nog 24,5 uur
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Nog iemand die een kaartje zoekt tegen de normale prijs?
haha ik woon in Hoorn xD bij wie ga je eten? misschien dat ik ze kenwrote:Hoezo zo laat dan??wrote:Jezus christus ik ben dus pas om 11 uur binnen![]()
![]()
Daarvoor maar lam zuipen dan... Kutzooi
Ga je met auto heen??
Ik krijg net te horen dat ik eerst naar Hoorn ga om bij maatjes wat te eten, ik zal dus NIET om 20:00 bij de meeting zijn..
Dus ik zie jullie allemaal rond 22:00 a 23:00 boven in de kleine zaal??
Kaart is verkocht, ga jullie missen
Wens iedereen alvast een fijne jaarwisseling. Zie alle scheve foto's graag tegemoet op facebook :p
wrote:Kaart is verkocht, ga jullie missenWens iedereen alvast een fijne jaarwisseling. Zie alle scheve foto's graag tegemoet op facebook :p
Dat is goed balen man
Jammer!
Yay nog paar uurtjes
Pre is al lekker begonnen 
wrote:Yay nog paar uurtjesPre is al lekker begonnen
Bij Chiel Keyser, Tim Kuyt, Kevin vd Knaap en Nick Bouman. Maar wonen in Edam en omstreken, ze halen me bij hoorn op :-)wrote:haha ik woon in Hoorn xD bij wie ga je eten? misschien dat ik ze kenwrote:Hoezo zo laat dan??wrote:Jezus christus ik ben dus pas om 11 uur binnen![]()
![]()
Daarvoor maar lam zuipen dan... Kutzooi
Ga je met auto heen??
Ik krijg net te horen dat ik eerst naar Hoorn ga om bij maatjes wat te eten, ik zal dus NIET om 20:00 bij de meeting zijn..
Dus ik zie jullie allemaal rond 22:00 a 23:00 boven in de kleine zaal??
Dankjewel, jij ook een fijne jaarwisseling!wrote:Kaart is verkocht, ga jullie missenWens iedereen alvast een fijne jaarwisseling. Zie alle scheve foto's graag tegemoet op facebook :p
Met deze line-up is het ook wel te begrijpen dat velen er de brui aan geven.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
wrote:AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Zin in!
Word weer gezellig vanavond
Ben benieuwd wie van jullie ik weer tegen ga komen!
De meeting ga ik denk ik niet halen, aangezien wij de trein van 8u ofzo hebben. Not sure
Word weer gezellig vanavond
Ben benieuwd wie van jullie ik weer tegen ga komen!
De meeting ga ik denk ik niet halen, aangezien wij de trein van 8u ofzo hebben. Not sure
Begin steeds meer zin hier in te krijgen.
Lets get the party started in here!
Lets get the party started in here!
-
JHardtraxxer
- 496 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Eigenlijk heb ik hier best wel zin in! 
Je haalt me de woorden uit de mond!!wrote:Eigenlijk heb ik hier best wel zin in!
Begin er ook reteveel zin in te krijgen. Vooral benieuwd naar de HMH.
Sameee!wrote:Begin er ook reteveel zin in te krijgen. Vooral benieuwd naar de HMH.
Alleen bij ons in de groep is er wel wat ellende op 't moment, we gingen maar met vier, nu mag die vierde persoon misschien opeens niet meer, en onze chaffeur wilt op het laatste moment richting de trein rijden voor de allerlaatste richting Amsterdam.. Als dat maar goed gaat.
Klopt ja, eerst een uur rijden richting Breda om daar op de trein te stappen en vervolgens nog een dik uurtje in het treintje naar A'dam.
Komt wel goed, ik moet en zal er geraken.
Komt wel goed, ik moet en zal er geraken.
Haha heb er alle vertrouwen in, zie je vanavond!
-
B
*huiliehuilie*
Kom er net achter dat de eerste bus naar mijn huis pas om 08:21 vertrekt vanaf station Bijlmer ArenA..