Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2010 16:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die met die Hardtraxx t-hirt ben ik ook tegen gekomen :P
En de rest bij de meeting :D

Was mooi feestje, heb me goed vermaakt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2010 16:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

heb je foto van mr monster shirt? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2010 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tel schreef:
heb je foto van mr monster shirt? :innocent:

Mogelijk wel.. misschien niet. Moet nog even kijken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2010 16:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is dat hard/zacht/hard een AoD-kwaal ofzo? Was bij Masters ook al zo vaag :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2010 16:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

het was echt een heerlijk feestje!!! zatox (L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2010 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Is dat hard/zacht/hard een AoD-kwaal ofzo? Was bij Masters ook al zo vaag :/

ja zoiets inderdaad, maar het was nu meer per dj verschillend :/ zany solo ging hard, crypsis zacht en daarna was het wisselend...

Wat echt te relaxed was waren de ontbrekende lange intro's tussen de dj. Geen lang gedoe of gezever, alleen DV8 (die van een briefje.....) als stalmeester een praatje deed en de platen vlogen je dan meteen weer om de oren. Heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2010 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kwam binnen halverwege DBSTF. Controle en dergelijke was redelijk uitgebreid, maar er stonden geen rijen dus in principe was dat allemaal niet zo'n groot probleem. Early Soundz als binnenkomer is toch wel even leuk! Verder daarna Pump It Loud 2006 en meer van dat soort heldenshit draaien viel bij mij in de smaak. 2e helft moest Scantraxx blijkbaar nog ietsjes gepromoot worden met Househeads, Complex Situation (vette track overigens), Let'z Dance, Alone en nog wat van die dingen. Na zo'n begin vond ik dat wel een beetje minder.

Van een afstandje leek de stage ook redelijk klein, maar op zich was de zaal ook wel zo druk dat het allemaal prima te doen was. Lichten en lasers waren in orde, zeker ook 2 die vanaf de achterkant van de zaal op discobollen schenen. Ook de vlammenwerpers waren lekker warm .

Zany zelf kwam op in clownspak met wat vuurwerk enzo, vet! Eerste track was het anthem gevolgd door Solar.. Dat om ietjses over 12-en, we konden er maar moeilijk bij haha! Verder Fear Of Darkness gehoord, wat Zany albumwerk en de nieuwe vinyl (-purify your senses) gehoord. Ook wat ouder werk kwam langs.

Zany Vs. Crypsis. Het was denk ik in het begin iets TE vroeg voor Crypsis voor mij. Heb 2 rare platen gehoord, later bleken dat The Machine platen te zijn. Verder wel lekker gefeest op Tuatara, wat nieuwe MIM platen, Fade To Black, Le Victims en een remix van een oude track, die wel redelijk vrolijk was. Aan het einde even gegeten en onszelf even lichtelijk voorbereid voor het geweld wat kwam.

Noisecontrollers Vs. Donkey Rollers LIVE.. Een act die ik op voorhand wel redelijk interessant zou vinden, maar hij werd wel ongelofelijk vet. De ene na de andere beuker kwam langs! Op Surge Of Power na gewoon al het harde werk gehoord! Nieuwe Noisecontrollers, die Faster & Further was wel geinig en die Cherish ook wel, die zal ik volgende week ook vast wel horen. Verder dik genoten van de 7(!) mannen die op het podium stonden, want ook Michel Pollen was op het podium te vinden, op de achtergrond, maar goed. Op een gegeven moment werd ook voor hem een applaus gevraagd, maar toen dook hij even weg.

Zany Vs. Zatox.. Need to say more? Gewoon hard doorhalen. Alles liep gewoon door. Die How Much Can You Take en The Crew gehoord, hele vette tracks! Verder gewoon al het Zany en Zatox ragwerk er doorheen gegooid. Ook Nightmare was weer helemaal vet! Orgasmo ook gehoord, volgens mij was dat in deze set.

Na wat extra vuurwerk was het tijd voor een uurtje B-Front. Ongelofelijk, maar het ging gewoon NOG harder. Ik had er op een gegeven moment ook gewoon moeite mee. Conditie is niet meer wat het geweest is. Slim Shore maakte even zijn opwachting die eventjes Syren erop gooide, wat een heerlijke plaat is dat toch. Vervolgens draaide hij even de 2 samen met B-Front en daar zat me toch een partij geweld in! Verder Wilde Gullie Bass, Development, Neophobia en de B-Frontliner combinaties weer gehoord. Lekker hard dus.

Zany Vs. The Beholder LIVE scheen een kopie geweest te zijn van Hard Bass. Ik was daar niet dus was het wel even leuk om mee te maken. Minus Bleeding For The Harder Styles gewoon een setje naar behoren.

Vince kwam daarna even buurten en de 3 samen gingen even hardcore draaien. Ik had er gewoon de trek niet meer in. Hardcore is sowieso niet echt mijn stijl om heel lang op los te gaan. Nog even lekker staan kijken naar de lichtshow en toen om half 7 naar buiten gegaan. Toen we om het beursgebouw liepen hoorde dat het binnen echt zo gigantisch hard ging..

Resumerend,
Pluspunten:
Lichtshow
Veel harde setjes gehoord
Veel sfeer
Pavo die af en toe kwam buurten op de stage
Ook kwamen af en toe de oudere platen aan bod
Snel, gemotiveerd en gezellig barpersoneel (zeker een vermelding waard)
Geen opstootjes gezien

Minpunten:
Terugreis was weer tergend en die van mij was aan de lange kant
Betalen voor de WC's, trek ik slecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2010 17:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

En ook nauwelijks lange breaks in de nummers.. heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2010 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat barpersoneel was inderdaad goed! Vooral die hele groep achter de rechter bar en die twee kleine Technoboys achter de linker bar waren super. Stonden zelf ook steeds mee te schreeuwen en te stampen, prachtig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2010 20:12 
 
Hardtraxx Newbie

Super vet feesje :)












Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2010 20:18 
 
Hardtraxx Veteran

wat een tracks die ik nou al hoor!! Ik wil ook nog een keer zo'n beuk feest meemaken :worship: weg met dat pussy gedoe
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2010 21:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb ook nog 2 filmpjes op YouTube gezet!



Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 17:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

komt er nog een aftermovie hiervan :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 17:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoop en denk het wel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 17:47 
 
Hardtraxx Veteran

remkovzki schreef:
Ik heb ook nog 2 filmpjes op YouTube gezet!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=z3hZs6xkb-I[/youtube

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vGAcZwMT9aA[/youtube


Met welk mobiel film jij,, goed geluid joh ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 18:54 
 
Hardtraxx Elite

inderdaad + goed beeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sodetering, wat was ik hier graag bij geweest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Met welk mobiel film jij,, goed geluid joh ;)


Digitale camera, weet niet precies welke! Goed ding inderdaad. Hoop dat ie m morgen weer mee neemt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2010 21:46 
 
Hardtraxxer

Komt er eigenlijk nog een aftermovie van dit feestje, of ben ik nu al te ongeduldig? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2010 18:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

aftermovie duurt wel lang als die nog komt:P
zou wel minder zijn was een vet feessie :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2010 01:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aftermovie? Is er gefilmd dan?
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten