Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 18:46 

Hardtraxx Newbie

Zo waanzinnig veel zin in dit feest! Van donderdag tot zondag knallen! :woot:
Waarschijnlijk wel erg weinig/niet bij de Hardstyle-stage te vinden, daar zijn de andere stages te vet voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 01:04 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Met alle respect, maar naar Tomorrowland gaan voor de Hardstyle alleen is echt ontzettend zonde van het geld gezien wat daar aan wereldtoppers staan.

helemaal mee eens, we gaan is ff lekker een paar dagen housen (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 16:46 

Hardtraxx Veteran

oeeh tasje is gepakt, morgen om 9 uur ochtend wegrijden :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 15:05 

Hardtraxxer

O wat heb ik er zin in zeg, ga wel alleen de zaterdag..

Wat lijkt jullie het slimste om qua tijd om zaterdag aan te rijden vanuit son (eindhoven) ik zat zelf aan 10 uur te denken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 14:56 

Hardtraxx Veteran

stynch schreef:
O wat heb ik er zin in zeg, ga wel alleen de zaterdag..

Wat lijkt jullie het slimste om qua tijd om zaterdag aan te rijden vanuit son (eindhoven) ik zat zelf aan 10 uur te denken..

Zal je ongeveer anderhalf uur onderweg zijn denk ik. Reken ook wel veel tijd van de parking naar tomorrowland zelf kan je ook nog wel eens een half uur koste
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 19:08 

Hardtraxx Elite

http://www.youtube.com/tomorrowland?feature=inp-lt-tnl

live!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 21:31 

Hardtraxx Addict

Benieuwd naar de Bloody Beetroots <3.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 21:51 

Hardtraxx Veteran

Strep schreef:
Benieuwd naar Avicii <3.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 23:05 

Hardtraxx Addict

Belachelijk idd om hiernaartoe te gaan voor de hardstyle area, maar die Q-Dance stage ziet er wel heeeeel dik uit zover ik kon zien op Facebook :woot: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 23:17 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Met alle respect, maar naar Tomorrowland gaan voor de Hardstyle alleen is echt ontzettend zonde van het geld gezien wat daar aan wereldtoppers staan.

Hahahaha, luister net naar de live radio op q-dance, komt als eerst wat ik hoor Nothing Else Matters langs, en daarna een Good Times mash up met dubstep?? Je doet er goed aan om daar niet te komen volgens mij, je zal volgens mij hier meer dieptepunten krijgen dan je ooit ergens anders had op een HS stage xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 15:29 

Hardtraxxer

Zedd draaide spaceman headhunterz remix, en tonight alpha2 remix op een laag bpm..
Porter robinson draaide eveneens de spaceman remix..

ik heb een klein kijkje genomen bij noisecontrollers, 20 minuten.. Maar wat een enorme schijt sfeer!

Al die verschillende landen en culturen bij elkaar geeft echt een raar sfeertje, irritante frans/engelsmannen die bij elke climax een pit gaan bouwen en halve stage in beslag nemen..

De rest was tomorrowland heel ziek met als hoogtepunten skrillex, the flexican en swanky tunes
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 12:46 

Hardtraxx Elite

Wat een feest, was erg gezellig! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 16:38 

Hardtraxxer

Aardig veel mee lopen kijken vanaf de livestream, zag er weer erg dik uit!

stynch schreef:
ik heb een klein kijkje genomen bij noisecontrollers, 20 minuten.. Maar wat een enorme schijt sfeer!

Al die verschillende landen en culturen bij elkaar geeft echt een raar sfeertje, irritante frans/engelsmannen die bij elke climax een pit gaan bouwen en halve stage in beslag nemen..

Klopt, vorig jaar ook weinig bij de Q-dance stage gestaan. totaal geen sfeer !
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 19:31 

Hardtraxx Veteran

stynch schreef:
Zedd draaide spaceman headhunterz remix, en tonight alpha2 remix op een laag bpm..

De rest was tomorrowland heel ziek met als hoogtepunten skrillex, the flexican en swanky tunes

ah doe normaal, dan stond je gewoon op de verkeerde plek! Elke dag eerst vier uurtjes op de q gestaan, vond het juist top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 20:20 

Hardtraxx Elite

teupie schreef:
stynch schreef:

ah doe normaal, dan stond je gewoon op de verkeerde plek! Elke dag eerst vier uurtjes op de q gestaan, vond het juist top!

Juist, er was daar meer sfeer dan op feesten in brabant waar de helft geeneens andere dj's kent dan hhz & coone etc. Niemand heeft mij raar aan lopen kijken of irritant lopen doen. Ja ze gingen anders los, maar ze gingen wel los en ik had er geen last van. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 22:29 

Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
stynch schreef:

hoe waren de jump & Tek sets? :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 12:56 

Hardtraxx Veteran

Demoniak en davoodi meegemaakt alleen :$

Kan het wel erg waarderen, alleen ben niet erg into de jump dus zou niet weten of het kwalitatief goed was!
Van demoniak iig redelijk wat van zn album geloof ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 12:26 

Hardtraxx Veteran

Gad-ver-damme ..... http://www.vkmag.com/magazine/meisje_me ... um=twitter
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 18:40 

Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:

Haha ik ging zo stuk hierom he. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 19:23 

Hardtraxx Elite

:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 20:13 

Hardtraxx Veteran