Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zo erg was het nu ook weer niet jeffurd, ik heb me prima maar dan ook echt prima weten te vermaken met de lasers en het plafond :loving: wat was dat gruwelijk zeg.. kanonne!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 16:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja.. Maar zo nu en dan stond je er echt bij als een doorgespacede downie.. Vandaar dat ik je ook een paar keer dwong tot t eten van een dextro ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjorsje was trouwens ook behoorlijk afwezig op het laatst volgens mij, zat geen leven in die jongen xD was dan ook voor 6 uur al weg. Ruimte was af en toe wat minder ja, maar als ne een beetje zocht kon je altijd wel een mooi plekje vinden, dus een probleem was het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 16:46 
 

hadden ze een brede opzet dit jaar?... damn, ziet er netjes uit op filmpjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 16:47 
 

Steffnov schreef:
Sjorsje was trouwens ook behoorlijk afwezig op het laatst volgens mij, zat geen leven in die jongen xD was dan ook voor 6 uur al weg. Ruimte was af en toe wat minder ja, maar als ne een beetje zocht kon je altijd wel een mooi plekje vinden, dus een probleem was het niet.

jij was anders ook de hele tijd zoek xd
had je die maten van je nog gevonden trouwens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Steffnov schreef:
Sjorsje was trouwens ook behoorlijk afwezig op het laatst volgens mij, zat geen leven in die jongen xD was dan ook voor 6 uur al weg. Ruimte was af en toe wat minder ja, maar als ne een beetje zocht kon je altijd wel een mooi plekje vinden, dus een probleem was het niet.

jij was anders ook de hele tijd zoek xd
had je die maten van je nog gevonden trouwens?

Ik was inderdaad aardig vaag op het einde ja, had niet veel kracht meer in me flikker, werd ook goed moe had al tijdje niks meer op, maar ben toen drokz begon naar me broer en zn maten gegaan, heb daar gewoon tot het einde beetje staan feesten, maar niet echt meer hakken, stond steeds op me eigen voeten als ik los wou gaan :lol:
Was een dik feestje man, gezellige HTers, wel vage mensen die daar rond lopen joh, wist niet dat er zulke lelijke mensen bestonden :lol: :lol: :lol:
Maarja, hoe perfect is het als je kan wappen met je broer op een feestje, haha :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Steffnov schreef:
Sjorsje was trouwens ook behoorlijk afwezig op het laatst volgens mij, zat geen leven in die jongen xD was dan ook voor 6 uur al weg. Ruimte was af en toe wat minder ja, maar als ne een beetje zocht kon je altijd wel een mooi plekje vinden, dus een probleem was het niet.

jij was anders ook de hele tijd zoek xd
had je die maten van je nog gevonden trouwens?

Gewoon een beetje lekker dwalen joh :p en paar keer kort bij die lui geweest tijdens het dwalen, en het laatste half uur nog. Ging ook wel lekker, al zat er op het laatst maar weinig power nog in mijn benen :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 17:12 
 

hardcoresjors schreef:
Ik was inderdaad aardig vaag op het einde ja, had niet veel kracht meer in me flikker, werd ook goed moe had al tijdje niks meer op, maar ben toen drokz begon naar me broer en zn maten gegaan, heb daar gewoon tot het einde beetje staan feesten, maar niet echt meer hakken, stond steeds op me eigen voeten als ik los wou gaan :lol:
Was een dik feestje man, gezellige HTers, wel vage mensen die daar rond lopen joh, wist niet dat er zulke lelijke mensen bestonden :lol: :lol: :lol:
Maarja, hoe perfect is het als je kan wappen met je broer op een feestje, haha :thumbsup:

Over drokz gesproken, wat een held :worship: :worship:
die man maakte van elk nummer gewoon een knallend feest xd schitterend!
en toen Shotta langs kwam :bomb: (L) :evil:

die leuke mensen waren wss italianen, met die koeienringen door de neus enzo :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
hardcoresjors schreef:
Ik was inderdaad aardig vaag op het einde ja, had niet veel kracht meer in me flikker, werd ook goed moe had al tijdje niks meer op, maar ben toen drokz begon naar me broer en zn maten gegaan, heb daar gewoon tot het einde beetje staan feesten, maar niet echt meer hakken, stond steeds op me eigen voeten als ik los wou gaan :lol:
Was een dik feestje man, gezellige HTers, wel vage mensen die daar rond lopen joh, wist niet dat er zulke lelijke mensen bestonden :lol: :lol: :lol:
Maarja, hoe perfect is het als je kan wappen met je broer op een feestje, haha :thumbsup:

Over drokz gesproken, wat een held :worship: :worship:
die man maakte van elk nummer gewoon een knallend feest xd schitterend!
en toen Shotta langs kwam :bomb: (L) :evil:

die leuke mensen waren wss italianen, met die koeienringen door de neus enzo :lol:


de jaarbeurs leek af en toe inderdaad meer op een veemarkt ja :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha ik vond deathmask ook echt ziek klinken man live, had het niet verwacht wat vind het echt een vaag nummer!
Maar sommige italianen waren wel chill maar van sommige snap ik niet wat ze op zo'n feest komen doen, kijken alleen maar wat chagrijnig om hun heen, ze grommen nog net niet, fucking stieren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zag nog 1 gast met een zonnebril, waar hij een zwart, plastic latje aan vast had gemaakt. Die kon nooit wat zien :')

Polen en Spanjaarden zijn trouwens ook altijd wel chill volk
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 17:23 
 

hardcoresjors schreef:
Hahaha ik vond deathmask ook echt ziek klinken man live, had het niet verwacht wat vind het echt een vaag nummer!
Maar sommige italianen waren wel chill maar van sommige snap ik niet wat ze op zo'n feest komen doen, kijken alleen maar wat chagrijnig om hun heen, ze grommen nog net niet, fucking stieren :lol:

ja ooh dat was zon lekker moment dat ik deathmask hoorde _O_ echt te ziek ! gruwelijk dik nr sowieso!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
hardcoresjors schreef:
Hahaha ik vond deathmask ook echt ziek klinken man live, had het niet verwacht wat vind het echt een vaag nummer!
Maar sommige italianen waren wel chill maar van sommige snap ik niet wat ze op zo'n feest komen doen, kijken alleen maar wat chagrijnig om hun heen, ze grommen nog net niet, fucking stieren :lol:

ja ooh dat was zon lekker moment dat ik deathmask hoorde _O_ echt te ziek ! gruwelijk dik nr sowieso!

Ik had voices wel willen horen op dat setje van drokz, maarja, yes was ook dik, drokz heeft gewoon een helden set neergezet, beter dan verwachting, zoiezo het hele thunderdome was beter dan ik had verwacht, omdat iedereen het af zat te zeiken maar ik heb echt gewoon een geweldig feest gehad!
Ik ben ook 16 dus ik ben snel tevreden haha :lol:
Maarja wel bruut om als 16 jarige Thunderdome meegemaakt te hebben! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 17:30 
 

haha idd goed voor elkaar man :P
maar je zag er ook wel echt anders uit als op die paar fotos die je hier op HT hebt gepost :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
haha idd goed voor elkaar man :P
maar je zag er ook wel echt anders uit als op die paar fotos die je hier op HT hebt gepost :P

Haha positief anders of negatief anders? :lol:
Had me ook heel geen beeld van jou voor kunnen stellen man, was van iedereen wel benieuwd hoe ze eruit zagen :P
Maar kwa gedrag ook positief, goed volk, allemaal! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 17:36 
 

hardcoresjors schreef:
Haha positief anders of negatief anders? :lol:

zeker positief ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
hardcoresjors schreef:
Haha positief anders of negatief anders? :lol:

zeker positief ;)

hahaha, beter beter! :thumbup:
was af en toe wel ff zoeken maar heb je volgens mij vaak gevonden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 17:43 
 

hardcoresjors schreef:
KSwoosh schreef:
hardcoresjors schreef:
Haha positief anders of negatief anders? :lol:

zeker positief ;)

hahaha, beter beter! :thumbup:
was af en toe wel ff zoeken maar heb je volgens mij vaak gevonden :lol:

ja en jij mij dan xd ik stuurde zowat alle route instructies naar jou, terwijl die naar anderen moestte :lol: en ik me maar afvragen waarom de rest niet kwam :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

routeinstructies.. Juist!
ik kreeg er 1 van jeff.. ik weet niet of hij zelf wel begrijpt hoe ie in godsnaam zo'n whatsapp kan verzenden:

ik citeer:
Wij staan rechtsvoor ter hoogte van de achterkant van de voorste container rechts en de 6e stalen witte baan op het plafond vanaf rechts,

:lol: :lol: ik moest hem in mijn vaagheid al 6x lezen, voordat ik uberhaupt begreep dat het een berichtje was dat hij probeerde uit te leggen waar hij stond :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
ja en jij mij dan xd ik stuurde zowat alle route instructies naar jou, terwijl die naar anderen moestte :lol: en ik me maar afvragen waarom de rest niet kwam :lol: :lol:

Jaa pff...
Maar ik snapte het na een tijdje pas hahaha :lol:
Je stuurde steeds op de hoogte van de container, ik de hele tijd naar naar boven kijken, geen container te zien :lol:
Stuur je midden vooraan, sta ik daar tussen allemaal vage italianen een beetje heen en weer te lopen, kon godver geen bekende vinden! :lol:
En op een gegeven moment liep ik een beetje om me heen te kijken opeens tikte dat maatje van jou me aan, stond ik vlakbij jullie maar had jullie heel niet gezien, veel te vaag :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 17:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Whahaha! Ja, dat was het bericht alvast gemaakt door John. Ik had geen zin om t in mn eigen woorden te typen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Whahaha! Ja, dat was het bericht alvast gemaakt door John. Ik had geen zin om t in mn eigen woorden te typen.



ook leuk, is dat we gister bij de unity stand al 5 minuten op patries aan het wachten waren, en dat ik achter me keek.. en wie stond daar.. JUIST! Patries xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
routeinstructies.. Juist!
ik kreeg er 1 van jeff.. ik weet niet of hij zelf wel begrijpt hoe ie in godsnaam zo'n whatsapp kan verzenden:

ik citeer:
Wij staan rechtsvoor ter hoogte van de achterkant van de voorste container rechts en de 6e stalen witte baan op het plafond vanaf rechts,

:lol: :lol: ik moest hem in mijn vaagheid al 6x lezen, voordat ik uberhaupt begreep dat het een berichtje was dat hij probeerde uit te leggen waar hij stond :lol:

Zo fucking herkenbaar :lol:

En Kasper, weet je nog dat we ijsjes gingen halen, dat we aan dat meisje gingen vragen of ze vrijgezel was? :lol:
Elke keer als ik ijs ging halen ging ik ff kloten bij die meiden hahaha, altijd zo heerlijk als je vaag bent :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 17:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Jeff3rd schreef:
Whahaha! Ja, dat was het bericht alvast gemaakt door John. Ik had geen zin om t in mn eigen woorden te typen.



ook leuk, is dat we gister bij de unity stand al 5 minuten op patries aan het wachten waren, en dat ik achter me keek.. en wie stond daar.. JUIST! Patries xd :lol:


Hahahahh! Ja! Dat was ook weer geniaal xD.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 17:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lol dat heb ik allemaal gemist. ik weet wel dat ik jullie een beste tijd kwijt was hahah
Uurtje of 4 ofzo xd
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten