstage is toch complete kaas vol Spanjaarden en Fransen. Alleen de techno is vet. Maar om daar nu zoveel geld voor te betalen, ik weet het niet. Dit is echt de eerste keer na 7 jaar dat ik iets heb van, nee het hoeft niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 14:01 

Hardtraxx Elite

Jonas schreef:
OMG wat een ticketprijzen???? Ik sta de helft van de tijd toch aan de Q-dance. Al neem ik me altijd voor om dat niet te doen en andere dingen te zien, het lukt toch nooit. Mainstage is toch complete kaas vol Spanjaarden en Fransen. Alleen de techno is vet. Maar om daar nu zoveel geld voor te betalen, ik weet het niet. Dit is echt de eerste keer na 7 jaar dat ik iets heb van, nee het hoeft niet.

Dan moet je niet gaan he!

Reken wel 250/4 a 250/5 dagen dat dat dus 'maar' ongeveer 50 euro per dag is he, een gemiddeld Q-dance feest kost zo'n 60, 70 euro en dit 100x vetter. ;) Just sayin
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 14:11 

Hardtraxx Veteran

Jonas schreef:
Ik sta de helft van de tijd toch aan de Q-dance.

Dan sta je toch echt op het verkeerde feest vrees ik. Ik ga júist naar Tomorrowland om te zeggen "fuck de muziek, ik wil gewoon 4 dagen ultiem party met kameraden die normaal nooit feestjes gaan" en dat is ook zeker wat er gaat gebeuren. De Q-Dance stage zou ik toch pas tegen de avond een keer bezoeken. Als ik kijk naar vorig jaar was de hele vrijdag daar kut, zaterdag voor mij kut (misschien dat HHZ of Frontliner leuk was geweest, maar dat is ook maar relatief :P ) en zondag alleen B-Front en Angerfist leuk, maar dan heb je ook de afsluiting op de main.

Achja, ieder zijn ding he, maar ik ga hier echt niet heen voor de Q-Dance stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 14:49 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Jonas schreef:

Dan sta je toch echt op het verkeerde feest vrees ik. Ik ga júist naar Tomorrowland om te zeggen "fuck de muziek, ik wil gewoon 4 dagen ultiem party met kameraden die normaal nooit feestjes gaan" en dat is ook zeker wat er gaat gebeuren. De Q-Dance stage zou ik toch pas tegen de avond een keer bezoeken. Als ik kijk naar vorig jaar was de hele vrijdag daar kut, zaterdag voor mij kut (misschien dat HHZ of Frontliner leuk was geweest, maar dat is ook maar relatief :P ) en zondag alleen B-Front en Angerfist leuk, maar dan heb je ook de afsluiting op de main.

Achja, ieder zijn ding he, maar ik ga hier echt niet heen voor de Q-Dance stage.

Exactly my thoughts. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 15:03 

Hardtraxx Veteran

Kaartje hiervoor krijgen is toch een onmogelijke opgave, vorig jaar waren er 100.000 tickets in een paar seconden verkocht toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 18:41 

Hardtraxxer

Hoe het broertje van Mysteryland toch opeens zo groot geworden is. Machtig mooi om te zien! Maar ik vind de prijzen té veel van het goede en heb persoonlijke niet zoveel met house. Ga ervan uit dat de muntjes dan ook 3 euro kosten ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 21:19 

Ik wil al 2 jaar op rij gaan, en toch 2 keer niet gedaan. Nu echt spijt van, die ticketprijzen gaan er echt over...
Het mag dan wel 3 dagen zijn, voor het geld dat dat weekend kost kan je al een zomervakantie doen, of 2 smartphones kopen, of ....
Nee dit wordt hem toch niet, ik zie men geld net iets liever...
Stel je nu ook eens voor dat je daar staat en het regent 3 dagen kneiterhard, dat is om te wenen dan...
Misschien heel ooit als ik vast werk ofzo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 21:27 

Hardtraxx Addict

Onthafloorx schreef:
Jonas schreef:

Dan moet je niet gaan he!

Reken wel 250/4 a 250/5 dagen dat dat dus 'maar' ongeveer 50 euro per dag is he, een gemiddeld Q-dance feest kost zo'n 60, 70 euro en dit 100x vetter. ;) Just sayin

Als je zo redeneert is Lowlands ook 5 dagen, want t is allebei dag 1, 3 dagen feest, brakke terugreis dag. En dan is lowlands bijna 100 goedkoper.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 00:25 

Hardtraxx Addict

Ik wou dit jaar gaan met vrienden, tot ik de prijzen zag. Ga toch godverdomme geen €255 betalen aan entree en camping :D Dan ben je wel €400 kwijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 00:50 

Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
Jonas schreef:

Ja weet ik, met die ingesteldheid ga ik er ook altijd naartoe. En toch beland ik er toch veel meer dan ik zou willen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 04:43 

Hardtraxx Veteran

Als je nu alle dagen gaat + camping. Is het dan 198.5 totaal of komt die 47.5 daar nog is bovenop?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 11:41 

Hardtraxx Addict

Komt erbovenop...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 16:17 

Hardtraxx Addict

nielstil schreef:
Als je nu alle dagen gaat + camping. Is het dan 198.5 totaal of komt die 47.5 daar nog is bovenop?

Excl fee..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 16:26 

Hardtraxx Veteran

Toch nog maar is nadenke voor ik bestel dan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 18:21 

Hardtraxxer

TML uitgeroepen tot beste dance fesival van de wereld, vorig jaar meer dan 100.000 ticket aanvragen..
Resultaat: ticket prijzen gaan weer flink de hoogte in wat eigelijk (spijtig genoeg) wel normaal is.
Stel dat ze dit jaar nog eens 50 bij gedaan hadden dan waren de tickets nog in enkele seconden uitverkocht.
Ik ben de vorige 5 edities geweest en telkens :love: , al vond ik men eerste editie toch nog de beste en je zag het
elk jaar enorm groeien. Dit jaar probeer ik toch terug te gaan al, moet je veel gelijk hebben om een ticket te
kunnen bemachtigen.

Dit is ook telkens het niet hardstyle evenemt dat ik elk jaar doe :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 20:07 

Hardtraxx Addict

Het lijkt me echt machtig om heen te gaan! Vrienden van mij zijn er ook voor in, maar het gaat wel ten koste van me zomervakantie... twijfel twijfel. Volgend jaar zal het nog wel weer duurder zijn.. commercie jeeej :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 19:55 

Hardtraxx Veteran

zo duur hoeft het allemaal niet te worden he, je uitgave daar kan je makkelijk beperkt houden door eten en drinken mee te nemen. Wij hadden bijvoorbeeld vorig jaar met z'n 9e 45 blikken knakworst en 12 treeen bier spot goedkoop in supermarktje om de hoek gehaald. Op t feest zelf vooral water en af en toe een pizzapunt of pasta waardoor je dus niet veel meer dan 20/30 per dag hoeft uit te geven
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 22:46 

Hardtraxx Addict

teupie schreef:
zo duur hoeft het allemaal niet te worden he, je uitgave daar kan je makkelijk beperkt houden door eten en drinken mee te nemen. Wij hadden bijvoorbeeld vorig jaar met z'n 9e 45 blikken knakworst en 12 treeen bier spot goedkoop in supermarktje om de hoek gehaald. Op t feest zelf vooral water en af en toe een pizzapunt of pasta waardoor je dus niet veel meer dan 20/30 per dag hoeft uit te geven

Je mag dus wel zelf je eten/drinken meenemen, dat wist ik dus al niet :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 00:14 

Hardtraxx Veteran

ja, maar niet het festival terrein op he!? wel op de camping
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 01:52 

Hardtraxx Veteran

Gewoon 5 dagen camping bestelle en geen festival doen :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 14:46 

Hardtraxx Veteran

100% zeker aanwezig :D We kunne kaarte krijge van iemand die in boom zelf woont :thumbsup: waarschijnlijk ook bij hem thuis blijven pitte dan ipv op de camping maar dat neem ik er al te graag bij ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 21:44 

Hardtraxxer

Citaat:
Q-dance will bring you the harder beats at Tomorrowland once again. First artist on the line-up: Wildstylez
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 22:38 

Hardtraxx Veteran

Tomorrowland shared a link.
55 minutes ago
Q-dance will bring you the harder beats at Tomorrowland once again. First artist on the line-up: Wildstylez

Check out his crazy X-Qlusive aftermovie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 17:55 

Hardtraxx Addict

Tomorrowland ‏@tomorrowland

And here he is: @arminvanbuuren. Ready to rock the mainstage!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten