Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 19:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Nog 1 weekje, wat heb ik hier zin in :D

Gaat weer een gezellig boeltje worden! Zullen vast wel genoeg ht'ers aanwezig zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 21:57 
 
Hardtraxxer

Aanwezig! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 13:13 
 
Hardtraxxer

Ook aanwezig ahja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 20:52 
 
Hardtraxxer

Afbeelding

Thera vs Degos & Re-done :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had Thera en D&R liever solo gezien, maar voor de rest wel dikke time table. Hoop dat Sasha F in de tweede area toevallig tijdens Submotion & Juized valt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 15:58 
 
Artiest
Avatar gebruiker

AREA 1: The Magic Show
22u00 - 23u00: District.01 vs Goliath
23u00 - 00u00: Mind.Illusion
00u00 - 01u00: Submotion & Juized
01u00 - 01u30: The R3belz live
01u30 - 03u00: The Geminizers vs Tartaros
03u00 - 04u00: Digital Punk
04u00 - 05u00: Solutio & The I's
05u00 - 06u00: Thera & Degos & Re-Done
06u00 - 07u00: Angerfist
Hosted by: MC Shizzler

AREA 2: The Vision Bday
23u00 - 00u00: Nutralizers
00u00 - 01u00: Zentiments
01u00 - 02u00: Outlander
02u00 - 03u00: The Vision
03u00 - 04u00: Sound Freakerz
04u00 - 05u00: Sasha F
05u00 - 06u00: Noax vs Deenite
Hosted by: MC Reign
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 22:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The I's schreef:
AREA 1: The Magic Show
22u00 - 23u00: District.01 vs Goliath
23u00 - 00u00: Mind.Illusion
00u00 - 01u00: Submotion & Juized
01u00 - 01u30: The R3belz live
01u30 - 03u00: The Geminizers vs Tartaros
03u00 - 04u00: Digital Punk
04u00 - 05u00: Solutio & The I's
05u00 - 06u00: Thera & Degos & Re-Done
06u00 - 07u00: Angerfist
Hosted by: MC Shizzler

AREA 2: The Vision Bday
23u00 - 00u00: Nutralizers
00u00 - 01u00: Zentiments
01u00 - 02u00: Outlander
02u00 - 03u00: The Vision
03u00 - 04u00: Sound Freakerz
04u00 - 05u00: Sasha F
05u00 - 06u00: Noax vs Deenite
Hosted by: MC Reign


Dan zullen jullie ff wat Sasha-F platen moeten draaien :P. Hardstyle Matters ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 15:21 
 
Hardtraxx Addict

Zal vanavond te zien zijn in het TMS shirt (het tweede design). Ik kijk hier al weken naar uit :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 21:33 
 
Hardtraxxer

Sffs achter mijne maat en dan bijna op 't gemak vertrekken, want het is wel een eindje rijden ook... maar we hebben er zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 16:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zaal 2:
Afbeelding

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 16:48 
 
Hardtraxx Addict

Handig die tafels :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In de Crystal Venue heb je toch ook tafels, nja niet midden in de zaal natuurlijk, maar meer achteraan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 10:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het ging niet om de tafels haha..

Dit was rond een uur 3/4?

Helemaal leeg gewoon echt sneu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 13:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was een vet feesie! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 17:45 
 
Hardtraxxer

Ons weer zeer goed vermaakt !

Submotion & juized vond ik wel beetje tegenvallen, alleen met hun laatste track
Tartaros & juized - The Dungeon (Shut the door mix) kwam er leven op de vloer ;o
Daarna was het gewoon heel de nacht door knallen !

Zelf vond ik dat Digital Punk echt een bangelijk setje neerzette.

Oh en hebben ons wel krom gelachen met dat jumperke die probeerde mee te gaan op die edit van struggle for existence :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 20:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het was een vet feest! Idd, Juized & Submotion was echt wel een saaie set :s. Maar dat was de act waar ik het minst van verwachte. En om na zo'n heerlijke set van Mind Illusion met al die bommetjes kom je echt op de 2e plaats xd. The R3belz kan ook zoveel beter, ik kreeg hier niet echt een live gevoel bij... De echte knallers liet hij achterwege :(. Tartaros & The Geminizers, wat een heerlijke set, lekker divers ook! Digital Punk was beetje standaard wat god wat knalt die nieuwe E-Force :loving:. Enja Solutio & The I's, Thera & Degos & Re-Done, wat een bazen zijn het allemaal! Echt helemaal gesloopt tijdens die sets! Sfeer zat er ook aardig in dacht ik zo :). Geweldig feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 21:03 
 
Hardtraxx Addict

Het boeide mij niet of er zo weinig mensen waren, des te meer ruimte er voor ons was :D
Maar de sfeer die er heerste was weer geniaal, in zaal 1 ging het hard tekeer ^^
Nog wat menen af en toe gesproken, stond al raar te kijken dat er nog zoveel bekende gezichten hier aanwezig waren :$

Mind Illusion zetter weer een heerlijke set neer met veel oudere nummers, precies hoe ik de avond wou beginnen :)

Juized & Submotion waren ook niet mis, maar het begin vond ik ietsje te happy klinken, gelukkig veranderde dat na 40 minuten ofzo wel :)

The R3belz Live was in het begin maar bagger, zijn dat zijn nieuwe platen??? Volg die gast zijn muziek niet zozeer meer, maar gelukkig kwam er iets meer schot in de zaak bijna halverwege de set met o.a. Shade & Doomsday remix.

Tartaros & The Geminizers was echt de bom! Jammer dat er niet zoveel platen van Tartaros zelf werden gedraaid, die had ik graag nog is gehoord.

Digital Punk boeide mij het eerste kwartier - 20 min weinig, maar even verder in de set was het zeker niet mis (draaide hij nog Crusefix ook, wat een meesterlijk nummer is dat live!).

Solutio & The I's was over het algemeen vrij leuk, Mistress ging lekker hard live, die wou ik nog is horen mocht ik geluk hebben (en dat had ik).
Wel gek dat Solutio dik faalde in zijn set, ineens alle muziek weg en moest ie een nieuw nummer draaien...(voor de rest was de set zeker niet slecht).

Helaas moest ik halverwege de set door, een vriendin van mij voelde zich slecht en heb ik met tegenzin vroeger door moeten gaan. (wou Thera & Degos & Re-Done echt graag meemaken) :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 22:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thanks gasten! :worship:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten