Draaide heel chill vond ik

Ook een heerlijk feest gehad, echt een stuk boven mijn verwachtingen.
Even wat punten op een rijtje:
+++ Liveset van Thera. Platen als Doggystyle, Do The Happy Face, Two And A Half Kings en Stash

vooral die laatste ging echt bizar hard door de zaal, stond met mn bek open gewoon.
+++ Ventilatoren, wat een genot.
++ Set van Promo. Kende bijna niks maar dit was zo hard genieten, ook weer paar gigantisch harde kicks gehoord.
+ Drukte wat voor mij precies goed was

+ Goede sfeer over het algemeen
+ Set van Audiofreq, heerlijk. Met platen als Utta Wanka, Warcry, Screwdriver, Pounding Senses (Deeper Inside Mix), Mind Dimension, Magic en Now Is The Time Remix
+ Set van Delete, stuk beter dan verwacht. Met Syndrome, Smasher Remix, Abduction en Remember Me. Positief verrast door Punishment, vond hem eerst niks maar is toch wel vet.
+ Geluid. Was goed hard maar wel dik in orde, vooral bij Audiofreq, Thera Live en Promo.
+ Thera die First Contact draait samen met Delete
+ Lekker eten
+ In tegenstelling tot mijn vorige bezoek, dit keer wel vriendelijk of iig rustig en makkelijk personeel.
--- Treinreis, denk wel 5 uur onderweg geweest in totaal omdat ik smorgens op 3 stations meer dan een half uur moest wachten :')
-- Set van Deetox, man man man. Gelukkig waren we op dat moment wat eten.
- Set van Project Exile, platen als Hour Of The Night, Kaylees Nightmare en Neophobia waren wel genieten maar vond het verder weinig aan.
- Muntprijs dat met 20 cent is verhoogd tov Bass Protocol in februari, achja dat hoort er gewoon bij.