Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 13:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tomorrowland 2012
Waar: Boom (BE)
Wanneer: 27, 28 en 29 juli 2012

Line-up:
TBA


voor de harde trekkers die hierheen gaan.

Citaat:
Tickets voor Tomorrowland 2012 in Boom kunnen wereldwijd besteld worden vanaf 7 april 2012 om 11u00.

Mensen uit België kunnen hun tickets al in voorverkoop aankopen vanaf zaterdag 24 maart 2012 vanaf 11u00. Vanaf die dag wordt 40% van de totale capaciteit gereserveerd voor België. De andere 60% start vanaf 7 april 2012 wanneer iedereen wereldwijd tickets kan bestellen. Er geldt ook een korting op de exclusieve voorverkoop België.

Tickets in voorverkoop voor de Official Tomorrowland Travel Pack (Worldwide) kunnen ook vanaf zaterdag 24 maart 2012 om 11u00 besteld worden.

Let op als je tickets bestelt voor Tomorrowland, de enige officiële verkoopskanalen zijn:

Timoco (Tomorrowland.be)
Official Travel partners van Tomorrowland
Prijs Tickets Tomorrowland 2012

Full Madness Pass (toegang op vrijdag, zaterdag en zondag): 172,5 € (prijs exclusieve VVK België: 167,5 €)
Magical Friday Pass (toegang op vrijdag): 72,5 € (prijs exclusieve VVK België: 70,5 €)
Incredible Saturday Pass (toegang op zaterdag): 72,5 € (prijs exclusieve VVK België: 70,5 €)
Gloriuous Sunday Pass (toegang op zondag): 72,5 €
(prijs exclusieve VVK België: 70,5 €)
Full Madness Comfort Pass (comfort toegang op vrijdag, zaterdag en zondag): 242,5 € (prijs exclusieve VVK België: 237,5 €)
Magical Friday Comfort Pass (comfort toegang op vrijdag): 110 € (prijs exclusieve VVK België: 107,5 €)
Incredible Saturday Comfort Pass (comfort toegang op zaterdag): 110 € (prijs exclusieve VVK België: 107,5 €)
Glorious Sunday Comfort Pass (comfort toegang op zondag): 110 € (prijs exclusieve VVK België: 107,5 €)
Voor alle details en om tickets te bestellen kan je terecht op de site van Tomorrowland: http://www.tomorrowland.be/nl/node/1295
Wees er snel bij en markeer deze datum alvast in je agenda. Tickets voor de vorige edities van Tomorrowland waren op zéér korte tijd uitverkocht.

Koop tickets: http://www.tomorrowland.be/nl/ticket-prijzen


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 13:17 
 

Die main is altijd zo episch groot :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mag ook wel voor 172 ekkies :P tjonge jonge wat een prijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 14:15 
 
Hardtraxxer

Henk-Jan schreef:
Mag ook wel voor 172 ekkies :P tjonge jonge wat een prijs.


Defqon is ook 140 euro, en denk dat dit dan nog wel tikkie vetter is zeker als je van veel verschillende muziekstijlen houd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prijs van Defqon gaat ook nergens over >.<
Qontinent vorig jaar 50 euro voor een weekend..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 15:24 
 
Hardtraxx Veteran

Op.tie! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wil hier eigenlijk wel heen, heel veel non-hardstyle vrienden van me gaan hierheen dus lijkt me wel erg vet! Wel prijzig though :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 02:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afgelopen jaar heen geweest. Ben naar zo'n 20 hardstyle feesten geweest maar dit overtrof alles. De sfeer hier is niet normaal en die main is zo intens groot!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dilemma... Ga de maandag erna op vakantie in Salou. Wil eigenlijk de vrijdag alleen wel gaan, omdat dan ook Avicii er is. Weekend wordt echter lastig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wil er graag heen maar kost zo enorm veel :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zekersteweten hierheen! Wordt wel een beetje inhouden op andere feesten, maar god wat wil ik hier graag zijn! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 20:38 
 

Wordt heerlijk feesje :D Half uurtje rijden van hier, en 2 nachten op de camping..
Die 170 maakt mij niet uit, je leeft maar een keer en is maar effe werke ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is een half uurtje rijden tot aan mijn kot. Misschien daar maar gaan pitte dan. Anders ben ik de tweede dag alweer gesloopt in zo een kk tentje xp
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 23:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo jaloers op de mensen die er zijn als Avicii draait :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Zo jaloers op de mensen die er zijn als Avicii draait :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 01:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Full Madness Pass (toegang op vrijdag, zaterdag en zondag): 172,5

Is dat inclusief de kosten van de camping? vorig jaar waren die appart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 06:58 
 
Hardtraxx Addict

Jakkes, niets voor mij dit, al die anti-types daar, heb er genoeg van gezien voor mijn hele leven. Om alleen naar die Harder Styles stages te gaan zou ik hier geen geld voor uitgeven -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 09:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Stokbrood schreef:
Full Madness Pass (toegang op vrijdag, zaterdag en zondag): 172,5

Is dat inclusief de kosten van de camping? vorig jaar waren die appart.


Ik denk ZONDER want zelfs bij de Full Madness Comfort Pass staat:

Citaat:
GEEN parking inbegrepen, GEEN lockers inbegrepen, GEEN camping inbegrepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Zo jaloers op de mensen die er zijn als Avicii draait :(


die draait ja

dag 1: Line-up
1Area 1
Alesso
Avicii
Calvin Harris
Cazzette
The Bloody Beetroots
Live: Fatboy Slim
2Area 2
Carl Cox
John Digweed
Umek
3Area 3
Jamie Jones
Maceo Plex
5Area 5
Above & Beyond
Gabriel & Dresden
8Area 8
Rush
10Area 10
Deetron
Solomun


dag 2
Area 1
Hardwell
Martin Solveig
Skrillex
2Area 2
Ferry Corsten
Porter Robinson
3Area 3
Extrawelt
Sven Väth
4Area 4
Cari Lekebusch
Terence Fixmer
6Area 6
Laidback Luke
Ryan Marciano
Sunnery James
7Area 7
Alix Perez
Athys & Duster
Cedex & Higher Underground
D-convict
DMC
Etnik
Foxy Lady
Friction
Fuzz
Goldie
Hookerz
Icicle
One 87
Pendulum
Rockwell
Spectrasoul
Speedwagon
Stykz
Sven Väth
The Prototypes
Wontime
MC: Elvee
MC: Mantmast
MC: Mush
MC: SP:MC
MC: V
8Area 8
Bingo Players
Felguk
Michael Calfan
11Area 11
Boss Axis
Dave Seaman
Noisecontrollers
Olivier Schories
Rodriguez Jr
Solee
Takt Tick
Live: Hauk 'n Baum

dag 3
Area 1
David Guetta
Nicky Romero
2Area 2
Dave Clarke
Green Velvet
3Area 3
Derrick Carter
Josh Wink
Mark Farina
Sneak
4Area 4
Gareth Emery
5Area 5
Dubfire
6Area 6
Roger Sanchez
Sander van Doorn
7Area 7
John O'Callaghan
Ørjan Nilsen
9Area 9
N-Type
11Area 11
Angerfist
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een geld maar wel een paar leuke namen :$

http://www.spitsnieuws.nl/archives/ente ... ter-wereld
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 21:02 
 

Gast das 205 euro voor een festival met camping, schandalig eig.
Ik ga naar Calella voor 200 euro met bus in en hotel half pension ... Waarom moet Tomorrowland dan zo duur zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 23:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Gast das 205 euro voor een festival met camping, schandalig eig.
Ik ga naar Calella voor 200 euro met bus in en hotel half pension ... Waarom moet Tomorrowland dan zo duur zijn?

beste festival van de wereld :)

en de diktse namen komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 01:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Gast das 205 euro voor een festival met camping, schandalig eig.
Ik ga naar Calella voor 200 euro met bus in en hotel half pension ... Waarom moet Tomorrowland dan zo duur zijn?

omdat ze weten dat het sowieso wordt uitverkocht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 13:13 
 

Tomorrowland Belgische vvk faalt al...
Wat wordt dat met de wereldwijde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

al 2 uur aan het wachten, verschrikkelijk en zo meteen voetbal dus, wordt niets.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten