Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 18:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Iemand verslagje ofso? Ben wel benieuwd


Veel beter geregeld vergeleken met Gunz For Hire in de Time Out. Slim dat ze nu een voorverkoop hebben gehouden, want daardoor had je iets meer ruimte en was het minder heet. Maar met Gunz For Hire ging het ook echt helemaal nergens meer over, dus ze moesten wel. :P

Artifact leuk geopend, vind hem de laatste tijd erg goed. Vervolgens Chain Reaction met een classic setje. Radical met zijn nieuwe platen was erg fijn. Ik heb de laatste tijd niet zo veel met Digital Punk; vind zijn tracks maar saai en zijn sets zijn ook niet echt denderend. Wel +1 voor het draaien van 'Madman'. Volgens mij heeft hij ook een remix gemaakt van 'Hardbass Junkie'. Dat dacht ik namelijk te horen, maar dat zal vanzelf wel online komen hier. Bij Minus Militia werd het iets drukker, maar dat was te verwachten. Geen nieuwe platen, alleen de track die speciaal voor de show in Australiƫ is gemaakt, maar die hebben we inmiddels al een maandje kunnen horen. Warface sloot leuk af met zijn nieuwe track 'H8M3' en de collab met Titan. Verder de bekende tracks in de sets. Ik hoopte ook zijn nieuwe met The Geminizers en Delete te horen, maar die zullen nog niet af zijn.

Ben zelf een beetje uitgekeken op de Time Out, dus denk dat dit de laatste keer was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:

Ben zelf een beetje uitgekeken op de Time Out, dus denk dat dit de laatste keer was.

Voor mij ook voorlopig, tijdens Hardcore XL vond ik 't geluid en de sfeer kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik las ook dat er een DJ Dyna feest was, waardoor alle handtasjes en Nickelson jassen ook rondliepen daar :lol: ? Ben je mooi klaar mee dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Ik las ook dat er een DJ Dyna feest was, waardoor alle handtasjes en Nickelson jassen ook rondliepen daar :lol: ? Ben je mooi klaar mee dan.

Time Out is elk weekend een house artiest en een hardstyle artiest. Zijn meerdere zalen daar, dus dat kutvolk is er altijd :P
Maar tijdens deze avond kon je alleen in de hardstyle zaal met een speciaal bandje dacht ik (ivm de kaartjes die 10euro kostten ook),dus dat volk kwam sowieso de zaal niet in dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 23:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
chas1n schreef:
Ik las ook dat er een DJ Dyna feest was, waardoor alle handtasjes en Nickelson jassen ook rondliepen daar :lol: ? Ben je mooi klaar mee dan.

Time Out is elk weekend een house artiest en een hardstyle artiest. Zijn meerdere zalen daar, dus dat kutvolk is er altijd :P
Maar tijdens deze avond kon je alleen in de hardstyle zaal met een speciaal bandje dacht ik (ivm de kaartjes die 10euro kostten ook),dus dat volk kwam sowieso de zaal niet in dan.


Haha, ja klopt. Vreselijk volk. Gelukkig was er voor deze avond een speciale verkoop waardoor je alleen de hardstyle zaal mocht betreden als je een bandje had. Heb ze gelukkig niet gezien. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah dat werkt zo dus, ja beter dan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 02:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Ah dat werkt zo dus, ja beter dan. :P


Alleen op weg naar de uitgang en op de parkeerplaats zie je zulke types. Ach ja, zolang ik er geen last van heb, dan is het voor mij prima. Ze zullen hun mening over 'ons' ook wel hebben.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten