Ook een kaartje gekregen dus we gaan feeste 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Past
The Lost Chapters: "The Forging Of Steel"
- Time
- – (Sat)
- Price
- Blind Ticket €9,99 Orange Tree Ticket €1
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Main Concern toegevoegd voor een 90 minuten set, maar dat is niet de enige set op de avond.. 
Ook D-Verze en Vyral zijn aan de lineup toegevoegd 
Hoeveel namen komen er nog bij? 
Draaien ze solo?wrote:Ook D-Verze en Vyral zijn aan de lineup toegevoegd
Geen idee! Dat zal in de toekomst blijkenwrote:Draaien ze solo?wrote:Ook D-Verze en Vyral zijn aan de lineup toegevoegd
Posyden is ook toegevoegd aan de lineup, letsgo!
Event tijden aangepast voor de mensen die graag enigszins optijd in bed liggen! (Waaronder ikzelf
)
Het event zal van 19:00-04:00 duren, met de chapters in de volgorde:
The Orange Tree (2010-2014)
The Sound of Victory (2014-2017)
The Winds of Change (2017-2021)
The New Age (2021-Future)
Alle onderdelen van de Spoontech geschiedenis komen aan bod in 9 uur tijd, maximaal knallen
Het event zal van 19:00-04:00 duren, met de chapters in de volgorde:
The Orange Tree (2010-2014)
The Sound of Victory (2014-2017)
The Winds of Change (2017-2021)
The New Age (2021-Future)
Alle onderdelen van de Spoontech geschiedenis komen aan bod in 9 uur tijd, maximaal knallen
Jammere zaak. Meeste mensen moeten gewoon werken op vrijdag (ik ben vrij, maar niet iedereen van de groep). We hadden al een strak schema uitgewerkt om zo min mogelijk te missen, maar dat kan nu weer de prullenbak in.
We hadden initieel de locatie een aanvraag laten indienen bij de Gemeente Tilburg om tot 06:00 door te kunnen gaan, mede omdat iedereen dan gebruik kan maken van het OV als vervoesoptie.
Dat is helaas niet doorgegaan, dus we zijn naar deze optie geswitcht. Niet onze eerste keuze, maar enigszins optijd naar bed ben ik stiekem wel fan van.
Overigens zal The Orange Tree om 20:00 starten, daarvoor komt een algemene opener.
Dat is helaas niet doorgegaan, dus we zijn naar deze optie geswitcht. Niet onze eerste keuze, maar enigszins optijd naar bed ben ik stiekem wel fan van.
Overigens zal The Orange Tree om 20:00 starten, daarvoor komt een algemene opener.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Nog steeds twijfels om hier heen te gaan.
Zaterdagochtend om half 9 zou ik thuis zijn als ik met het OV ga...
Zaterdagochtend om half 9 zou ik thuis zijn als ik met het OV ga...
Om de laatste twijfels weg te nemen:
De laatste 2 showcases zijn bekendgemaakt & daarmee is onze lineup zo goed als compleet:
30min Main Concern’s Rusty Spoon Collection, waar de mannen de eerste hits van het label uit de oude doos halen (2010-2012/2013). Deze staat los van hun 90min set later op de avond
30min The Punch Patrol showcase, de hits van de 2 experimentele verzamelalbums in hoog tempo achter elkaar.
De OV situatie is niet ideaal, daar zijn we ons van bewust. Hopelijk kan de lineup de pijn verzachten, want man wat kijk ik uit naar met name tracks als Delete - D en Popped & Locked (Vaz n Del rmx) weer eens live te horen
De laatste 2 showcases zijn bekendgemaakt & daarmee is onze lineup zo goed als compleet:
30min Main Concern’s Rusty Spoon Collection, waar de mannen de eerste hits van het label uit de oude doos halen (2010-2012/2013). Deze staat los van hun 90min set later op de avond
30min The Punch Patrol showcase, de hits van de 2 experimentele verzamelalbums in hoog tempo achter elkaar.
De OV situatie is niet ideaal, daar zijn we ons van bewust. Hopelijk kan de lineup de pijn verzachten, want man wat kijk ik uit naar met name tracks als Delete - D en Popped & Locked (Vaz n Del rmx) weer eens live te horen
Hele toffe opzet zeg! Ook gruwelijk dat Main Concern twee uur draait en de rest van de namen liegen er ook zeker niet om. 100% aanwezig, mits Feyenoord niet Europees uit speelt de donderdag ervoor 
Mogelijk ook wel aanwezig met Jobbit, plan was eerst DGTL maar staat me wat minder aan gezien de vercrackte timetable. Vorige Spoontech feest gemist en gezien hier Spoontech in de breedste zin komt wordt dit wel nice.
Beetje hopen op goed geluid.
Beetje hopen op goed geluid.
hallowrote:hallowrote:tis Jobbit.
Onze volledige line-up! Een tijdreis door de geschiedenis van Spoontech, beginnend bij de grondleggers van het label helemaal tot aan de toekomst van de huidige rijzende talenten!
Heel trots op deze, en ik hoop jullie over 3,5 week te verwelkomen in Tilburg

Heel trots op deze, en ik hoop jullie over 3,5 week te verwelkomen in Tilburg

-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Hoe dichterbij het komt, hoe meer ik twijfel of ik toch wel zou gaan.
De FOMO is real. Maar echt geen behoefte aan wederom zolang te moeten rijden en snachts weer terug te gaan..
We denken er nog effe over na
De FOMO is real. Maar echt geen behoefte aan wederom zolang te moeten rijden en snachts weer terug te gaan..
Pak een hotelletje met de vrouw danwrote:Hoe dichterbij het komt, hoe meer ik twijfel of ik toch wel zou gaan.
Wou zeggen boss, geld als water die Rickert.wrote:Pak een hotelletje met de vrouw danwrote:Hoe dichterbij het komt, hoe meer ik twijfel of ik toch wel zou gaan.
Ik verwacht rond een uur of 17:00 uit Eindhoven weg te rijden, richting Goes. Ik kom min of meer langs (de binnenstad van) Tilburg dus mocht ik op dat moment zin hebben en een kaartje is nog te regelen dan wip ik voor een paar uur wellicht even binnen. De eerste 2 chapters vind ik het dikste en die zullen rond 00:00 wel klaar zijn dus dan ben ik nog mooi op tijd thuis.
Slaapplek bij mattie geregeld, aanwezig 
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Ik wist niet dat Mattie Valk into spoontech was maar goed geregeld!
Goed om te horen! Dat was inderdaad het idee achter de volgorde van de chapters i.c.m. het vroeg beginnen: Iedereen die voor de echte oude Spoon sounds komt kan de keuze maken om de nieuwere artiesten te skippen om op tijd in bed te liggen.wrote:Ik verwacht rond een uur of 17:00 uit Eindhoven weg te rijden, richting Goes. Ik kom min of meer langs (de binnenstad van) Tilburg dus mocht ik op dat moment zin hebben en een kaartje is nog te regelen dan wip ik voor een paar uur wellicht even binnen. De eerste 2 chapters vind ik het dikste en die zullen rond 00:00 wel klaar zijn dus dan ben ik nog mooi op tijd thuis.
Ennuh, mocht je op de dag zelf daadwerkelijk zin hebben om te gaan & we zijn uitverkocht- doet ff een berichtje naar onze instagram. Wellicht hebben we no-shows op de guest list oid waardoor we de ticketshop capaciteit een +1 kunnen geven