Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Bericht Geplaatst op 16 sep 2013 12:35 
 
Hardtraxx Veteran

Heb evt ook nog wel een slaapplek. Sowieso aanwezig! :)
Bericht Geplaatst op 24 sep 2013 23:30 
 
Hardtraxx Veteran

Iemand enig idee of hier goed op leeftijd wordt gecontroleerd?
Bericht Geplaatst op 24 sep 2013 23:57 
 

Zolang je Theracords goed gezind bent niet.
Bericht Geplaatst op 25 sep 2013 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Iemand enig idee of hier goed op leeftijd wordt gecontroleerd?

Gewoon gaan, ik ga ook :)
Bericht Geplaatst op 25 sep 2013 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
Heb evt ook nog wel een slaapplek. Sowieso aanwezig! :)


Of even plek totdat de eerste trein gaat?
Bericht Geplaatst op 25 sep 2013 17:58 
 
Hardtraxxer

Jammer, kom erachter dat ik dat weekend al wat heb. Was graag gegaan, dikke line-up en ik had deze keer ook vrienden gevonden om mee te gaan.
Bericht Geplaatst op 06 okt 2013 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme, weer eentje die ik misschien moet laten schieten. Kan nog wel met OV gaan, maar dat is in totaal ongeveer 30 euro en dan ben ik pas rond half 10 weer thuis, niet echt een goeie optie dus.
Bericht Geplaatst op 06 okt 2013 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig :D
Bericht Geplaatst op 07 okt 2013 14:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Door afhaken van het vervoer 1 ticket (MBFH ticket) te koop
Bericht Geplaatst op 08 okt 2013 07:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Iemand enig idee of hier goed op leeftijd wordt gecontroleerd?


Hopelijk wel.
Bericht Geplaatst op 08 okt 2013 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier ben ik ook bij :D
Bericht Geplaatst op 08 okt 2013 15:23 
 
Hardtraxx Veteran

Zin in :) Hopelijk wat CO tracks in die speciale set
Bericht Geplaatst op 08 okt 2013 17:33 
 
Hardtraxx Veteran

Gaat een gezellige boel worden op mijn kamer, met 5 man :P
Bericht Geplaatst op 09 okt 2013 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook hier door afhaken van vervoer een ticket te koop. Wel een normale ticket (dus niet VIP) voor 12 euro is ie voor jou, stuur maar een pm :)
Bericht Geplaatst op 10 okt 2013 12:43 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
22.30 - 23.30 Twice
23.30 - 01.00 Cellrock
01.00 - 03.00 Geck-o / Geck-e vs Dj Thera (special 5 years set)
03.00 - 04.00 Degos & Re-Done
04.00 - 05:00 Titan

Heb er zin in ^^
Bericht Geplaatst op 11 okt 2013 21:26 
 
Hardtraxx Addict

Jaaa zin in :D
Tot morgen!
Bericht Geplaatst op 11 okt 2013 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Whooohoooo, tot morgen! :D
Bericht Geplaatst op 12 okt 2013 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo benieuwd naar Thera & Geck-O, hopen op veel CO2 platen :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 12 okt 2013 15:56 
 
Hardtraxx Addict

Aanwezig met Patrickjeb! Wie is in om effe te meeten?
Bericht Geplaatst op 12 okt 2013 17:23 
 
Hardtraxx Addict

Zin in, kan niet wachten! :yay:
Bericht Geplaatst op 12 okt 2013 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand die weet hoe het zit met parkeren daar? Zal wel gewoon de parkeergarage bij het station zijn, maar die is om 5 uur gesloten. Andere mogelijkheden zijn dus welkom :P
Anders wordt het op de helft van Titan gaan
Bericht Geplaatst op 12 okt 2013 19:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Iemand die weet hoe het zit met parkeren daar? Zal wel gewoon de parkeergarage bij het station zijn, maar die is om 5 uur gesloten. Andere mogelijkheden zijn dus welkom :P
Anders wordt het op de helft van Titan gaan


Als je geluk hebt kun je hem achter het luxor nog neerzetten.
Bericht Geplaatst op 12 okt 2013 19:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Iemand die weet hoe het zit met parkeren daar? Zal wel gewoon de parkeergarage bij het station zijn, maar die is om 5 uur gesloten. Andere mogelijkheden zijn dus welkom :P
Anders wordt het op de helft van Titan gaan


Bij de Media Markt zit een garage ik dacht dat die 24/7 open was kan het ook mis hebben.
Bericht Geplaatst op 12 okt 2013 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Iemand die weet hoe het zit met parkeren daar? Zal wel gewoon de parkeergarage bij het station zijn, maar die is om 5 uur gesloten. Andere mogelijkheden zijn dus welkom :P
Anders wordt het op de helft van Titan gaan


Ik heb het net even gegoogled, en als je in je TomTom zet : Willemstunnel 1, of postcode: 6811 KZ. Kom je als het goed is in de dichtstbijzijnde parkeergarage, deze is 24/7 in en uit te rijden :)
Bericht Geplaatst op 12 okt 2013 23:13 
 
Hardtraxx Addict

Iemand nog een ticket nodig? Ik heb er 1 over en kom er toch nooit meer vanaf. Stuur een pb als je hem wilt hebben!

Edit:

GRATIS mensen, komop :P
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten