Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 17:32 

Hardtraxx Veteran

Weer een leuk feestje.

Stuk voor stuk leuke setjes gehoord, maar wat een zweethok.. Ook vaag dat er geen bar was in de 2e zaal. Elke keer naar de 1e zaal lopen voor iets te drinken. Ook 2.80 per munt.

Ook nog gelachen toen ik munten moest halen. 5 munten is 14 euro dus ik geef 20 euro. Vraagt ze of ik een euro erbij heb, dus dat was al raar. Ik geef die euro en ze geeft er 5 terug. Dus ik vraag van moet er niet nog 2 euro bij? Zegt ze nee, want jij geeft 21 en dan krijg je er 5 terug. Dus nog even doorgaan en dus zeg ik 'Het is toch maar 14 euro?'. Kijkt ze op een blaadje en is het 'Oh..'. Rekenen was dus niet haar sterkste kant..

Zaal 2 was verder ook niet echt druk, dus genoeg ruimte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 18:19 

Hardtraxx Veteran

5 munten voor 14 euro >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 18:21 

Hardtraxx Veteran

Was goed duur ja. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 18:53 

Hardtraxxer

Raven schreef:
Ik hoorde wel dat het VDK gehalte net als bij Hardstyle Maniacs weer kutjehoog was. Of is dit nou de nieuwe standaard?

In Amsterdam lopen ze op een gemiddelde donderdag avond in de melkweg of paradiso al te spacen. Dus is te verwachten dat het tijdens ADE al helemaal veel gebeurd.

Sowieso is het gebruik van XTC de laatste jaren weer aan t toenemen na een periode waarin het minder gebruikt werd, als ik het artikel moet geloven wat ik laatst gelezen heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 21:42 

Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
Was goed duur ja. :/

Was met Hardstyle Maniacs dus ook al..
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten