Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THRILLOGY 2013 OFFICIAL PRE-PARTY

Datum: 24-10-2013
Locatie: 013 Tilburg
Tijd: 22:00-2:00
Line-up:
Frontliner
Adaro
Partyraiser

B2S Update schreef:
Ben jij de allergrootste Frontliner, Adaro of Partyraiser fan?
Als echte fan van Frontliner, Adaro of Partyraiser heb je jouw ticket voor Thrillogy 2013 natuurlijk al lang in je bezit! b2s organiseert dit jaar een exclusieve preparty op donderdag 24 oktober, van 22.00 tot 02.00, in 013 Tilburg. Zou jij dit als echte fan voor geen goud willen missen? Zorg er dan voor dat je zo snel mogelijk het aankoopbewijs van jouw Thrillogy ticket en je volledige naam mailt naar [email protected], [email protected] of [email protected]. Iedere eerste 100 fans van iedere artiest zullen een e-ticket voor deze exclusieve preparty ontvangen!
Let op: meedoen kan vanaf 18 jaar of ouder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb alvast meegedaan.
Kost niks, 013 is altijd prima, en dit lijkt me wel een prima opwarmertje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 11:47 
 

pecola-tje schreef:
Ik heb alvast meegedaan.
Kost niks, 013 is altijd prima, en dit lijkt me wel een prima opwarmertje ^^


Kost niks? Lijkt me wel leuk, toch op fietsafstand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is een winactie. Meestal ben ik daar redelijk gelukkig in, dus ik hoop dit keer ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 12:10 
 

pecola-tje schreef:
Is een winactie. Meestal ben ik daar redelijk gelukkig in, dus ik hoop dit keer ook :P


Alleen bij de Kloontjes toch? :P

Is in het kleine zaaltje dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is op een donderdag dus nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 17:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ben sowieso de allergrootste fan van partyraiser dus wil wel kaartjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 16:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En ik van Adaro :D lets go! Iemand al iets ontvangen trouwens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 23:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iemand al een uitnodiging?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 11:08 
 

zo jammer dat dit op een donderdag is :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Iemand al een uitnodiging?


Zijn nog niet verstuurd, heb een reactie gehad van Partyraiser op Twitter. Hij zei dat hij niet wist wanneer B2S ze gaat versturen, hij is alleen "the messenger" ;)

Ik vind t ook vrij lang duren, lijkt mij dat ze allang aan die 100 per artiest zitten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Hi Mark,
We zijn nog bezig alle winnaars te verzamelen. Ik kan je niet precies vertellen wanneer deze bekend worden gemaakt. Houd je mailbox iig goed in de gaten.
Grtz. b2s


Oftewel, nog steeds niks bekend dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komende week worden alle uitnodigingen voor de pre-party verstuurd. Even afwachten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 17:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Uit betrouwbare bron vernomen dat aankomende week de uitnodigingen worden verstuurd voor de pre party.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uitnodiging is binnen! :woot: Heb er zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 16:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jeeej uitnodiging binnen, lekker alle partykriebels voor zaterdag donderdag vergeten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2013 12:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig! Zin in! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 20:51 
 
Hardtraxx Newbie

Precent :woot:, al iets bekend over de line-up?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 21:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja, Frontliner, Adaro en Partyraiser :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 23:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Happa we zijn er bij :yay:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten