Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 17:51 
 
Hardtraxx Veteran

UDC presents The Harder Styles of EDM.

3 studio' s with the Hardest Styles of EDM with no soundlimits.
Studio 1 Hardstyle:
Wildstylez, Zany, The Prophet, Endymion, Deepack, DJ Isaac, F8trix, MC DV8
Studio 2 Raw Hardstyle:
Chain Reaction, DJ Thera, Delete, Titan, Prefix & Density, Kold Konexion, Re-volt, Blackburn, MC Da Syndrome
Studio 3 Hardcore:
Evil Activities, Promo, The Darkraver, Ruffneck, DJ Kasparov,Catscan, D-Passion, Omi

Prijs:27,50
Locatie:Amsterdam Studio's | Duivendrechtsekade 85 , Amsterdam
Tijd:22:00-07:00

Bron: http://www.amsterdam-dance-event.nl/pro ... -edm/6160/

(Zag hem niet staan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier wil ik op zich wel heen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 12:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dikke line-up zeg! Wil er best graag heen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wel prima in de buurt. Even kijken hoe ik met geld zit dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 23:21 
 
Hardtraxx Veteran

Zou er graag heen willen, even kijken hoe hoe het gaat met me rug :P.

(Denk het niet :()
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2013 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt een dikke line up. Studio 1 wil je overigens nog niet dood gevonden worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 16:20 
 
Artiest

Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 20:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Echt een dikke line up. Studio 1 wil je overigens nog niet dood gevonden worden.


Zo erg dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2013 21:24 
 
Hardtraxx Elite

Weet iemand de leeftijd grens hiervan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2013 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op Partyflock staat 18+.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2013 21:39 
 
Hardtraxx Elite

:cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2013 03:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dylan-E schreef:
:cry: :cry:


Controle Amsterdam studio's gaat nergens over. Ze stoppen je net nog geen pillen in de hand :/ :/

so don't worry, je komt er wel in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2013 17:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

endymion bij de hardstyle haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Aanwezig :beer:

Heeeeuy :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 22:10 
 
Hardtraxxer

AANWEZIG!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien aanwezig, beslis vanavond
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 16:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

teupie schreef:
Misschien aanwezig, beslis vanavond


Veel plezier :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 20:50 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Ook aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 09:21 
 
Hardtraxxer

Had een heel goed feestje gehad, totdat een vriendin een epileptische aanval kreeg.
Tot 8 uur in het ziekenhuis..
maar gelukkig is nu alles goed!
Hebben nog mensen het gezien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoorde wel dat het VDK gehalte net als bij Hardstyle Maniacs weer kutjehoog was. Of is dit nou de nieuwe standaard?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 14:32 
 
Hardtraxx Veteran

Viel mij nog mee, heb het wel eens erger gezien.

Leuk feestje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond het ook wel meevallen. Wel op t end nog iemand zien creperen op de grond. Dan moet ik stiekem een beetje gniffelen
Epileptische aanval daarentegen bis natuurlijk balen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prefix & Density: Zieke koningsset! (L)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten