Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 10:52 
 
Hardtraxxer

Club Rodenburg schreef:
HC_Blaster schreef:
Rodenburg is niet zo lekker bezig meer. Eerst hadden ze leukere feesies.


Wat voor feestjes doel je op als wij mogen vragen?

Enzyme labelnight, Footworxx, Fast & Akkurad en dergelijken. Oh ik zie nu wel N.O.R.A.D. staan, dat is wel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelukkig heeft ook de hele wereld ook dezelfde smaak en is er niemand aanwezig hier. #HARDCORE4LIVE
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 11:04 
 
Hardtraxxer

Jordi schreef:
Gelukkig heeft ook de hele wereld ook dezelfde smaak en is er niemand aanwezig hier. #HARDCORE4LIVE

Ik mag toch wel mijn mening geven over welke feestjes ik wel en niet leuk vind?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 11:10 
 
Organisator

HC_Blaster schreef:
Club Rodenburg schreef:
HC_Blaster schreef:
Rodenburg is niet zo lekker bezig meer. Eerst hadden ze leukere feesies.


Wat voor feestjes doel je op als wij mogen vragen?

Enzyme labelnight, Footworxx, Fast & Akkurad en dergelijken. Oh ik zie nu wel N.O.R.A.D. staan, dat is wel vet.


Wij willen hier verder wel ontopic blijven, maar wij zijn niet te beroerd om hier uitleg over te geven.
Het liefst zouden wij ook in die breedte programmeren, alleen moet het wel rendabel zijn. En sommige concepten zijn dit gewoon in mindere mate.

Wat betreft NORAD hebben wij inderdaad op 29 November.
Met kerst hebben wij ook een redelijk industriele lineup. (Ik neem aan dat hier je voorkeur naar uitgaat, gezien de feesten die je benoemt).
http://partyflock.nl/party/274958:Fucking-Bastards

Voor meer vragen en opmerkingen wil ik je vragen via de facebookpagina contact op te nemen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 11:22 
 
Hardtraxxer

Prima, heldere uitleg. Het is te begrijpen dat jullie niet doorgaan met (wat ik) goede muziek (vind). Tijdens de Enzyme labelnight was het ook niet al te druk dus dan kan het niet rendabel zijn.

Oh ja ik was vergeten dat je geen discussie mag beginnen over een onderwerp anders dan het onderwerp van het topic. Nu zou ik een ander topic moeten openen over de programmering van organisatoren van feestjes maar dat ga ik niet doen.

On: veel plezier iedereen die hier heen gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 16:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waar zijn namen zoals Geck-O, Prefix & D., Degos & Re-Done?

Minste line-up in tijden als je 't vergelijkt met de Celebrates-editie vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
Waar zijn namen zoals Geck-O, Prefix & D., Degos & Re-Done?

Minste line-up in tijden als je 't vergelijkt met de Celebrates-editie vorig jaar.

Er komen nog meer edities aan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2014 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik begin er stiekem toch zin in te krijgen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2014 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Ik zeer waarschijnlijk ook wel :D Fijne locatie, fijn geluid, fijne sfeer :D


Niet meer aanwezig, ti-ta-techno krijgt de voorkeur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2014 16:48 
 
Hardtraxx Elite

Nog mensen die nog 2 tickets zoeken? Kan helaas niet meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2014 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ Thera schreef:
I will perform a ridiculous crazy LIVE act with some special unexpected edits I can assure you! Since it WONT be recorded, you better be there!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2014 19:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Timetable:
23.00 - 00.00 Aeros
00.00 - 01.00 Audiofreq
01.00 - 02.00 Project Exile
02.00 - 02.30 DJ Thera LIVE TS
02.30 - 03.15 Deetox
03.15 – 03.45 Deetox vs Thera
03.45 – 04.15 Thera vs Delete
04.15 – 05.00 Delete
05.00 – 06.00 Promo
Hosted by: MC Livid
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2014 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie is erbij vanavond? Tot dan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2014 18:28 
 
Hardtraxx Elite

Tot vanavond! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2014 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dylan-E schreef:
Tot vanavond! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 23:06 
 
Hardtraxx Veteran

Hoe draaide Audiofreq? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draaide heel chill vond ik :D Ook een heerlijk feest gehad, echt een stuk boven mijn verwachtingen.
Even wat punten op een rijtje:

+++ Liveset van Thera. Platen als Doggystyle, Do The Happy Face, Two And A Half Kings en Stash :love: vooral die laatste ging echt bizar hard door de zaal, stond met mn bek open gewoon.
+++ Ventilatoren, wat een genot.
++ Set van Promo. Kende bijna niks maar dit was zo hard genieten, ook weer paar gigantisch harde kicks gehoord.
+ Drukte wat voor mij precies goed was :P
+ Goede sfeer over het algemeen
+ Set van Audiofreq, heerlijk. Met platen als Utta Wanka, Warcry, Screwdriver, Pounding Senses (Deeper Inside Mix), Mind Dimension, Magic en Now Is The Time Remix
+ Set van Delete, stuk beter dan verwacht. Met Syndrome, Smasher Remix, Abduction en Remember Me. Positief verrast door Punishment, vond hem eerst niks maar is toch wel vet.
+ Geluid. Was goed hard maar wel dik in orde, vooral bij Audiofreq, Thera Live en Promo.
+ Thera die First Contact draait samen met Delete :drool:
+ Lekker eten
+ In tegenstelling tot mijn vorige bezoek, dit keer wel vriendelijk of iig rustig en makkelijk personeel.

--- Treinreis, denk wel 5 uur onderweg geweest in totaal omdat ik smorgens op 3 stations meer dan een half uur moest wachten :')
-- Set van Deetox, man man man. Gelukkig waren we op dat moment wat eten.
- Set van Project Exile, platen als Hour Of The Night, Kaylees Nightmare en Neophobia waren wel genieten maar vond het verder weinig aan.
- Muntprijs dat met 20 cent is verhoogd tov Bass Protocol in februari, achja dat hoort er gewoon bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 10:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat heeft Deetox gedraaid dat het in jouw ogen zo matig was? Ben zelf niet op dit feest aanwezig geweest maar vind haar setjes normaal wel het bezoeken waard :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 17:08 
 
Hardtraxx Veteran

Ik gok de vele mainstream rauwe plaatjes :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 19:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand Aeros meegemaakt?
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten