Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 22:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Magic Show - Your Connection To The Harder Styles Tour (Cherry Moon, Lokeren - BE)
22:00-07:00
Cherry Moon
Lokeren
België
Leeftijd: 16 +

Prijs: 20 Euro voorverkoop

Voorverkoop start 28 januari om 10.00 uur.

Line up:
The Magic Show
Angerfist
Degos & Re-Done
Digital Punk
District.01
Goliath
Juized
Mind.Illusion
Solutio & The I's
Submotion
Tartaros
The Geminizers
Thera
Live: The R3belz
MC: Shizzler

2Anarchy presents The Vision Bday
Deenite
Noax
Nutralizers
Outlander
Sasha F
Sound Freakerz
The Vision
Zentiments
MC: Reign

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 22:24 
 
Hardtraxx Addict

Ziet er vet uit! Alleen veelste ver weg :P En Angerfist? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Solution & The I's

:P

Interessante line-up, op een paar namen na, maar gaat hem niet worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel erg vet dat ze na Cryptology nog meer dikke hardstyle line ups (of tours dan in deze gevallen) gaan neerzetten. Cryptology was ook best wel een succes te noemen voor ze, tent zat aardig vol en er heerste (eindelijk) is een leukere sfeer in Cherrymoon.

Aangezien dit een mooie thuiswedstrijd is ben ik zo goed als zeker aanwezig. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 23:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sowieso aanwezig met genoeg Belgische vrienden :love:
Echt een onvoorstelbare line-up voor Belgïe/Cherry Moon, komt goed! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 00:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Ziet er vet uit! Alleen veelste ver weg :P En Angerfist? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 08:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wordt vet! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 08:56 
 
Hardtraxx Veteran

Hoezo staat Sasha F in zaal 2? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 12:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezuuugg! Afbreken die tent, deel II!
Amper 20 minuten rijden, heerlijk dicht :) Goed dat ze daar eindelijk doorhebben dat hardstyle tek behoorlijk hard ownt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 12:17 
 

zou heel graag willen , maar t is te ver weg

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 14:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

als iemand bob wilt spelen vanuit Limburg meld het :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titel aangepast. Wil hier best heen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Hoezo staat Sasha F in zaal 2? :huh:

TMS regelt dit. Zou onlogisch zijn als ze een eigen naam in de 2e zaal zetten.
Had ik persoonlijk wel beter gevonden, maar ik snap de keuze wel. En de artiesten die niet van TMS zijn en toch in zaal 1 staan, zijn allemaal grotere namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 21:26 
 
Hardtraxx Veteran

Maar kom op zeg, omegatypez in zaal 1? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De datum is verkeerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Problem solved :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 18:46 
 
Hardtraxxer

Jack of Sound stond ook in room2 tijdens Fusion of Sound tour,
na Titan toch wel beste setje van de avond toen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel misschien aanwezig, vanwege het verjaardagsfeestje van Vincent. Maar ligt eraan hoe ik me voel nadat ik teruggekomen ben uit Sofia van ASOT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 19:49 
 
Hardtraxxer

Zkr proberen aanwezig te zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 18:06 
 
Hardtraxx Addict

Aanwezig!! Wij als Hardstyle fanaten in België wonend zijn dolblij met zoiets als dit, er zijn geen woorden voor :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 11:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ox_Ite schreef:
Aanwezig!! Wij als Hardstyle fanaten in België wonend zijn dolblij met zoiets als dit, er zijn geen woorden voor :love:


Dit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 11:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Freekje schreef:
Jack of Sound stond ook in room2 tijdens Fusion of Sound tour,
na Titan toch wel beste setje van de avond toen :P


Is ondertussen wel al 2 jaar geleden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 12:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nog 1 weekje, wat heb ik hier zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 12:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Nog 1 weekje, wat heb ik hier zin in :D

Hier ook! :cool:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten