Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 23:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
roberttt schreef:
Wil jou wel is ontmoeten xd

Mij niet dan? :P


Ook wel :cool:

Maar vooral KSwoosh :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Steffnov schreef:
roberttt schreef:
Wil jou wel is ontmoeten xd

Mij niet dan? :P


Ook wel :cool:

Maar vooral KSwoosh :woot:

Ik wil iedereen ontmoeten,
robert, steffnov, kswoosh, EN DE REST! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 23:25 
 

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 23:28 
 
Hardtraxx Newbie

hardcoresjors schreef:
Ik wil iedereen ontmoeten,
robert, steffnov, kswoosh, EN DE REST! :cool:

WAUW BEDANKT MAN!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DE_REST schreef:
hardcoresjors schreef:
Ik wil iedereen ontmoeten,
robert, steffnov, kswoosh, EN DE REST! :cool:

WAUW BEDANKT MAN!

Hahahahaha :lol: :lol: :lol: :lol:
BAAS! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 23:51 
 

DE_REST schreef:
hardcoresjors schreef:
Ik wil iedereen ontmoeten,
robert, steffnov, kswoosh, EN DE REST! :cool:

WAUW BEDANKT MAN!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus ik ga de beroemde spammert Swoosh misschien ook meemaken! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 23:56 
 

hardcoresjors schreef:
Dus ik ga de beroemde spammert Swoosh misschien ook meemaken! :cool:

en hoe XD
waar kom je vandaan dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 23:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Moet hier wellicht opbouwen voor Heinz zaterdagmorgen, kan ik nog wat snoep verstoppen in de WC's voor iemand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
hardcoresjors schreef:
Dus ik ga de beroemde spammert Swoosh misschien ook meemaken! :cool:

en hoe XD
waar kom je vandaan dan?

Nijkerk vlakbij Amersfoort, maar als ik ga ga ik met de auto! :P
Maar als ik ga meet ik robert zoiezo, dus jij komt er ook maar bij :P
Moet steff ook ff zien daar man! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 00:05 
 

TiMOTHYb schreef:
Moet hier wellicht opbouwen voor Heinz zaterdagmorgen, kan ik nog wat snoep verstoppen in de WC's voor iemand?

een paar boodschappentassen vol bij de wc's boven de plafondplaten, zou fijn zijn ^^

sjorsie schreef:
Nijkerk vlakbij Amersfoort, maar als ik ga ga ik met de auto! :P
Maar als ik ga meet ik robert zoiezo, dus jij komt er ook maar bij :P
Moet steff ook ff zien daar man! :thumbsup:

als het goed ik ben ik de hele avond bij robbie te vinden, tenzij die vent weer gaat ronddwalen, maar dat komt goed ^^
gewoon naar de meeting gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
sjorsie schreef:
Nijkerk vlakbij Amersfoort, maar als ik ga ga ik met de auto! :P
Maar als ik ga meet ik robert zoiezo, dus jij komt er ook maar bij :P
Moet steff ook ff zien daar man! :thumbsup:

als het goed ik ben ik de hele avond bij robbie te vinden, tenzij die vent weer gaat ronddwalen, maar dat komt goed ^^
gewoon naar de meeting gaan :P

Laat maar ff weten van die meeting, en ik dwaal wel met robbie mee hoor! :$ :$ :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ok, mijn broer leent me geen 50 euro, maar ik ga wat geld regelen dat hij me maar 10 of 20 euro moet lenen, dan betaal ik heb wel met rente terug + benzinegeld :P
En anders leen ik wat van mijn ouders, ik weet (BIJNA) zeker dat ik naar Thunderdome ga! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziek hoor, de vloek van Thunderdome en sneeuw blijft bestaan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 11:10 
 

Steffnov schreef:
Ziek hoor, de vloek van Thunderdome en sneeuw blijft bestaan...

liever niet :P
maar ik begin me vandaag ineens wel verkouden te voelen !
FFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo ff regelen met mn broer dat hij 30 euro voorschiet, dan gaan we hier samen knallen, anders hopen dat mijn ouders ff wat geld kunnen voorschieten,
Maar ik ga er alles aan doen om hier heen te kunnen! (L) :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien ook aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Misschien ook aanwezig :D

Dat zou wel vet zijn maat!
Laat maar weten! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 18:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als je Ruubbiee en Kasper en Robert vind.. Dan vind je mij ook xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Als je Ruubbiee en Kasper en Robert vind.. Dan vind je mij ook xD

Ik vind jullie wel! :thumbsup:
komt goed maatjes! :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 12:56 
 

mrazura schreef:
Misschien ook aanwezig :D

toch? ! NICE!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik ben te herkennen in een zwart g-star vest/jas achtig iets, en later op de avond waarschijnlijk mijn dingdong shirt!
had niks anders en moest met tempo weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 19:09 
 

IEMAND INTERRESSE IN EEN THUNDERDOME TICKET?
wij hebben er onverwachts 1 over... wegens last minute afmelding van iemand -.-
PM me
edit: verkocht aan dawasiknie! held!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net tickets binnen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 20:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb er zin in :D Hopen op goed geluid :cool:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten