Pipa schreef:
Iemand verslagje ofso? Ben wel benieuwd
Veel beter geregeld vergeleken met Gunz For Hire in de Time Out. Slim dat ze nu een voorverkoop hebben gehouden, want daardoor had je iets meer ruimte en was het minder heet. Maar met Gunz For Hire ging het ook echt helemaal nergens meer over, dus ze moesten wel.
Artifact leuk geopend, vind hem de laatste tijd erg goed. Vervolgens Chain Reaction met een classic setje. Radical met zijn nieuwe platen was erg fijn. Ik heb de laatste tijd niet zo veel met Digital Punk; vind zijn tracks maar saai en zijn sets zijn ook niet echt denderend. Wel +1 voor het draaien van 'Madman'. Volgens mij heeft hij ook een remix gemaakt van 'Hardbass Junkie'. Dat dacht ik namelijk te horen, maar dat zal vanzelf wel online komen hier. Bij Minus Militia werd het iets drukker, maar dat was te verwachten. Geen nieuwe platen, alleen de track die speciaal voor de show in Australiƫ is gemaakt, maar die hebben we inmiddels al een maandje kunnen horen. Warface sloot leuk af met zijn nieuwe track 'H8M3' en de collab met Titan. Verder de bekende tracks in de sets. Ik hoopte ook zijn nieuwe met The Geminizers en Delete te horen, maar die zullen nog niet af zijn.
Ben zelf een beetje uitgekeken op de Time Out, dus denk dat dit de laatste keer was.