Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 17:31 
 
Hardtraxxer

Theracords Celebrates - 5 Years

Zaterdag 21 December 2013
Cherrymoon, Lokeren, België

Afbeelding

Voorverkoop:
Early birds zijn al geruime tijd op. Regular tickets zijn beschikbaar op https://www.facebook.com/pages/Hard-Eve ... 3&app_data

Lineup:
Thera
Geck-o
Solutio & The I’s
Blackburn
Prefix & Density
Degos & Re-Done
Deetox
Delete
Noax
District.01
MC Livid

Trailer:
https://www.facebook.com/photo.php?v=10 ... =2&theater

Persbericht:
Did you think we were done partying already? Of course not! There is no way that we would skip our Belgium fans in our 5-years-of-Theracords celebration. Theracords has found Cherrymoon to be an excellent party-rockers facility and we’re sure that our celebration will lead to some serious Theracords madness in this beautiful Belgium club. In fact, this event will be Theracords’ first Belgium club hosting, so you’re in for an introduction treatment!

We’ve been thinking about the guests that should come along on a 5-years-of-Theracords birthday party. Somebody young... into partying … energetic …. but of course capable of firing the hardest beats! Who would better suit this description than Solutio & The I’s! They have proven their party-skills before so we’re sure that they will TiLLT the party to a higher level. Besides Solutio & The I’s, Cherrymoon’s residents Noax & District.01 will tag along in their party attire.

What about the Theracords family? Of course Thera will not miss out on his label’s birthday, but he’s bringing some additional firepower! Geck-o, Blackburn, Prefix & Density, Degos & Re-Done, Deetox, and Delete will all come along on the 21st of December. Last but definitely not least, Theracords’ freshly joined ‘MC Livid’ will host the evening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 17:54 
 
Hardtraxxer

Voor een thuiswedstrijd zijn we altijd van de partij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 10:46 
 
Hardtraxx Elite

Ragplaats, Beukstad, Zaaglaan. Geniaal :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik mis Trommeldorp
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 13:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Freekje schreef:
Voor een thuiswedstrijd zijn we altijd van de partij!


Dit. :)

Sowieso aanwezig, line-up wordt vast wel dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Ik mis Trommeldorp

Wavolizer is dus niet aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 15:46 
 
Hardtraxxer

line up & trailer update!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 18:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jaaaahhaaaa, dank je Theracords, you guys just made my day:)! Wat een line-up zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik vervoer kan regelen aanwezig, want dit is wel een hele dikke line up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 20:46 
 
Hardtraxxer

ho ho ho :love: wat een line up!! echt nooit gedacht dat ik dit nog eens zo dicht bij de deur ging krijgen :thumbsup:

Deetox en Delete (L) (L)
Wordt een heel vet feest dit, kijk er al enorm naar uit! Maar eerst nog enkele knallers volgende maand bij men zuiderburen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb wel weer zin in een Theracords feestje :D. Datum komt goed uit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 12:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo'n line-up voor in Cherrymoon :love: :love:

Hopelijk wat extra speakers aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 20:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mogelijkheid als iemand meewil!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 01:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Als ik vervoer kan regelen aanwezig, want dit is wel een hele dikke line up.

Jij geilt echt op TC hé?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 11:08 
 
Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:
SL8492 schreef:
Als ik vervoer kan regelen aanwezig, want dit is wel een hele dikke line up.

Jij geilt echt op TC hé?


Komt ereen achter. Elke line-up waar beetje TC namen staan zie je Sander posten dat het een optie ook al is het 300km verder weg. Np TC all the way...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 11:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
stefan_helmond schreef:
SL8492 schreef:
Als ik vervoer kan regelen aanwezig, want dit is wel een hele dikke line up.

Jij geilt echt op TC hé?


Komt ereen achter. Elke line-up waar beetje TC namen staan zie je Sander posten dat het een optie ook al is het 300km verder weg. Np TC all the way...


haha inderdaad xd Zat even andere feesten te kijken waar paar Theracords namen staat en overal reageert hij met ja ga proberen erbij te zijn xd Volgens mij rukt die zich op het idee dat mensen denken dat hij bij alle theracords feestjes erbij is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
haha inderdaad xd Zat even andere feesten te kijken waar paar Theracords namen staat en overal reageert hij met ja ga proberen erbij te zijn xd Volgens mij rukt die zich op het idee dat mensen denken dat hij bij alle theracords feestjes erbij is.

En dan vervolgens 9/10 keer niet gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind sowieso dat heel veel van Hardtraxx overdreven op TC geilen, maargoed dat is mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 14:52 
 
Hardtraxx Veteran

Want iets goed vinden is uiteraard gelijk geilen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Want iets goed vinden is uiteraard gelijk geilen. :)

Nee hoor, dat hoor je mij niet zeggen. Maar sommige leden gaan niet naar een feest als er niemand van TC is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 15:03 
 
Hardtraxx Veteran

Die zitten er ongetwijfeld tussen ja, wat ik ook wat overdreven vind. Maar jij hebt het over "heel veel van Hardtraxx". Dan denk ik aan de meerderheid van HT, omdat het anders niet 'heel veel' is. En zo erg is het bij lange na niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Die zitten er ongetwijfeld tussen ja, wat ik ook wat overdreven vind. Maar jij hebt het over "heel veel van Hardtraxx". Dan denk ik aan de meerderheid van HT, omdat het anders niet 'heel veel' is. En zo erg is het bij lange na niet :P

Mijn wel vermeende en oprechte excuses dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 15:40 
 
Hardtraxx Veteran

Bij deze aanvaard ik uw excuses. Ga overigens niet naar dit feest dus wat doe ik hier eigenlijk.... :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En ik dan? :$
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten