yowan schreef:
Heeft er iemand al tickets? Ik heb 5 minuten nadat tha playah het op fb postte een mailtje met me betalingsbewijs gestuurd maar heb er nog niks van gehoord, ik zal wel weer pech hebben

Dit was vorig jaar ook zo, toen heb ik uiteindelijk ook gewoon tickets gekregen.
Had toen na een paar dagen nog steeds niks dus had ik Adaro een berichtje gestuurd op facebook. Toen reageerde hij dat die dingen niet via de artiesten gaan maar via B2S. De artiesten communiceren het alleen maar via facebook en kunnen je dus ook niet zeggen of je n kaartje hebt of niet.
B2S is nu dus een lijst aan het opstellen van de mensen en over n paar dagen krijg je dan een mailtje als je bij de gelukkigen zit.