Het boeide mij niet of er zo weinig mensen waren, des te meer ruimte er voor ons was
Maar de sfeer die er heerste was weer geniaal, in zaal 1 ging het hard tekeer
Nog wat menen af en toe gesproken, stond al raar te kijken dat er nog zoveel bekende gezichten hier aanwezig waren
Mind Illusion zetter weer een heerlijke set neer met veel oudere nummers, precies hoe ik de avond wou beginnen
Juized & Submotion waren ook niet mis, maar het begin vond ik ietsje te happy klinken, gelukkig veranderde dat na 40 minuten ofzo wel
The R3belz Live was in het begin maar bagger, zijn dat zijn nieuwe platen??? Volg die gast zijn muziek niet zozeer meer, maar gelukkig kwam er iets meer schot in de zaak bijna halverwege de set met o.a. Shade & Doomsday remix.
Tartaros & The Geminizers was echt de bom! Jammer dat er niet zoveel platen van Tartaros zelf werden gedraaid, die had ik graag nog is gehoord.
Digital Punk boeide mij het eerste kwartier - 20 min weinig, maar even verder in de set was het zeker niet mis (draaide hij nog Crusefix ook, wat een meesterlijk nummer is dat live!).
Solutio & The I's was over het algemeen vrij leuk, Mistress ging lekker hard live, die wou ik nog is horen mocht ik geluk hebben (en dat had ik).
Wel gek dat Solutio dik faalde in zijn set, ineens alle muziek weg en moest ie een nieuw nummer draaien...(voor de rest was de set zeker niet slecht).
Helaas moest ik halverwege de set door, een vriendin van mij voelde zich slecht en heb ik met tegenzin vroeger door moeten gaan. (wou Thera & Degos & Re-Done echt graag meemaken)