Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: The Lost Chapters: "The Forging Of Steel"
Past

The Lost Chapters: "The Forging Of Steel"

Time
(Sat)
Price
Blind Ticket €9,99 Orange Tree Ticket €1
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 4 days ago
Ook een kaartje gekregen dus we gaan feeste :D
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
Poahhh 90 minuten Main Concern :drool:
Hardtraxx Newbie
12 posts member since 2022
last seen Apr 2023
Main Concern toegevoegd voor een 90 minuten set, maar dat is niet de enige set op de avond.. :drool:
Artiest
116 posts member since 2022
last seen Nov 2025
Ook D-Verze en Vyral zijn aan de lineup toegevoegd :thumbup:
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 13 hours ago
Hoeveel namen komen er nog bij? :P
Hardtraxx Veteran
8659 posts member since 2013
last seen 13 hours ago
mitchdej wrote:Ook D-Verze en Vyral zijn aan de lineup toegevoegd :thumbup:
Draaien ze solo?
Artiest
116 posts member since 2022
last seen Nov 2025
corneelwr wrote:
mitchdej wrote:Ook D-Verze en Vyral zijn aan de lineup toegevoegd :thumbup:
Draaien ze solo?
Geen idee! Dat zal in de toekomst blijken :cool:

Posyden is ook toegevoegd aan de lineup, letsgo! :thumbsup:
Hardtraxx Newbie
last seen Apr 2023
Event tijden aangepast voor de mensen die graag enigszins optijd in bed liggen! (Waaronder ikzelf :whistle:)

Het event zal van 19:00-04:00 duren, met de chapters in de volgorde:

The Orange Tree (2010-2014)
The Sound of Victory (2014-2017)
The Winds of Change (2017-2021)
The New Age (2021-Future)

Alle onderdelen van de Spoontech geschiedenis komen aan bod in 9 uur tijd, maximaal knallen :bomb:
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 13 hours ago
Jammere zaak. Meeste mensen moeten gewoon werken op vrijdag (ik ben vrij, maar niet iedereen van de groep). We hadden al een strak schema uitgewerkt om zo min mogelijk te missen, maar dat kan nu weer de prullenbak in.
Hardtraxx Newbie
last seen Apr 2023
We hadden initieel de locatie een aanvraag laten indienen bij de Gemeente Tilburg om tot 06:00 door te kunnen gaan, mede omdat iedereen dan gebruik kan maken van het OV als vervoesoptie.

Dat is helaas niet doorgegaan, dus we zijn naar deze optie geswitcht. Niet onze eerste keuze, maar enigszins optijd naar bed ben ik stiekem wel fan van.

Overigens zal The Orange Tree om 20:00 starten, daarvoor komt een algemene opener.
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Nog steeds twijfels om hier heen te gaan.
Zaterdagochtend om half 9 zou ik thuis zijn als ik met het OV ga...
Hardtraxx Newbie
last seen Apr 2023
Om de laatste twijfels weg te nemen:

De laatste 2 showcases zijn bekendgemaakt & daarmee is onze lineup zo goed als compleet:
30min Main Concern’s Rusty Spoon Collection, waar de mannen de eerste hits van het label uit de oude doos halen (2010-2012/2013). Deze staat los van hun 90min set later op de avond

30min The Punch Patrol showcase, de hits van de 2 experimentele verzamelalbums in hoog tempo achter elkaar.

De OV situatie is niet ideaal, daar zijn we ons van bewust. Hopelijk kan de lineup de pijn verzachten, want man wat kijk ik uit naar met name tracks als Delete - D en Popped & Locked (Vaz n Del rmx) weer eens live te horen :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 days ago
Hele toffe opzet zeg! Ook gruwelijk dat Main Concern twee uur draait en de rest van de namen liegen er ook zeker niet om. 100% aanwezig, mits Feyenoord niet Europees uit speelt de donderdag ervoor :yay:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Mogelijk ook wel aanwezig met Jobbit, plan was eerst DGTL maar staat me wat minder aan gezien de vercrackte timetable. Vorige Spoontech feest gemist en gezien hier Spoontech in de breedste zin komt wordt dit wel nice.

Beetje hopen op goed geluid.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 16 hours ago
Broken Balance wrote:tis Jobbit.
hallo
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
Rickzel wrote:
Broken Balance wrote:tis Jobbit.
hallo
hallo
Hardtraxx Newbie
last seen Apr 2023
Onze volledige line-up! Een tijdreis door de geschiedenis van Spoontech, beginnend bij de grondleggers van het label helemaal tot aan de toekomst van de huidige rijzende talenten!

Heel trots op deze, en ik hoop jullie over 3,5 week te verwelkomen in Tilburg :thumbsup:

The Lost Chapters: "The Forging Of Steel" (07-04-2023, De Vrienden Van Tilburg, Tilburg)
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Hoe dichterbij het komt, hoe meer ik twijfel of ik toch wel zou gaan.
De FOMO is real. Maar echt geen behoefte aan wederom zolang te moeten rijden en snachts weer terug te gaan..
We denken er nog effe over na :$
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 days ago
RTM93 wrote:Hoe dichterbij het komt, hoe meer ik twijfel of ik toch wel zou gaan.
De FOMO is real. Maar echt geen behoefte aan wederom zolang te moeten rijden en snachts weer terug te gaan..
Pak een hotelletje met de vrouw dan :P
Hardtraxx Veteran
8659 posts member since 2013
last seen 13 hours ago
MelvinFR wrote:
RTM93 wrote:Hoe dichterbij het komt, hoe meer ik twijfel of ik toch wel zou gaan.
Pak een hotelletje met de vrouw dan :P
Wou zeggen boss, geld als water die Rickert. :cool:
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 12 hours ago
Ik verwacht rond een uur of 17:00 uit Eindhoven weg te rijden, richting Goes. Ik kom min of meer langs (de binnenstad van) Tilburg dus mocht ik op dat moment zin hebben en een kaartje is nog te regelen dan wip ik voor een paar uur wellicht even binnen. De eerste 2 chapters vind ik het dikste en die zullen rond 00:00 wel klaar zijn dus dan ben ik nog mooi op tijd thuis.
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Slaapplek bij mattie geregeld, aanwezig :yay:
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Ik wist niet dat Mattie Valk into spoontech was maar goed geregeld!
Hardtraxx Newbie
last seen Apr 2023
Remi wrote:Ik verwacht rond een uur of 17:00 uit Eindhoven weg te rijden, richting Goes. Ik kom min of meer langs (de binnenstad van) Tilburg dus mocht ik op dat moment zin hebben en een kaartje is nog te regelen dan wip ik voor een paar uur wellicht even binnen. De eerste 2 chapters vind ik het dikste en die zullen rond 00:00 wel klaar zijn dus dan ben ik nog mooi op tijd thuis.
Goed om te horen! Dat was inderdaad het idee achter de volgorde van de chapters i.c.m. het vroeg beginnen: Iedereen die voor de echte oude Spoon sounds komt kan de keuze maken om de nieuwere artiesten te skippen om op tijd in bed te liggen.

Ennuh, mocht je op de dag zelf daadwerkelijk zin hebben om te gaan & we zijn uitverkocht- doet ff een berichtje naar onze instagram. Wellicht hebben we no-shows op de guest list oid waardoor we de ticketshop capaciteit een +1 kunnen geven ;)
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Zet mij even op de gastenlijst dan. Dan heb een no-show minder. Is beter voor de statistieken :cool: