Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Bericht Geplaatst op 06 feb 2010 19:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vroeg om een UBER OVERKILL RAG FEEST

DIT IS 'M! :bomb:
Bericht Geplaatst op 06 feb 2010 20:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit lijkt mij zoeen fucking geniaal feest, maar helaas valt het precies in mijn tentamenweek, dus waarschijnlijk wordt het toch een weekje later; In Qontrol. Ook niet mis natuurlijk. :love:
Bericht Geplaatst op 06 feb 2010 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WTF? Kan je een betere line-up bedenken, haast niet eigenlijk.. :drool: :love: :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 08 feb 2010 20:39 
 
Hardtraxx Newbie

Wilde in 1e instantie niet gaan, omdat ik de week erna al naar IQ ga, maar nu ik deze line-up zie ben ik toch serieus gaan twijfelen :love:
Bericht Geplaatst op 08 feb 2010 21:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Raffa076 schreef:
Wilde in 1e instantie niet gaan, omdat ik de week erna al naar IQ ga, maar nu ik deze line-up zie ben ik toch serieus gaan twijfelen :love:

+1 :love:
Bericht Geplaatst op 09 feb 2010 15:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit wordt het OVERKILL RAG feest waar ik al tijden om zit te whinen..
Kan echt niet wachten! :thumbsup: Die trailer is ook echt nice gedaan :drool:
Bericht Geplaatst op 09 feb 2010 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Dit wordt het OVERKILL RAG feest waar ik al tijden om zit te whinen..
Kan echt niet wachten! :thumbsup: Die trailer is ook echt nice gedaan :drool:


Heb je die laatste 5 seconde gehoord? :drool:

Kaartje gelukkig al weken binnen.
Bericht Geplaatst op 09 feb 2010 19:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

zal die uitverkocht raken? :huh:

heb zo'n id met zo'n line-up wel namelijk...moet anders ff snel kaartje scoren ^^
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2010 21:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch wat mensen kunnen regelen met wie ik mee kan :D

Net kaartje besteld :)
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2010 21:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Anthem is stijve penis materiaaaaaaal! Dit wordt maximaal raggen!!! Zo'n zin in :loving:
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2010 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Anthem is stijve penis materiaaaaaaal! Dit wordt maximaal raggen!!! Zo'n zin in :loving:

:lol:
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2010 21:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Anthem is stijve penis materiaaaaaaal! Dit wordt maximaal raggen!!! Zo'n zin in :loving:


:oh: :lol:
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2010 21:15 
 
Hardtraxx Elite

Hij heeft nog gelijk ook :D
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2010 21:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Dit wordt het OVERKILL RAG feest waar ik al tijden om zit te whinen..


:clap:
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2010 22:50 
 
Hardtraxxer

Mol schreef:
Mol schreef:
Dit wordt het OVERKILL RAG feest waar ik al tijden om zit te whinen..


:clap:

Haha, lekker jezelf quoten xd anthem is echt ziek!! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2010 23:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit word gewoon een geweldig feestje!

Wat ik echt niet wouw missen! Dus gelukkig kon ik er heen, en opwarmertje voor Inqontrol :D
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2010 23:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha zo dacht ik ook, maar na de line-ups gezien te hebben denk ik dat het voor mij andersom is :drool:
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2010 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit wordt echt maximaal losgaaaaaan! :yay:
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 15:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Dit wordt echt maximaal losgaaaaaan! :yay:

Ik denk dat ik met je mee kom doen...vriendin van me wil ook mee..dus we wachten ff tot we volgende week weer geld hebben xd en dan bestellen...dat worden lekkere weekjes!!! rebirth, zany, inqontrol :thumbsup: :yay:
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LoesJ schreef:
maarten1410 schreef:
maximaal losgaaaaaan! :yay:

Ik denk dat ik met je mee kom doen...vriendin van me wil ook mee..dus we wachten ff tot we volgende week weer geld hebben xd en dan bestellen...dat worden lekkere weekjes!!! rebirth, zany, inqontrol :thumbsup: :yay:

Ow dat moeten we zeker even doen :) Dit worden ZEKER lekkere weken, het weer slaat al om, het begint nu echt KEIhard te kriebelen bij mij!
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2010 15:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
LoesJ schreef:
maarten1410 schreef:
maximaal losgaaaaaan! :yay:

Ik denk dat ik met je mee kom doen...vriendin van me wil ook mee..dus we wachten ff tot we volgende week weer geld hebben xd en dan bestellen...dat worden lekkere weekjes!!! rebirth, zany, inqontrol :thumbsup: :yay:

Ow dat moeten we zeker even doen :) Dit worden ZEKER lekkere weken, het weer slaat al om, het begint nu echt KEIhard te kriebelen bij mij!

Ofnie....nog een feestloos weekendje en dan drie weken achter elkaar knallen!!!!! :yay:
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2010 17:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker


:P
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2010 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LoesJ schreef:
Ofnie....nog een feestloos weekendje en dan drie weken achter elkaar knallen!!!!! :yay:

YEEEEEEEAAAAAAAH!

Ik dus ook, knallen :yay:
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2010 23:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

LoesJ schreef:
Ofnie....nog een feestloos weekendje en dan drie weken achter elkaar knallen!!!!! :yay:


Ik had dat vorige week zaterdag!
Nu (met afgelopen zaterdag) 5 weken achter elkaar :D
En voor die feestloze zaterdag vorige week was ik het rest van het jaar niet op zaterdag avond thuis geweest :$ :woot:
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2010 01:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RobertV schreef:

:P

Goede shit!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten