Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Bericht Geplaatst op 09 sep 2014 19:38 
 
Hardtraxx Elite

Line-up:
DJ Thera
Promo
Audiofreq
Delete
Deetox
Project Exile
Aeros

The night will obviously be hosted by the mighty: MC Livid

[/quote]


Afbeelding
Bericht Geplaatst op 09 sep 2014 20:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoe kan het ook anders.. Aanwezig :D
Bericht Geplaatst op 09 sep 2014 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zeer waarschijnlijk ook wel :D Fijne locatie, fijn geluid, fijne sfeer :D
Bericht Geplaatst op 09 sep 2014 21:09 
 
Hardtraxx Veteran

Hééél benieuwd welke locaties nog meer aan bod komen! :D
Bericht Geplaatst op 09 sep 2014 21:17 
 
Hardtraxx Elite

Zeker weten aanwezig! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 09 sep 2014 21:40 
 
Hardtraxx Addict

cb92 schreef:
Hoe kan het ook anders.. Aanwezig :D


El Mare schreef:
Ik zeer waarschijnlijk ook wel :D Fijne locatie, fijn geluid, fijne sfeer :D


Dylan-E schreef:
Zeker weten aanwezig! :thumbsup:


Leuk! Meeten :cool:

Destination schreef:
Hééél benieuwd welke locaties nog meer aan bod komen! :D


Jij rijdt gewoon met mij mee ;)
Bericht Geplaatst op 09 sep 2014 21:52 
 
Hardtraxx Veteran

Bas schreef:
Destination schreef:
Hééél benieuwd welke locaties nog meer aan bod komen! :D


Jij rijdt gewoon met mij mee ;)


Aanwezig! :P
Bericht Geplaatst op 10 sep 2014 13:34 
 
Hardtraxx Elite

Zeker aanwezig :D Goeie club!
Bericht Geplaatst op 12 sep 2014 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk wel aanwezig. :)
Bericht Geplaatst op 13 sep 2014 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kans dat k er ook ben..

een vriend van me is ambassador van TC en is die nacht jarig :D
Bericht Geplaatst op 13 sep 2014 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^^
Bericht Geplaatst op 22 sep 2014 10:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Line-up:
DJ Thera
Promo
Audiofreq
Delete
Deetox
Project Exile
Aeros

The night will obviously be hosted by the mighty: MC Livid

Bericht Geplaatst op 22 sep 2014 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Ik zeer waarschijnlijk ook wel :D Fijne locatie, fijn geluid, fijne sfeer :D


hemqade? :cry:
Bericht Geplaatst op 22 sep 2014 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh beetje tegenvallende line up imo, tegen die tijd even kijken of ik ga.
Bericht Geplaatst op 22 sep 2014 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat mee als dikke optie! Als het geluid niet zo matig staat afgesteld als op het laatst afgelopen zaterdag kan het nog een leuke avond worden :D
Bericht Geplaatst op 22 sep 2014 15:27 
 
Hardtraxx Elite

Op Aeros en Project Exile na, prima line-up :)
Kaartje is al binnen!
Bericht Geplaatst op 22 sep 2014 16:58 
 
Hardtraxx Addict

Natuurlijk aanwezig :)
Bericht Geplaatst op 22 sep 2014 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line Up is niet heel geweldig, maar wel oke. Maar wel fijne locatie, goedkope prijs en zo te zien aardig veel bekenden van hier die gaan, dus ben denk ik wel aanwezig :)
Bericht Geplaatst op 22 sep 2014 17:15 
 
Hardtraxx Elite

Eens kijken of we vervoer kunnen regelen ^^
Bericht Geplaatst op 22 sep 2014 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
El Mare schreef:
Ik zeer waarschijnlijk ook wel :D Fijne locatie, fijn geluid, fijne sfeer :D


hemqade? :cry:


Is Hemqade dezelfde dag ja? Nja boeiend, Hemkade kom ik nooit meer, ballentent :sick:
Bericht Geplaatst op 22 sep 2014 18:29 
 
Hardtraxxer

Rodenburg is niet zo lekker bezig meer. Eerst hadden ze leukere feesies.
Bericht Geplaatst op 22 sep 2014 18:38 
 
Hardtraxx Veteran

Leuke line-up, ik kijk erg uit naar Audiofreq :)
Bericht Geplaatst op 22 sep 2014 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wordt mooi mensen ^^
Bericht Geplaatst op 22 sep 2014 20:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik vond de tracks van training session niet heel boeiend, maar na ze zaterdag live te hebben gehoord, was ik compleet verbaasd hoe vet ze eigenlijk zijn. Deze staat als dikke optie :woot:
Bericht Geplaatst op 23 sep 2014 09:28 
 
Organisator

HC_Blaster schreef:
Rodenburg is niet zo lekker bezig meer. Eerst hadden ze leukere feesies.


Wat voor feestjes doel je op als wij mogen vragen?
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten