Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2010 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is de slogan van Mysteryland inderdaad xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2010 19:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Dat is de slogan van Mysteryland inderdaad xd

Tomorrowland Belgie = Mysteryland Nederland

Tomorrow is a Mystery

Zie je de link niet xd

Tomorrow - Mystery
Tomorrowland - Mysteryland

bhahahaha

het is beide van ID&T dus boeiee :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2010 19:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Luna & Crypsis
Wildstylez staan ook bij in het boekje die we op black hebben gekregen voor tomorrowland :).
Dus ga er vanuit dat die ook officeel bij de line up mogen?

EDIT:
Sorry jongens, dit was dus al gezegd:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2010 01:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Daar kan je op wachten hoor. DBSTF en de grote Platinum-hitjesparade zullen de komende dagen ongetwijfeld ook nog volgen. Dit is hét feest van België, dus daar zou ik wel op rekenen.


Hét feest van België? ik denk dat laundryday toch zeker niet moet onderdoen vaan tomorrowland... buiten de opbouw van de stages dan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2010 16:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
dawasiknie schreef:
Daar kan je op wachten hoor. DBSTF en de grote Platinum-hitjesparade zullen de komende dagen ongetwijfeld ook nog volgen. Dit is hét feest van België, dus daar zou ik wel op rekenen.


Hét feest van België? ik denk dat laundryday toch zeker niet moet onderdoen vaan tomorrowland... buiten de opbouw van de stages dan...


Dit is wel het feest van België, 90.000 bezoekers verspreid over 2 dagen vorig jaar en dus uitverkocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 04:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Berunda schreef:
nielstil schreef:
dawasiknie schreef:
Daar kan je op wachten hoor. DBSTF en de grote Platinum-hitjesparade zullen de komende dagen ongetwijfeld ook nog volgen. Dit is hét feest van België, dus daar zou ik wel op rekenen.


Hét feest van België? ik denk dat laundryday toch zeker niet moet onderdoen vaan tomorrowland... buiten de opbouw van de stages dan...


Dit is wel het feest van België, 90.000 bezoekers verspreid over 2 dagen vorig jaar en dus uitverkocht

laundryday is wel maar 1 dag, maar die dag heeft het festival dan wel 65000 bezoekers...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 12:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tomorrowland is 10x beter als Laundry day,
de stages of laundry day zijn niet zo mooi afgewerkt als op Tomorrowland hoor!
& Q-Dance heeft er een stage :$ & op Laundry day heeft Dirty workz (Bass Events) een stage
Dan weet ik ook wel wat kiezen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 17:14 
 

Timmer schreef:
HardStyler schreef:
Timmer schreef:
brennan is echt niet zo erg :P elke break bier halen

Ghaha, geweldig xd
Er zijn iig wel slechtere DJ's als BH hoor ^^


brennan een keer gezien,, februari dit jaar! Toen echt respect voor die gast, alleen maar van die oude knallers. En ook come as one remix just as easy en in the end, maar ja zo'n setje als oop qlimax :huh: dan hoef ik het niet


Dolle dinsdag was idd goud. Telkens als ik moest pissen zette ie weer zo'n vet nummer op. Na een tijdje moest ik toch echt erg dus toch maar gegaan xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2010 11:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Uren
Zaterdag 24 juli van 12.00u tot 01.00u

Zondag 25 juli van 11.00h tot 00.00u

Camping open van vrijdag 23 juli van 11.00u tot maandag 26 juli 14.00u

Inkom
18 jaar is de minimum leeftijd voor het festival. (Wie geboren is in 1992 krijgt wel toegang)

Terreindecoratie
Elk jaar investeren we zeer veel geld in terreindecoratie die bijdraagt tot de totaalbeleving van Tomorrowland.
We vragen respect voor deze decoratie en zullen er dit jaar strenger op toe kijken. Personen die deze zaken afbreken zullen van het terrein verwijderd worden.

Verboden voorwerpen
De volgende voorwerpen zijn verboden op het festival terrein: dieren, eigen eten en drinken, spuitbussen, drugs, glas, blikjes, plastieken flessen, scherpe voorwerpen en eender welk ander voorwerp dat door de organisatie als gevaarlijk kan worden beschouwd.

Camping
De camping heeft een afzonderlijk reglement.

Milieu
Recreatiedomein De Schorre, waar Tomorrowland plaatsvindt, bevindt zich in een natuur gebied. Daarom vragen we ook aan alle bezoekers om hun steentje bij te dragen om het terrein zo proper mogelijk te houden. Op het festivalterrein, de camping en de parking worden de punten waar je afval kwijt kan ook duidelijk aangegeven. Gelieve hier dan ook gebruik van te maken.

Toiletten
Het gebruik van de toiletten is gratis op Tomorrowland. Zoals vorig jaar liggen er houten vloeren onder en rondom de toiletten en worden deze op regelmatige tijdstip gereinigd. Het is ten strengste verboden om in het openbaar te urineren.

Promotie: flyers en posters
Het is verboden om flyers te verdelen of posters op te hangen tijdens het festival! Geen flyers op straat, op de camping en ook niet op het festival terrein zelf. Indien u promotie wenst te maken voor een eigen evenement, bieden wij u de mogelijkheid om een advertentie te plaatsen in ons promopack dat verdeeld wordt onder de bezoekers wanneer ze het festival verlaten.
Meer info: [email protected]

Camera's
•Fototoestellen

Digitale fototoestellen en/of video camera’s zijn toegelaten op het terrein, met uitzondering van (semi) professioneel materiaal. Ons advies: maak zoveel mogelijk filmpjes en zet Youtube vol!

•Foto’s en filmopnames

Tijdens het evenement zullen er foto’s en opnames gemaakt worden: bij betreding van het terrein geven alle bezoekers hun stilzwijgende goedkeuring aan de organisatie om deze beelden te gebruiken en uit te zenden.

Bancontact
Op het festivalterrein bestaat de mogelijk om geld af te halen of met bankkaarten te betalen.

Merchandise
Officiële Tomorrowland merchandise is verkrijgbaar op het festival terrein.

Hoe er geraken?
Binnen een aantal weken zal er het mobiliteitsplan te downloaden zijn op deze site, met alle mogelijkheden qua vervoer (trein, auto, bus, fiets…)

Parking
Er is voldoende parkeergelegenheid voorzien voor zij die met de wagen komen.
Volg de parking aanwijzingen vanaf de A12 en E19. We raden iedereen aan om de wagen op de voorziene parking te parkeren en niet ergens op het straat in de nabije omgeving. Zij die dit wel nodig achten hun wagen elders te parkeren zullen beboet worden door de politie. Om files te vermijden op de wegen naar het festival toe, raden wij u aan om op tijd te komen!

Lockers
Op het festivalterrein zijn lockers verkrijgbaar. Je betaalt € 6 voor een sleutel en kan daar onbeperkt mee in en uit je locker. Voor je sleutel betaal je een extra waarborg van 5 euro, dat je terugkrijgt wanneer je de sleutel terugbrengt.

Bedankt!
Tomorrowland kan gerealiseerd worden dankzij de medewerking van: de gemeente Boom, de provincie Antwerpen, De Schorre, Het Vlaamse Kruis, De Lijn en alle medewerkers die het beste van zichzelf geven tijdens 3 weken op & afbouw en tijdens het evenement.

Alle bezoekers die gedurende de laatste 5 jaar naar De Schorre zijn afgezakt voor dit geweldig festival… hopelijk mogen we jullie dit jaar opnieuw verwelkomen!

Ticket Info
Tickets (excl. Adm fee)

Combi ticket, zaterdag en zondag: € 80,5,-
Camping ticket: (BELANGRIJK: enkel geldig in combinatie met een combiticket, niet geldig met een one day ticket)€ 17,5,-
Boozebag * :€ 50,-
One Day Ticket, zaterdag of zondag: € 52,5,-
Comfort Combi ticket** zaterdag en zondag (1 ticket for 4 persons): € 480,-
Comfort One Day Ticket** zaterdag of zondag (1 ticket for 4 persons): € 360,-

* De Boozebag omvat 35 Tomorrowland vouchers die je kan gebruiken om eten en drinken te kopen.

**Comfort ticket = (VIP inkom, GEEN parking inbegrepen, gratis locker, toegang tot de Comfort zone aan de Mainstage - VIP area Versuz - VIP deck Q-dance - VIP area La Rocca/A State of Trance - camping niet inbegrepen)

Alle tickets zijn hier verkrijgbaar
Internationaal
Tomorrowland.be
België
Free Record Shop

Lokaal (België - Vanaf 01/05/2010)
Dexia Ticketshop // Soundstation Hasselt // Frituur Kris & Agnes Reet // Frituur den Bareel Schelle
Toff Music Turnhout // CD Handel LP Willebroek // De Schorre Boom
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2010 12:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eerste keer dat in Belgie een feest 18+ is :')
Ben dan nog geen 16 :o toch ga ik xd

Citaat:
'De maatregel is een signaal, geen wet. We gaan het niet op de tickets zetten. Ik beschouw 2010 als een overgangsjaar. We willen een volwassen festival zijn, zoals het verwante festival Sensation en veel andere festivals in Nederland ook een ondergrens van achttien hebben.'
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2010 13:18 
 
Hardtraxx Veteran

kak 18 :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2010 13:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
HardStyler schreef:
Timmer schreef:
brennan is echt niet zo erg :P elke break bier halen

Ghaha, geweldig xd
Er zijn iig wel slechtere DJ's als BH hoor ^^


brennan een keer gezien,, februari dit jaar! Toen echt respect voor die gast, alleen maar van die oude knallers. En ook come as one remix just as easy en in the end, maar ja zo'n setje als oop qlimax :huh: dan hoef ik het niet

was dat toevallig met carnaval xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2010 13:39 
 
Hardtraxx Veteran

inderdaad,, dat was wel lachen. Maar dat setje van qlimax heb ik snel van de computer af gegooit :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2010 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach, zo in het begin van de dag met de zon volop in je gezicht zijn die breaks wel lekker om erin te komen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2010 17:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HardStyler schreef:
Uren
Zaterdag 24 juli van 12.00u tot 01.00u

Zondag 25 juli van 11.00h tot 00.00u

Camping open van vrijdag 23 juli van 11.00u tot maandag 25 juli 14.00u

? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2010 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DBSTF op zaterdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2010 14:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
brennan is echt niet zo erg :P elke break bier halen

haha! ja zeker.. :beer: ik denk dat ik hier wel naartoe ga voor un dagje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 22:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zatox ook op zaterdag
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 23:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik wil hier heen :( maar volgende dag ga ik op vakantie :P

En mag niet van mijn ouders :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 17:25 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

de line-up voor de zondag is al bekend!
Echt vet! Hopen dat de zaterdag even goed wordt!

The Viper
Luna & Crypsis
Zany & The Beholder
Tuneboy
Frontliner
Psyko Punkz
Pavo
Davide Sonar
Brennan Heart
Fenix
DV8
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 18:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jep heb hem testrak ook gezien :p
Kan alleen de zondag gaan, maar ik zal dan ook zeker aanwezig zijn!!

Leuke line-up! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 18:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gildo schreef:
de line-up voor de zondag is al bekend!
Echt vet! Hopen dat de zaterdag even goed wordt!

The Viper
Luna & Crypsis
Zany & The Beholder
Tuneboy
Frontliner
Psyko Punkz
Pavo
Davide Sonar
Brennan Heart
Fenix
DV8


En het is trouwens Pavo & Dana :)

Edit: sorry toch niet volgens www.tomorrowland.be, ma wel vreemd want dacht dattek da testrak gelezen had op fB!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tydens the viper ga ik toch lekker afsluiten op de electro mainstage , altijd geniaal vuurwerk en sfeertje daar op die berg :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 11:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dana heeft misschien nog steeds gezondheidsproblemen dat ze er daardoor niet bij is. Weet iemand toevallig meer wat er met haar aan de hand is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 11:09 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik hoorde iets van een burnout. Maar dat waren ook maar geruchten
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten