welk feest?wrote:Snap trouwens niet dat je EA als afsluiter hebt zeg, wat een blunder van de organisatie...
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
G
Fusion of Dance, volgende week. EA na Thera .. :')wrote:welk feest?wrote:Snap trouwens niet dat je EA als afsluiter hebt zeg, wat een blunder van de organisatie...
-
G
wrote:Fusion of Dance, volgende week. EA na Thera .. :')wrote:welk feest?wrote:Snap trouwens niet dat je EA als afsluiter hebt zeg, wat een blunder van de organisatie...
beter ga je niet
-
G
meeting topique!
Hardtraxx Meeting: Thunderdome
Hardtraxx Meeting: Thunderdome
Gok overigens dat dit de volgorde gaat worden:
Korsakoff
Kasparov
Endymion vs Nosferatu
Promo vs D-Passion
Art of Fighters
Neophyte vs Tha Playah
Negative A vs Unexist
Partyraiser
Drokz
Korsakoff
Kasparov
Endymion vs Nosferatu
Promo vs D-Passion
Art of Fighters
Neophyte vs Tha Playah
Negative A vs Unexist
Partyraiser
Drokz
-
G
das een hele mooie volgorde
alleen Promo is mss nog wel vroegre? tenzij ie een apart setje neerzet met DPassion ofc...
alleen Promo is mss nog wel vroegre? tenzij ie een apart setje neerzet met DPassion ofc...
Als we die vids mogen geloven wordt dat een back to back set. En gezien het huidige TTM gaat dat snoeihard :p denk alleen dat AoF door het tempo (en de commerciele waarde, ook ivm het anthem) er nog na komt, twijfelde alleen over die twee, en de volgorde Kasparov - Endymion vs Nosferatu.wrote:das een hele mooie volgorde
Kasparov zal sowieso openen. Korsakoff is zonde om te laten openen, die is waanzinnig populair...wrote:Gok overigens dat dit de volgorde gaat worden:
Korsakoff
Kasparov
Endymion vs Nosferatu
Promo vs D-Passion
Art of Fighters
Neophyte vs Tha Playah
Negative A vs Unexist
Partyraiser
Drokz
Zoek trouwens een goedkoop kaartje. Wil er eigenlijk best graag heen 
Op PF worden ze genoeg alweer aangeboden, probeer daar ff te onderhandelenwrote:Zoek trouwens een goedkoop kaartje. Wil er eigenlijk best graag heen
Gaat me toch een nacht worden waar ik vies hard naar de klote ga 
-
G
wrote:Gaat me toch een nacht worden waar ik vies hard naar de klote ga
Ga je weer met je tong uit je bek rondlopen heel de nachtwrote:Gaat me toch een nacht worden waar ik vies hard naar de klote ga
Nee jo, met een schuimbek op e.h.b.o liggenwrote:Ga je weer met je tong uit je bek rondlopen heel de nachtwrote:Gaat me toch een nacht worden waar ik vies hard naar de klote ga
ik ga er ook heel ernstig hard naar den kloten 
-
G
bericht van een maat van me die mee zou gaan: pa ligt in coma in ziekenhuis door hartaanval 
ff afwachten of hij mee gaat zegt ie, omdat zn pa binnen 36 uur zou moeten wakker worden.
en dat voor de feestdagen
ff afwachten of hij mee gaat zegt ie, omdat zn pa binnen 36 uur zou moeten wakker worden.
Ai, dat is wel erg kut om te horen ja...hoop dat het snel beter met z'n pa, en dattie gewoon mee kan...wrote:bericht van een maat van me die mee zou gaan: pa ligt in coma in ziekenhuis door hartaanval
Zouden ze er geen EHBD hebben zoals op Loudness?wrote:Nee jo, met een schuimbek op e.h.b.o liggenhater 0.0
-
G
wrote:Zouden ze er geen EHBD hebben zoals op Loudness?wrote:Nee jo, met een schuimbek op e.h.b.o liggenhater 0.0
vanochtend bericht gehad dat zn pa uit de coma is, dus goed nieuwswrote:Ai, dat is wel erg kut om te horen ja...hoop dat het snel beter met z'n pa, en dattie gewoon mee kan...wrote:bericht van een maat van me die mee zou gaan: pa ligt in coma in ziekenhuis door hartaanval
Tickets in de mail
Goed om te horen, zowel voor zijn pa als hem, als iedereen die betrokken is uiteraardwrote:vanochtend bericht gehad dat zn pa uit de coma is, dus goed nieuws
-
G
Nou, die maat van me gaat dus niet meer mee helaas, maar wel begrijpelijk.
Dus:
1x Thunderdome Ticket -Verkocht-
Dus:
1x Thunderdome Ticket -Verkocht-