Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 20:16 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Ook dit jaar organiseert B2S weer een exclusieve preparty op woensdag 22 oktober, van 21.00 tot 01.00, in 013 te Tilburg.
De eerste 100 fans van iedere artiest die gemaild hebben zullen twee e-tickets ontvangen! Vorig jaar was deze preparty voorafgaand aan het evenement een enorm succes, dus zorg ervoor dat je er bij bent!
Let op: meedoen kan vanaf 18 jaar of ouder.

013 Tilburg
Woensdag 22 Oktober 2014
21:00 - 01:00 uur

Line-up:

Psyko Punkz
Frequencerz
Tha Playah
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2014 16:44 

Hardtraxx Veteran

Heeft er iemand al tickets? Ik heb 5 minuten nadat tha playah het op fb postte een mailtje met me betalingsbewijs gestuurd maar heb er nog niks van gehoord, ik zal wel weer pech hebben :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2014 16:47 

Hardtraxx Veteran

yowan schreef:
Heeft er iemand al tickets? Ik heb 5 minuten nadat tha playah het op fb postte een mailtje met me betalingsbewijs gestuurd maar heb er nog niks van gehoord, ik zal wel weer pech hebben :/

Dit was vorig jaar ook zo, toen heb ik uiteindelijk ook gewoon tickets gekregen.

Had toen na een paar dagen nog steeds niks dus had ik Adaro een berichtje gestuurd op facebook. Toen reageerde hij dat die dingen niet via de artiesten gaan maar via B2S. De artiesten communiceren het alleen maar via facebook en kunnen je dus ook niet zeggen of je n kaartje hebt of niet.

B2S is nu dus een lijst aan het opstellen van de mensen en over n paar dagen krijg je dan een mailtje als je bij de gelukkigen zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2014 04:10 

Hardtraxx Veteran

Wat was dat kleinschalig en wat duurde dat kort zeg.. Maar geluid was dik in orde en die nieuwe track van frequencerz waauw :love:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten