Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2010 15:00 
 
Hardtraxxer

Tja niks aan te doen, ik heb me iig vermaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2010 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Denk dat veel mensen met andere verwachtingen zich toch best genaaid mogen voelen.
Er is binnen de hardcore-scene een tamelijk grote groep mensen die niets heeft met de huidige mainstream. In het begin waren er 4 zalen met 4 verschillende stijlen, en om 1 uur worden al die zalen opgedoekt en komt er 1 zaal met alleen maar mainstream. Kortom, je kan geen enkele kant meer op, terwijl er gezien de line-up toch veel meer in had gezeten voor liefhebbers van verschillende stijlen. Ik bedoel je betaalt er ook nog eens 45 euro voor exclusief drinken, parkeren, ov noem maar op.

Concept was vet bedacht maar de uitvoering had hier denk ik wel beter gekund, uiteindelijk kiezen ze er toch voor om alleen de grote groep te pleasen. Aan de ene kant logisch maar aan de andere kant sneu voor de liefhebbers van andere stijlen die in de steek worden gelaten.


Dat is wel heel lelijk idd, blij dat ik niet geweest ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2010 15:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wow dat is wel kut ja, aan het thema en de line up dacht ik dat het meer industial gericht was en als je dan alsnog vanaf 1 uur alleen maar mainstream krijgt zou ik dat ook kut vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2010 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet nog bericht krijgen van een maatje hoe het was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2010 16:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

cd van thunderdome is wel geniaal
gewoon wat dikke dubstep/dnb erop
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2010 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickie schreef:
cd van thunderdome is wel geniaal
gewoon wat dikke dubstep/dnb erop


Ja jammer dat die opbouw werkelijk nergens op slaat.

Blij dat ik hier niet was zeg, flink balen vanaf 0100 uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2010 17:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vond het juist wel een geslaagd idee. Je kon er al een beetje op rekenen dat ze iets in de richting van alles samenvoegen gingen doen en daarnaast associeer ik zelf Thunderdome toch meer met mainstream dan met het wat ruigere beukwerk. Maar goed, mij maakt het sowieso niet uit bij welke stroming een liedje hoort. Als ik het leuk vind, vind ik het leuk. :) Tof feestje dus! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2010 17:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb me prima vermaakt! :thumbsup:
Zal er ook wel mee te maken hebben dat ik vooral een mainstream liefhebber ben.

Heenreis begon al leuk. Stappen we in de trein in Eindhoven, komt er opeens allemaal politie binnen en stuurt ons weer die trein uit, trein kapot :')
Toen 3 kwartier later, ijskoud, in de volgende trein gestapt. Toen zonder al te veel problemen in Utrecht gekomen. Sneeuwt het daar als een gek, en het was 20 minuten lopen naar de ingang, iedereen was een sneeuwpop >.<
Er stond geen rij dus we waren wel zo binnen, rond 12 uur.
Heb me echt prima vermaakt! We hadden een erg leuke groep! Wat vrouwen erbij, altijd gezellig. Er waren sowieso veel knappe vrouwen aanwezig, had dit niet verwacht :thumbup:
Flink staan rossen de hele nacht!
Alleen vond ik wel dat je íets te veel ruimte had, ik weet niet of dat aan onze plek lag, maar iedereen had 4m² om los te gaan, opzich wel fijn natuurlijk, maar wat drukker was wel leuker geweest denk ik.
Over het geluid heb ik ook niks te klagen gehad.
Show was af en toe wel vet met lasers en flitsers.
Publiek ging naarmate het later werd niet echt meer hard los in onze hoek had ik het idee, wij destemeer :woot:
Verder was de zaalindeling al bekend op Partyflock, dus dat van 4 naar 1 zaal was al niet echt een verrassing meer.
Vond wel dat het snel was afgelopen, had nog wel een paar uurtjes mogen duren! Ook de afsluiter was niet echt top.
Terugweg ging ook alles redelijk goed... Voor Geldermalsen ff 20 minuten in de file op het spoor gestaan, maar verder geen problemen!

Al met al een top feest! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2010 20:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Helaas geen geld en energie meer over voor dit feest, maar van degene die zijn geweest hoor ik louter positieve geluiden, maar dat komt dus waarschijnlijk omdat 't vooral mainstreamliefhebbers zijn.. Wel raar dat er nu weer iets is, vorig editie was er ook al flinke kritiek op de opzet van Thunderdome en die industrial ruimte.. moet geen gewoon gaan worden?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2010 23:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook respect trouwens voor die 'Flugelmeisjes' die stonden opeens met z'n 5e achter ons keihard los te gaan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 00:41 
 

DarkNoize schreef:
Ook respect trouwens voor die 'Flugelmeisjes' die stonden opeens met z'n 5e achter ons keihard los te gaan :thumbsup:

pics? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 03:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op het muziekevenement Thunderdome in de Utrechtse Jaarbeurs zijn zaterdagnacht 54 personen aangehouden. In de meeste gevallen ging het om drugsbezit, meldt het Openbaar Ministerie zondag. Het OM in Utrecht hanteerde een lik-op-stukbeleid en nam nog dezelfde nacht in 47 gevallen een beslissing over de overtredingen.

Van de aangehouden feestgangers hebben er 26 direct hun boete betaald, twaalf personen moeten in februari voor de rechter verschijnen. Een verdachte zit nog vast op verdenking van handel in verdovende middelen.

Een paar van de aangehouden hardcoreliefhebbers gingen vrijuit omdat zij maar een kleine hoeveelheid drugs bij zich hadden. In totaal is zaterdagnacht voor 7115 euro aan boetes betaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 14:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

En wederom weer niet melden hoeveel mensen van dit feest hebben genoten en beschreven hoe het feest was.. haat zulke berichten altijd intens!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 14:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jawel, de politie meldt dan altijd dat het feest "rustig" is verlopen. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 14:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

inderdaad te triest die berichten, en als het een outdoor feest is. Staan ook nog het aantal klachten van geluidsoverlast erbij.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten