Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Ik vind sowieso dat heel veel van Hardtraxx overdreven op TC geilen, maargoed dat is mijn mening.

Dat was in het begin van Theracords wel anders.. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 20:10 
 
Hardtraxxer

Tadaaaa

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 00:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jammer dat Delete niet solo staat... Ga me er wel super vermaken, weet ik nu al :cool: . Zijn er nog mensen die gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 17:33 
 
Hardtraxxer

Heel erg veel zin om dit feest te openen en daarna te genieten van wss allemaal dikke sets :)
Enige minpunt is dat delete met d & r staat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 01:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook aanwezig, zin in! :yay: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 13:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Merlijn schreef:
Mogelijkheid als iemand meewil!


is er iemand die nog een plek vrij heeft qua vervoer ofzo ik woon in enschede en heb zojuist een kaartje gewonnen via FB , alleen nog geen vervoer helaas! Ik wil dit absoluut niet missen , dit zou dan de 1e keer worden dat ik dj's van theracords live zie! AUB iemand in die buurt van enschede of in ieder geval in overijssel waar ik mee heen kan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 14:39 
 
Hardtraxx Elite

Oeh misschien toch hier aanwezig, moet niet meer werken. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 19:50 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik heb een kaartje gewonnen, maar ben zelf verhinderd. Voor 15 euro kan ie overgenomen worden. Entreeprijs is 17,50. Stuur maar een berichtje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 20:37 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Verkocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 00:10 
 
Hardtraxxer

sws aanwezig !
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie verzint 't nou om District01 vs Norx af te laten sluiten? Weten mensen uberhaupt wel wie dit zijn (ik niet in elk geval)
Laat dat afsluiten dan over aan een dj van Theracords, en zet deze heren gewoon ergens vooraan in de timetable.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 17:23 
 
Hardtraxxer

Is men er klaar voor? ;)

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 21:13 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik ga voor deze keer eens een compleet andere set draaien dan wat ik de laatste tijd doe, vooral veel oudere tracks :woot: ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deetox schreef:
Ik ga voor deze keer eens een compleet andere set draaien dan wat ik de laatste tijd doe, vooral veel oudere tracks :woot: ^^

Ja kijk, op dit soort momenten baal ik dus dat ik er niet bij ben. Succes en hopelijk komt er nog wel een tracklist en eventueel een re-run online.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 16:50 
 
Hardtraxxer

Eigen geluidsysteempje mee opaa ?
pls say yes :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 21:16 
 
Hardtraxxer

tnx for coming allemaal :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 04:03 
 
Hardtraxxer

+ cheap parking
+ cheap entrance
+ meer opkomst dan bij TMS / RR (?)
+ eens niet 200km+ rijden voor een goeie linup
+ leuke gevarieerde setjes met veel ouder stuff
- cola op om 3:00 ?!?
- cherry's geluidsysteem

weer een top feestje ! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Wie verzint 't nou om District01 vs Norx af te laten sluiten? Weten mensen uberhaupt wel wie dit zijn (ik niet in elk geval)
Laat dat afsluiten dan over aan een dj van Theracords, en zet deze heren gewoon ergens vooraan in de timetable.

Omdat er het laatste uur bijna altijd niemand meer is in Cherrymoon. Tijdens de Hardstyle concepten iig. Waarom zou je dan in hemelsnaam iemand laten draaien die nog wat kost?

Heb me verder goed vermaakt. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 03:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Omdat er het laatste uur bijna altijd niemand meer is in Cherrymoon. Tijdens de Hardstyle concepten iig. Waarom zou je dan in hemelsnaam iemand laten draaien die nog wat kost?

Volgens die logica kun je nooit een bekende dj laten afsluiten, want er zijn vrijwel altijd aan het eind minder mensen nog aanwezig dan in het midden van een festival.
En waar slaat dat 'een dj die nog wat kost' nou weer op. Betalen moet je ze toch, wanneer ze ook draaien. Heb je op geen enkele manier baat bij om deze eerder te laten draaien; ik zou zelfs zeggen dat je er eerder baat bij hebt wanneer je bekende dj's later laat draaien - dit kan er immers voor zorgen dat bezoekers langer blijven en zo dus zorgen voor meer inkomsten ivm drank.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 09:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
93Wesley93 schreef:
Omdat er het laatste uur bijna altijd niemand meer is in Cherrymoon. Tijdens de Hardstyle concepten iig. Waarom zou je dan in hemelsnaam iemand laten draaien die nog wat kost?

Volgens die logica kun je nooit een bekende dj laten afsluiten, want er zijn vrijwel altijd aan het eind minder mensen nog aanwezig dan in het midden van een festival.
En waar slaat dat 'een dj die nog wat kost' nou weer op. Betalen moet je ze toch, wanneer ze ook draaien. Heb je op geen enkele manier baat bij om deze eerder te laten draaien; ik zou zelfs zeggen dat je er eerder baat bij hebt wanneer je bekende dj's later laat draaien - dit kan er immers voor zorgen dat bezoekers langer blijven en zo dus zorgen voor meer inkomsten ivm drank.


Hier ben ik het wel met Pim eens! ^^ Zet een RR neer en mensen blijven langer om hem te zien bijvoorbeeld.
Maar ik denk dat de organisatie denkt aan de bezoekers ipv het geld en wil iedereen laten genieten van de beste artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 09:33 
 
Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
pim0412 schreef:
Wie verzint 't nou om District01 vs Norx af te laten sluiten? Weten mensen uberhaupt wel wie dit zijn (ik niet in elk geval)
Laat dat afsluiten dan over aan een dj van Theracords, en zet deze heren gewoon ergens vooraan in de timetable.

Omdat er het laatste uur bijna altijd niemand meer is in Cherrymoon. Tijdens de Hardstyle concepten iig. Waarom zou je dan in hemelsnaam iemand laten draaien die nog wat kost?

Omdat je dan nog de grootste kans hebt dat mensen tot het eind blijven en nog wat spenderen aan drinken/eten. Als het een onbekende is zullen waarschijnlijk meer mensen voortijdig afhaken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 15:48 
 
Hardtraxx Elite

Geck-o komt er nog een re-run toevallig van je set, wat een drive zat daar in joh en buraka som sistema heerlijk! :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 16:02 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Geck-o komt er nog een re-run toevallig van je set, wat een drive zat daar in joh en buraka som sistema heerlijk! :drool: :drool:

Heb ook weer genoten van t draaien! Ik doe niet aan re-runs, dus je zult het moeten doen met de tracklist volgens mijn USB:

01. Audiofreq & Kutski - Outlaw
02. Geck-o - Drop Back
03. Buraka Som Sistema - Hangover (Geck-o Edit)
04. Geal - Losing My Feelin' (Geck-o Remix)
05. Derb - Coole Sau (Isaac Remix)
06. Tuneboy ft Soleo - Six
07. Phrantic - Take Control
08. Outlander - Telepathy
09. Co2 & Geck-o - Rotten From The Inside
10. Noisecontrollers - Unbroken
11. Geck-o - Assquake VIP
12. Noisecontrollers & The Pitcher - Knock Out
13. B-front & Jack of Sound - Blow Ya DJ Tool
14. Geck-o - AHA
15. Headhunterz - Forever As One (Noisecontrollers Remix)
16. Excision ft Messinian - X-Rated (Geck-o & Phrantic vs Space Laces Bootleg)
17. Noisecontrollers - Set U Free
18. TNT - Tarantula
19. Tuneboy - I Will Growl
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
pim0412 schreef:
93Wesley93 schreef:
Omdat er het laatste uur bijna altijd niemand meer is in Cherrymoon. Tijdens de Hardstyle concepten iig. Waarom zou je dan in hemelsnaam iemand laten draaien die nog wat kost?

Volgens die logica kun je nooit een bekende dj laten afsluiten, want er zijn vrijwel altijd aan het eind minder mensen nog aanwezig dan in het midden van een festival.
En waar slaat dat 'een dj die nog wat kost' nou weer op. Betalen moet je ze toch, wanneer ze ook draaien. Heb je op geen enkele manier baat bij om deze eerder te laten draaien; ik zou zelfs zeggen dat je er eerder baat bij hebt wanneer je bekende dj's later laat draaien - dit kan er immers voor zorgen dat bezoekers langer blijven en zo dus zorgen voor meer inkomsten ivm drank.


Hier ben ik het wel met Pim eens! ^^ Zet een RR neer en mensen blijven langer om hem te zien bijvoorbeeld.
Maar ik denk dat de organisatie denkt aan de bezoekers ipv het geld en wil iedereen laten genieten van de beste artiesten.

Ik denk dat jullie maar eens een paar keer naar Cherrymoon moeten gaan. Dan snap je exact wat ik bedoel.

Het zit hier anders dan op het gemiddelde feestje. Lage opkomst is hier gewoon traditie. Een DJ kost geld, en een organisatie wil besparen waar mogelijk. En het maakt blijkbaar niet veel uit wie je neerzet. Toen Angerfist eens afsloot, stond er ook bijna niemand meer. Eeuwige zonde van het geld. Als je deze bui ziet hangen snap ik heel goed dat ze onbekende artiesten laten afsluiten die (bijna) niets kosten.

Ben er stuk of 6 keer geweest en heb nooit anders meegemaakt. Snap ook niet hoe ze keer op keer zo'n line up kunnen neerzetten. Begrijp me niet verkeerd. Ik heb er respect voor dat ze het keer op keer proberen. Voor m'n gevoel gaat het ook (gelukkig) steeds iets beter.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten