Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2023 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sshbts schreef:
Goed om te horen! Dat was inderdaad het idee achter de volgorde van de chapters i.c.m. het vroeg beginnen: Iedereen die voor de echte oude Spoon sounds komt kan de keuze maken om de nieuwere artiesten te skippen om op tijd in bed te liggen.

Ennuh, mocht je op de dag zelf daadwerkelijk zin hebben om te gaan & we zijn uitverkocht- doet ff een berichtje naar onze instagram. Wellicht hebben we no-shows op de guest list oid waardoor we de ticketshop capaciteit een +1 kunnen geven ;)

:bomb: Toppers! Dan horen jullie me in dat geval wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2023 11:03 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Hallo leden van het morsdode forum, wij (Chapter V) mogen bij dit evenement "The New Age" representeren (2022-Toekomst) en wij vroegen ons af of jullie nog toffe suggesties hebben voor plaatjes die in zo'n set passen.

Denk hierbij aan namen van nu die misschien niet helemaal spoon zijn maar wel in ons straatje passen. We denken zelf aan dingen zoals Horyzon, het nieuwe spul van Devin Wild, enzovoort :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2023 12:38 
 
Hardtraxx Newbie

mitchdej schreef:
Hallo leden van het morsdode forum, wij (Chapter V) mogen bij dit evenement "The New Age" representeren (2022-Toekomst) en wij vroegen ons af of jullie nog toffe suggesties hebben voor plaatjes die in zo'n set passen.

Denk hierbij aan namen van nu die misschien niet helemaal spoon zijn maar wel in ons straatje passen. We denken zelf aan dingen zoals Horyzon, het nieuwe spul van Devin Wild, enzovoort :thumbsup:


Zou tof zijn als er één of meerdere Kruelty-plaatjes de revue kunnen passeren! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2023 12:56 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Briiann schreef:
Zou tof zijn als er één of meerdere Kruelty-plaatjes de revue kunnen passeren! :D


Dat moet zeker lukken! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2023 13:36 
 
Hardtraxx Newbie

mitchdej schreef:
Briiann schreef:
Zou tof zijn als er één of meerdere Kruelty-plaatjes de revue kunnen passeren! :D


Dat moet zeker lukken! :clap:


Goud! Wellicht ook leuk om wat van The Purge zijn nieuwe werk te laten horen gezien zijn verleden bij Spoon en zijn nieuw ingeslagen weg (Summer Secret :drool:). Anyway, leuk dat jullie ook van plan zijn wat werk van buiten Spoontech mee te nemen, komt de variatie denk ik zeker ten goede. Kijk uit naar jullie set!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2023 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitchdej schreef:
Hallo leden van het morsdode forum, wij (Chapter V) mogen bij dit evenement "The New Age" representeren (2022-Toekomst) en wij vroegen ons af of jullie nog toffe suggesties hebben voor plaatjes die in zo'n set passen.

Denk hierbij aan namen van nu die misschien niet helemaal spoon zijn maar wel in ons straatje passen. We denken zelf aan dingen zoals Horyzon, het nieuwe spul van Devin Wild, enzovoort :thumbsup:

Criminal Mayhem - Met Her At The Rave
Devin Wild - Scorpio
Support voor Dj Thera die vaak Spoon spul draait. Bijvoorbeeld: DERB - The Revolution 2022 (Dj Thera Remix)

En als jullie afsluiten (?):
Cancel - Quiet
DJIPE - God Meltdown (eind 2021 released maar ach)
Mad Dog zijn recente werk is ook heel erg lekker

Kom beuke kom beuke
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2023 09:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Criminal Mayhem - Met Her At The Rave
Devin Wild - Scorpio
Support voor Dj Thera die vaak Spoon spul draait. Bijvoorbeeld: DERB - The Revolution 2022 (Dj Thera Remix)

En als jullie afsluiten (?):
Cancel - Quiet
DJIPE - God Meltdown (eind 2021 released maar ach)
Mad Dog zijn recente werk is ook heel erg lekker

Kom beuke kom beuke

Jij snapt het boss!

(Balen dat ik hier helaas niet bij kan zijn, gvd)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2023 09:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitchdej schreef:
Hallo leden van het morsdode forum, wij (Chapter V) mogen bij dit evenement "The New Age" representeren (2022-Toekomst) en wij vroegen ons af of jullie nog toffe suggesties hebben voor plaatjes die in zo'n set passen.

Denk hierbij aan namen van nu die misschien niet helemaal spoon zijn maar wel in ons straatje passen. We denken zelf aan dingen zoals Horyzon, het nieuwe spul van Devin Wild, enzovoort :thumbsup:


Black Death - Vazard remix. Ja het is uit 2012, maar verander één noot en noem het een bootleg
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2023 11:31 
 
Hardtraxx Newbie

Begint The Orange Tree meteen om 19.00? Of is er nog een voorprogramma?

Zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2023 11:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
(Balen dat ik hier helaas niet bij kan zijn, gvd)


Moet waarschijnlijk ook afzeggen, zo tussen twee banen is het even op een houtje bijten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2023 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
corneelwr schreef:
(Balen dat ik hier helaas niet bij kan zijn, gvd)


Moet waarschijnlijk ook afzeggen, zo tussen twee banen is het even op een houtje bijten.

We halen het wel in maat. Moet ook teveel dingen nog betalen, opknappen van een huisje is hartstikke leuk, maar ik raad het niemand aan anno 2023 qua financiën dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2023 14:49 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Heb me hier toch een partijtje zin in! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2023 15:53 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Amoq schreef:
Begint The Orange Tree meteen om 19.00? Of is er nog een voorprogramma?

Zin in!


Uitstekend bruggetje naar onze timetable, thanks! :thumbsup:


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2023 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaart gekocht en me aangemeld voor de pre-party bij Job. Zin in!
:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2023 14:20 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Kaart gekocht en me aangemeld voor de pre-party bij Job. Zin in!
:bomb:



Keurig op tijd! Dat was een van de laatste Sound of Victory tickets- deze zijn inmiddels uitverkocht.
Dat brengt ons bij de allerlaatste lading tickets, en die zijn maar heel beperkt.

Voor alle mensen die een ticket kunnen bemachtigen: Tot morgen!! Wat een ongelofelijke zin hebben wij in deze editie :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2023 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat voor toko is dat eigenlijk, morgen? Valt er daar ook een hapje te eten (en nee, geen neusboterham) of mag je in- en uitlopen? En ook niet onbelangrijk: hebben ze ook lekkere biertjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2023 15:02 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Wat voor toko is dat eigenlijk, morgen? Valt er daar ook een hapje te eten (en nee, geen neusboterham) of mag je in- en uitlopen? En ook niet onbelangrijk: hebben ze ook lekkere biertjes?


de Vrienden van Tilburg zal hier vooral bekend staan als de Epic (van Epic Hard). Dit is de naam onder de nieuwe eigenaar.

Midden in het centrum van Tilburg, dus genoeg food opties buiten de deur- als je bij de bewaking aan geeft dat je ff de venue uit wil zorgen zij voor een stempel zodat je later weer terug naar binnen kan.

Speciaalbiertjes geen idee eigenlijk, maar als ze ze hebben drink ik er eentje met je mee morgen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2023 08:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was tering gezellig. Wel jammer dat Main Concern Black Death - vazard remix draaide, maar alleen de mid draaiden en de climax ff skipten. Dat was wel even een lekkere blue ball.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2023 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was weer ouderwets gezellig! Flink gelachen met wat mensen. Flink wat nieuwe platen gehoord die een partij hard gingen. Met name bij Chapter V. Repeller en The Smiler als afsluiter was ook echt ongekend. Vooral benieuwd naar de tracklist van die laatste set. Kwamen een partij industrial platen voorbij. Marieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2023 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk feest gehad.

Vond de Polen in het begin gewoon goed om er even in te komen. Had wel liever wat Enigmato en Digital Abuse spul gehoord, maargoed, dat was misschien weer teveel van het goede. Sasha F begon meteen rommelig zijn set door Get Hit (openingsplaat) op te pitchen naar 161/162 BPM (ja we hebben gecontroleerd met de BPM tapper, zoals ekte elitaire Hardtraxxers). De eerste overgang was ook lache. Toen maar even een goede blik geworpen op de beste man en ja hoor, hij stond weer lekker te schaatsen zoals op Origins. Na een tijdje kwam hij er zelf wel goed in en heeft ie een zeer degelijke set afgeleverd met wat out-of-the-box plaatjes afgewisseld met eigen (ouder) werk.

Daarna Main Concern terug op een normaal BPM met hun Rusty spoon collection set. Heerlijk! Hun 90min set iets later was ook episch. Punch Patrol was ook gewoon goed uiteraard. Net zoals de solo setjes van Infirium, Vyral en D-Verze. Prima vermaakt en het publiek ging ook massaal los. Nogmaals de complimenten aan dhr. Vyral. Wat is zijn muziek toch godsgruwelijk dik en 100% mijn ding. Ongekend die kicks! :worship:

Bij de New Age ook schitterende platen gehoord. Ongegeneerd beuker na beuker werd er losgelaten op ons. Lekker heren! :thumbup:

Wil ook nog toevoegen dat het jonge Spoontech publiek best aangenaam "volk" is. Mooi om te zien dat er een frisse wind door het label is gewaaid zonder het verleden en de oude platen aan de kant te schuiven. Ideale mix en ook de reden waarom Spoontech nog steeds mijn favoriete hardstyle label is.

Enige minpunten waren voor mij:
- Het geluid. De kicks kwamen wel goed door, maar je kon nauwelijks melodieën horen.
- Net iets te druk vond ik het en volgens mij was het nog niet helemaal uitverkocht dus daar hebben we nog geluk gehad in principe.
- Het WC hokje (1 hokje sowieso te weinig voor zo'n club). Bril lag er langs in de pis en de rest was ook best ranzig. Ongezellige Bruno gefabriceerd daar rond 22u.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2023 09:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draaien op 160 bpm is toch niet heel gek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2023 11:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Draaien op 160 bpm is toch niet heel gek?


Get Hit is 150 bpm, die opschroeven naar 162 klinkt toch voor geen meter, behalve voor monkeytempo wellicht :P

Ik hou het zelf altijd bij max. 5 bpm sneller anders klinkt het zo opgefokt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2023 15:11 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wat een top feest was dit weer en een sfeer waar je u tegen zegt :drool:

Bij deze de tracklist van onze set met Posyden!

Citaat:
01. Chapter V - Evoke
02. Chapter V & Posyden - Inner Conflict
03. Horyzon - Speed Of Light
04. Posyden & ANOOK - Universe
05. Chapter V & Sedutchion - Insomnia
06. Posyden - Our Time
07. Vazard - Portals & Potatoes (Chapter V Remix)
08. Posyden - Soul Of A Man
09. Posyden ft. Lenz - Undefined
10. Devin Wild - Scorpio
11. Vazard & Delete - Explosions
12. Chapter V - Clank It Up
13. Chapter V - Bombs Away!
14. Posyden - Extraordinary
15. Posyden & D-Verze - TBA
16. Hardstyle Mafia ft. Jouni Herranen - Send Them Down (Phantom Remix)
17. Vazard - Return To The Rhythm
18. Phantom - Hit The Gas Pedal
19. Phantom & Chapter V - The Underworld
20. Chapter V & Repeller & MC Barricade - Underground Identity
21. Chapter V & Amduscias - Mutilate
22. Kruelty - Human Subject Experiment
23. Chapter V - Questions
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2023 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Behoorlijke toffe avond gehad, tot +- 00:00. Toen moesten we helaas weg. Wel hyped geworden voor Rebirth.

En Job / Amy: nogmaals dank! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2023 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Behoorlijke toffe avond gehad, tot +- 00:00. Toen moesten we helaas weg. Wel hyped geworden voor Rebirth.

En Job / Amy: nogmaals dank! (L)


Graag gedaan ouwe! Altijd welkom voor de preparty
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten