Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Daveytl schreef:
Set van Thera & Geck-O :worship:
07. Geck-e - Parallel Worlds
11. The Machine ft Sasha F - Self Esteem Fund (Geck-o Remix)
18. Chris One - Convictions
20. Dj Thera - Live Hard Now
23. Catatonic Overload - Futile
36. Geck-o vs Thera - Trespassing
37. Wavolizer vs Dj Thera - Done With My Stash (Theracords Live Mix)


Jezus, waarom heb ik dit nou weer moeten missen :( :surrender:

Omdat je er niet bij was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tracklist van Twice:

1. Zany - Sky High (Original Mix)
2. Builder - Her Voice (Super Bass Mix)
3. D-Block & S-te-Fan - Part Of The Hard (Original Mix)
4. DJ Duro & the Prophet - Not E-Nuff (Scope DJ RMX) [TEASE]
5. The Pitcher - Karma
6. Antifact - Path of Righteousness
7. 2 Best Enemies - Les Drums (TBY Remix)
8. Headhunterz/Wildstylez - Life Beyond Earth
9. Hardstyle Masterz - Junior
10. 2 Best Enemies - Phases (TBY Romantic Mix)
11. D-Block & S-Te-Fan - Keep It Coming
12. Josh and Wesz - Like Thiz (Twice Cut)
13. Twice - The Story of Nero who Survived the Crystal Lockdown (Medley)
14. Activator & Zatox - Still Drunk
15. Mike NRG - Lost In Dreams (Tat 'n Zat Remix)
16. Marlon S Meets Digital Punk - Bringing The Funk
17. Bass Modulators - Nrgizer
18. Noisecontrollers - Venom
19. Zanza Labs - Control The Mind
20. Hardstyle Masterz ft. Max Enforcer - Rambo Is A Pussy
21. Donkey Rollers - The Fusion of Sound
22. Donkey Rollers - Followers (Original Mix)
23. Southstylers - Decibel Anthem 2006
24. The Masochist - LDMF [TEASE]
25. Crypsis & Sasha F - Get Hit
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was zoooo gaaf die set :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 22:14 
 
Hardtraxx Veteran

Zo zou elke opener op een feest eigenlijk moeten zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Devon K doet dat ook vaak bij XXlerators :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 22:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
13. Twice - The Story of Nero who Survived the Crystal Lockdown

Wat moet dat een gave mash-up zijn :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was vet gezellig. Thera & Geck-O was suuuuuper vet!
Ook gezellie vroeg binnen met Bas, Davey en Jurrien
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Was vet gezellig. Thera & Geck-O was suuuuuper vet!
Ook gezellie vroeg binnen met Bas, Davey en Jurrien

Was vet Rik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 19:03 
 
Hardtraxxer

Zie hier de aftermovie :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Props naar Jasper, leuk in elkaar gezet :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 19:57 
 
Hardtraxxer

Raven schreef:
Props naar Jasper, leuk in elkaar gezet :thumbup:

Thanks Raven :) (ik weet zo niet wie je bent)

wootum schreef:
El Mare schreef:
13. Twice - The Story of Nero who Survived the Crystal Lockdown

Wat moet dat een gave mash-up zijn :worship:


Dit was absoluut een van onze vetste gigs! Er was al snel veel publiek binnen, en er werd al vroeg op de avond fijn gedanst op de oude plaatjes ^^

Hier de medley voor de heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

No offense, en het was live ook echt top en zo, maar dat zijn toch gewoon normale overgangen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 21:37 
 
Hardtraxxer

Daarom noemen we het ook geen mashup :)
Die plaatjes hebben allemaal een erg lange break en we wilden ze allemaal draaien in wat minder tijd. Dus dan maar zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 23:24 
 
Hardtraxx Veteran

Medley hè Davey :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 08:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik snap dat wel :P Maar ik vind t een beetje gek dat het zo weg wordt gegeven.
Klinkt ondankbaar, maar zo bedoel ik het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 12:09 
 
Hardtraxx Veteran

Gevalletje van 'waarom niet?' denk ik.
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten