Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2010 15:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ben net terug van de camping @ tomorrowland.
Echt een onwijs vet feestje!
3 dagen zat, 2 dagen stampen en 3 nachten geslape in een tentje :woot:
Nog aangesproken geweest door een hardtraxxer.
Maar geen idee wie t was uiteindelijk :/.

EDIT: Het was dus bourzwain die ik ben tegen gekomen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2010 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weken lopen uitzien naar dit weekend en eindelijk was het zover. Vrijdag nog in het café pinten gaan drinken, ik dacht, laat ik me wat bezatten dan geraak ik sneller in slaap en is het sneller zover. Toch nog tot 3 uur gebleven en de wekker liep om 9 uur. Klaargemaakt en vertrokken naar men maten tegen 10 uur, allemaal samen richting dorpje dichtbij Tomorrowland waar we bleven overnachten bij famillie van een maat voor 2 dagen in een tentje. Alles geïnstalleerd en vertrokken.

De stages waren heerlijk aangekleed, de Q-dance had de molen die we verwachtte, de regenboog van de main was heerlijk mooi en het prachtige decor was er ook bij i love the 90's.
Meteen afgezakt naar de Q-dance waar Dr Rude het publiek opwarmde, niet veel soeps aangezien het tekstyle was :D Dan begon Isaac eraan, opende met wat early als housenation, shizzle my dizzle en nog vele bekende early waar ik de naam niet overal van kende :innocent: Op het begin had ik daar niet veel zin in maar na enkele tracks was het toch leuk. Zware minpunt aan die set was dat het electrische gedoe nog niet egt op punt stond. Isaac viel tot 3 maal stil door een of ander defectje, de vierde maal stopte ie even zodat de geluidsman het probleem verhinderde :nono: Na een half uur early speeld ie tracks als bitches, how long, lost in music,.. leuk om er in te komen, niets meer :thumbup: Dan kwam the pitcher waar ik toch wel wat van verwachtte en ik moet zeggen, die verwachtingen loste ie meer dan in :woot: Niets als fusion werk, heerlijk gemixt, met de nadruk nog eens op heerlijk gemixt :love: Tracks als another day in my live, psychedelic trip, karma, macabre 2010, en ook de kingdom remix die overigens wel een leuke melodie had :$ Bracht me direct in de sfeer die set!

Dan kwam wildstylez, Nou verwachte ik wel veel scantraxx hitjes, toch vind ik wildstylez wel leuk op het begin van de dag zeker in een festivalsfeer. Maar het waren wel veel hitjes :oh: Stuck in your head, tonight, in & out, lost in music :love: , just as easy remix, psychedelic en ik kon het eerst niet geloven, men maat zei het tot 3 maal toe, down with the hardstyle, sjonge :sick: Dat maakte ie wel weer goed met die club bizarre remix van hhz en nc, heerlijk plaatje (L) ook de allernieuwste technoboy kwam voorbij en ook nog die niewe met tuneboy, yeah dacht ik. Die dj tool met de bmp track intro, till u believe it en fuck the reputation game waren ook wel leuk.

DBSTF hadden als intro het vieren van 10 years q-dance met de nodige slingers en de nodige track: a decade of dedication. Tijd om te gaan eten dacht ik zo. Wel zaten we nog bij de q-dance stage dus hoorde ik wat voorbijkwam. De set was leuker als anders maar nog steeds niet alles. Leuke tracks als discorecord, auditory nerve, kingdom remix, feel the rythm fuck the blues, war coz i'm hard edit brachten de set in evenwicht met de mindere tracks als mma, sound of the thunder, alone, together, revelation, anger,... Je kent het wel :yes: Na het eten tijd voor Tatanka. Vond ik het zo erg dat zatox er niet bij kon zijn, was ik het na die set van tatanka al helemaal vergeten. Godver wat een set :love: Knallers als loops & things 2010, kickin' ass, tokyo, poltergeist, the crew, how much can you take :bomb: ik vergeet er wellicht nog een hoop. Eigenlijk speelde die een set die zatox ook zou kunnen spelen dus was helemaal goed, meteen ook de set van de dag.

Daarna nog Coone meegepikt die zijn gebruikelijke setje speelde, wisselde leuke dings met mindere dings af. Raven kwam voorbij, vond ik nog eens leuk, tracks als with or without you bootleg en watcha say mogt iet thuislaten. In deepack had dan ook ineens geen zin meer in dus maar wezen toertje lopen. De mainstage stond afgeladen vol, heerlijke sfeertje, prachtige aankleding, chille muziek en lekkere dames :love: Maar ik trok het daar niet al te lang. Had graag nog the playah gehoord. 2 laatste tracks van deepack nog gehoord like thiz en wilde gullie stampe donkey rollers & deepack mash up. Nou van hardcore ken ik niet zoveel, maar van de tracks van the playah kende ik er redleijke wat dus veronderstel ik dat ie redlijk commercieel speelde. Toch nog lekker staan geven. Om iets voor 1 uur toch al maar richting tent vertrokken. Dagje 1 was tof, egt goed geamuseerd. :woot:

EDIT: Na deepack kwam nog the prophet, het feit dat ik hem vergeet zegt al genoeg, op dat moment vond ik die set wel heel leuk, goede sfeer maar als je the prophet zegt weet je al wet er gespeeld werd. wel het vernoemen waard, under attack knalde heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2010 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dag 2 begon goed, opstaan rond 9 uur want het was toch te warm in de tent, stonden er pannekoeken te wachten op ons xd Goed gegeten klaargemaakt en op het gemakje goed op tijd vertrokken De eerste uur viel er op de q toch niets te beleven dus zijn we maar eens rond geweest. in een tent verzeilt geraakt met wat house muziek, is wel leuk, ook swedish house mafia - one gehoord, heerlijk plaatje :whistle: Dan naar state of trance waar het reuzenrad achter de stage stond. Ook maar meteen eens in geweest om het gehele domein eens te bekijken, was wel leuk :yay:

Fenix dus overgeslagen en het laatste kwartiertje ruthless konden we nog net meepikken. Eindigen met venom wildstylez remix vond ik leuk om er in te komen :thumbup:
Brennan heart speelde redelijk goed, normaal geen fan van hem maar hij speelde dan ook niet al te veel eigen werk wat ik dan leuk vond :thumbsup: househeads vind ik lekker chill ook in the end op het laatse bracht lekker veel sfeer mee.
Dan was het tijd voor davide sonar live Sjonge wat was dat heeeeerlijk :love: De tracks kende ik niet allemaal maar my world zat er bij, believe, spiritual fire en eindigen met natural op de dj booth met een piano in de hand en het live spelen was bangelijk, respect voor die set (L) Beter nog was dat direct erna pavo al kwam, fusion beuke en dat deed ie ook, omdat ik voor een maat de tracklijst moest bijhouden heb ik die helemaal dus die placeer ik hier even in de juiste volgorde. Openen met from scratch met het scratchen live :love: , reputation game, godz power, communicate, tnt, revenge tby remix, mr monster, raw style, gangsta, tear the club up, poltergeist, back in time, addictive fantasy, arise, under attack. Leuke set, al vond ik de volgorde niet helemaal logisch, afsluiting was wel heerlijk raggen :clap: Dan tijd voor de psyko punkz Ben ik zo'n fan van die gasten, niet normaal :woot: En die set was voor mij de set van het weekend. die energie in die tracks en sets en die kleine die egt verliefd is op hardstyle, dat druipt er gewoon van af, heerlijk om te zien :worship: om dezelfde reden, hier de lijst. faster 'n further, after mf, mashed up vol 1, pull your strings 2010, gold, technoprime remix, neophobia, rock ya attitude, atrocious, decibel anthem part 1, not an addict, eternity remix, feel my fire, angels & demons, yellow minute remix, feel the rythm fuck the blues, anger, overclipping, reputation game. Egt heerlijk gemamuseerd op deze set! :bomb:

Frontliner had voor mijn part een moeilijke job om die set te evenaren en het liep al meteen fout, openen met tuuduu is voor mij maar niets :/ ook tracks als scantraxx reloaded en spacer deden daar geen goed aan. Wel leuk was discorecord, rebirth of the sun, muzic or noise remix, the first cut, frozen, toxxic, godz edit power,.. dus al bij al nog wel een leuke set, gewoon matig met leuke stukken tussen ^^
Tuneboy had ik niet meteen veel van verwacht en dat hoefde ook niet. Gewoon beuken met italiaans gedoe als yeah, tnt, bass beats & melody en heel die rattebaklam van saifam, matige set :)
Dan was het tijd om de q-dance stage te verlaten en naar david guetta te gaan. Sjonge jonge wat een set. memories, when love takes over, i gotta feeling en noem maar op, die man weet wat draaien is, en dat publiek was magisch. Heel de berg die staat te springen van lings naar rechts en alle mensen op de grond die hun omdraaiden van de stage weg en met hun armen ook van lings naar rechts zwaaiden, zowiets had ik nog nooit niet gezien, en david guetta zelf was ook onder de indruk zo te zien :thumbsup: verder bleef de sfeer voor 2 uur aan een stuk helemaal goed en kwam het vuurwerk er bij en heel de show. :love: sjonge kippenvlees :worship:


Na dat schouwstuk had ik nog zin om zwaar af te sluiten en men bene weg te hakken bij the viper
tracks die ik me nog herinnnerde waren no time to waste en evil inside ook nog een track van tommynocker waar ik de naam niet van weet en aflsluiten met happy hardcore was helemaal leuk, publiek ging ook wel los :thumbsup:

Al bij al heb ik een heerlijk weekend gehad met als hoogtepunt een set van een man die geen hardstyle draait, maar house :yay:
Ook onthoud ik psyko punkz, davide sonar, het reuzenrad, de magische aankleding, de leuke sfeer met men maten en ook het publiek.

Tomorrowland (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2010 18:16 
 
Hardtraxx Newbie

Vet feest smile.gif. Ik vind da bangelijk om te zien hoe ver ze daar nu staan na 5 jaar. Nog eens een pak meer volk als vorig jaar denk ik... al klinkt da mss ni logisch.. uitverkocht = uitverkocht uiteraard biggrin.gif.. Dee Café d'Anvers stand.. wa een volk ohmy.gif.. Rond 20 voor 4 stonden we in de Blue Flame tent, tot die ineens overvol liep, blijkbaar kwamen de Opposites en zijn de wel populair..hehe.. kdenk da ze tot 20 meter buiten de tent stonden. Wij zen dan maar naar de q-dance gegaan.. ni te lang omda we maar me een paar boenkers waren.. mr da zag er wel gezellig uit.. tot dat er ne pipo op mennen enkel jumpte en rustig verder begon te springen zonder iets te zegge.. dan zen we maar terug verder gegaan:). Nicolaz goe bezig dee gast! Vette set, goeie sfeer! Ook goe geamuseerd toen dee aant draaien was.. Na Nicolaz zen we dan maar richting de main gegaan:). Vanop den berg naar David Guetta gekeken.. Was wel vet, mr soms heeft da idd nimeer veel me muziek te maken en ist allemaal mr show hé, desondaks wel veel respect voor hem uiteraard.

Da flugel-standje trouwens.. bangelijk was da.. zo van die klein dinges daar amuseer ik mij het beste:). Moeilijk te beschrijven mr das zalig:)!

paar filmkes van david guetta.. ni echt topkwaliteit.. is van gsm

da hool
one
i gotta feeling

watcha say
when love takes over
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2010 18:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Commerciële troep hoort ergens anders thuis, hebben wij niks aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2010 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Berunda schreef:
Commerciële troep hoort ergens anders thuis, hebben wij niks aan.

Mag het nog commercieel zijn, kijk dat publiek eens :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2010 19:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben alleen zondag geweest en vond het een ge-wel-dig feest!

Vooral toen blijkbaar iedereen naar David Guetta wou gaan kijken, was er enorm weinig volk bij de Q-stage terwijl daar naar mijn mening dé set van de dag gedraaid werd door Zany & The Beholder!
Ook Luna & Crypsis en PP deden het erg goed!!!

Idd Lorenzke tegen het lijf gelopen, nu ja, gestampt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2010 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bourzwain schreef:
Ik ben alleen zondag geweest en vond het een ge-wel-dig feest!

Vooral toen blijkbaar iedereen naar David Guetta wou gaan kijken, was er enorm weinig volk bij de Q-stage terwijl daar naar mijn mening dé set van de dag gedraaid werd door Zany & The Beholder!
Ook Luna & Crypsis en PP deden het erg goed!!!

Idd Lorenzke tegen het lijf gelopen, nu ja, gestampt :D

wat speelde zany & the beholder zoal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2010 20:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vrijdag op de camping al goed aan het feesten geweest bij die tent dat er stond.
Was alleen al een feestje op zich!
Daarna lekker geslapen wat me 's morgends verbaasde dat ik zo goed kon slapen.
Zaterdag dan maar wat in het zonnetje gelegen tot 12uur bij de tent.
Een muziekje op en wat pilsjes drinken voor in the mood te komen wat aardig lukte want ik had er zoveel zin in!
Kwamen aan bij de mainstage en die was echt super mooi aangekleed!
Daar een paar pintjes gedronken onder de rustige beats van house muziek ofzo.
Weet niet goed wat stijltje daar was maar vond het wel chill. Dan rond 1 uur maar vertrokken naar Isaac.

Daarna volgede The Pitcher met heerlijk mixwerk wat hierboven al gezegd werd, Dat viel echt op.
Wildstylez nog meegepakt en de eerste plaat van D-Block & S-Te-Fan.
Toch vind ik die Q-Dance plaat niet slecht! Heerlijk meebrullen!
En dan richting de main terug gegaan, Wat rond gelopen, hapje gaan eten maar vooral bij de mainstage gestaan.
Waardoor ik dus Tatanka en Coone heb gemist.
Dan heb ik mijn vriendin achter gelaten bij de main om toch nog de laatste tracks van Coone te kunnen horen.
En natuurlijk heel de set van Deepack en ook van The Prophet.
Ook daar hebben we afgesloten met The Playah.

Er valt zoveel te vertellen maar me vriendin vond het niet zo leuk bij de Q-Dance, daarmee veel mainstage.
Maar dat vond ik niet erg want dat is ook chill, en daar kap je niet de helft bier uit je bekertjes :P.

Vervolgens naar de camping daar nog wat gezellig gezeten en geslape etc...
Zondag uurtje later vertrokken ook wat in het zonnetje gelegen met muziekje en pilsje.
Dan gewoon op de mainstage gestaan tot Davide Sonar kwam.
Die moest en zou ik zien! Me vriendin ging vlotjes mee. We kwamen toch al beter overeen ik had gezegd dat ik niet zoveel stamp moest zien.
Opzich maakte me het ook niet veel uit, maar zaterdag was ik zat en deed ik moeilijk want wou alleen stampen eerst :P.
Davide Sonar, WAT EEN HELD!!! Dat was een heilige set weeral!
Dan nog Pavo meegepakt met het heerlijke scratch werk, wat ik heel graag ook wel wil leren :D.
Klinkt gewoon super vet!
De PP 2 plaatjes meegepakt en na after Mf naar de mainstage gegaan. Waar het eigelijk echt wel leuke muziek was.
(Ik heb wel een beetje een hart voor andere muziek ook) Vooral zo chille house, elektro...

Daar verschrikkelijk lang gestaan tot Zany & The Beholder en Crypsis & Luna.
Dan Had ik Pysko Punkz, Frontliner en Tuneboy gemist maarja...
Me vriendin zei zelf kom schatje, we gaan naar Q-Dance want jij zei dat je die 2 sets zeker wou zien voor we vertrokken al dus ga ik lekker met je mee.
Zijn me maten bij de mainstage gebleven maar wat een 2 knal sets! Ben ik Bourzwain nog tegen gekomen :yay: .

Het laatste uurtje heb ik gekozen voor af te sluiten bij Chuckie ipv The Viper, Hardcore niet echt mijn ding :) .
Wat was dat heerlijk bij Chuckie man! 3 zit momenten achter mekaar en gewoon zot doen 100%.
De sfeer was er zo heerlijk dat laatste uurtje!

Feest van het jaar zeg ik! Volgend jaar 100% zeker terug!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 11:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lorennzkee schreef:
Wat was dat heerlijk bij Chuckie man! 3 zit momenten achter mekaar en gewoon zot doen 100%.
De sfeer was er zo heerlijk dat laatste uurtje!


Niet alleen tijdens Chuckie, toen David Guetta kwam was er een ongeziene sfeer, de main stond overvol. Check dat filmpje maar van DoubleDutch. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 12:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kan ik me wel voorstellen ja, maar toen wou ik perse bij zany & The Beholder zijn en Crypsis & Luna :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 12:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

lorennzkee schreef:
Kan ik me wel voorstellen ja, maar toen wou ik perse bij zany & The Beholder zijn en Crypsis & Luna :drool:


Voila net hetzelfde bij mij, en ik stond al heel de dag met torture in men kop te wachten tot crypsis em zou draaien. Ik zeg tege men mate, ik ga wel snel bier halen, sta ik net aan de toog, hoor ik em erin knalle.
Hop da bier meegraaien, en gelijk ne zot naar voor rennen :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 12:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Was jij dronken toen ik je tegen kwam Bourzwain?
Ik was serieus scheef :$.
Die dag heel veel bij mainstage gestaan dus dan zuip ik gewoon extra veel zodat ik het daar ook goed vond :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 13:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

lorennzkee schreef:
Was jij dronken toen ik je tegen kwam Bourzwain?
Ik was serieus scheef :$.
Die dag heel veel bij mainstage gestaan dus dan zuip ik gewoon extra veel zodat ik het daar ook goed vond :P


Haha, bij mij viel het op dat moment nog wel mee.
Ik had de dag goed ingedeeld, en af en toe watertje der tussendoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 16:37 
 
Hardtraxx Newbie

Wij zijn ook 2 dagen naar Tomorrowland geweest. Maar dan geen camping geboekt, en gewoon terug naar huis gereden.
Een paar vrienden bleven wel op de camping.

Maar goed.. zaterdag kwamen we om een uur of half 2 binnen.
Eerst overal rondgelopen en op het einde kwamen we dan bij de Hardstyle.
We waren er pas rond 6 uur eigenlijk, en om kwart over 6 begon Tatanka.
Ik baalde er eerst wat van, dat Zatox niet kwam.. maar wat een set van Tatanka zeg :D :bomb: Niet normaal! Beste set van de dag!
En idd, veel knallers van Zatox, om het goed te maken.

Daarna Coone (viel tegen), Deepack :D , The Prophet en The Playah nog gezien.
Deepack was ook echt super, en vooral die ene gast van hun, Marcel.. die maakt er altijd een groot feest van, echt heel vet!! Jammer was dat het bij Tatanka en Deepack niet zo druk was.. alleen bij Coone, die tussen hun in draaiden, kwa tijd timetable betreft.

The Playah had ook echt een vette set! Voor hardcore dan toch. Maar goed, laatste uur hardcore vind ik altijd wel goed te doen, als het toch wat bekende nummers en zo zijn.
Bijna het hele uur bij elke climax van elk nummer met nog 2 vrienden alsmaar die knietjes in de lucht. Was na een tijdje echt TE vermoeiend, vooral toen het op het einde supersnel ging, maar was wel grappig :lol:


Zondag:

We kwamen er om een uur of 1 binnen. Eerst weer een rondje gelopen, maar niet langs alle stages.
Toen kwamen we bij de Q, net toen Davide Sonar met zijn 1ste of 2de plaatje bezig was. Dat was echt vet met dat keyboard en zo :woot:
Na Davide Sonar wouden we ook naar The Opposites, maar dat was echt veel te druk!

Dus na een tijdje daar wat buiten gestaan te hebben, zijn we maar terug nar de Q gegaan. Nog een deel van Pavo gezien en daarna uiteraard Psyko Punkz, wat weer vet was net als altijd.
Frontliner ook nog gezien. Was wel vet om weer wat oudere platen te horen.
Na Frontliner gingen we eten en naar David Guetta.. wat een feest was het daar zeg, niet normaal!!! :love: :drool:
Dat was nog wel het vetste van het weekend eigenlijk, iedereen ging uit zijn dak :D
En vooral dat gebeuren op die berg en zo. Wij stonden eerst een beetje in het midden op het plein zeg maar... en na een tijdje zijn we ook nog op die berg gaan staan.

Rond kwart over 10 zijn we terug naar de Q gegaan.. daar nog het laatste half uur van Luna & Crypsis gezien, wat goed doorbeukte :yay:
En dan The Viper, dat was ook weer een vette hardcore afsluiter! ZEER mooi weekend gehad! En volgend jaar zeker weer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 17:36 
 
Hardtraxx Newbie

Ohja.. ik ben trouwens ook nog een keer of 3 gefilmt :D
Ik ben benieuwd of ik weer (net als vorig jaar) op de Aftermovie kom van Q-dance. :thumbsup:
En anders misschien op de dvd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 17:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rosser schreef:
Ohja.. ik ben trouwens ook nog een keer of 3 gefilmt :D
Ik ben benieuwd of ik weer (net als vorig jaar) op de Aftermovie kom van Q-dance. :thumbsup:
En anders misschien op de dvd!


Hehe, ik ook best vaak, vooral op het einde toen we echt snoeihard aan het gaan waren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 18:59 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

@lorennzkee
Ik heb je nog gezien op Q-Dance stage, wist eerst niet zeker of jij het was maar toen zag ik je vriendin bij je staan en wist ik het dus wel zeker :P
Ik stond recht achter je en je was inderdaad serieus scheef :D

The Playah, Luna & Crypsis en The viper :clap: :drool:

De afsluiter was echt :yay: The evil is inside of me!!!!!! :loving:
Volgend jaar zkr weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 19:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha, en je komt dan niet effe wat zeggen ofzo? :P.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten