Ach ja dat decor boeit me nooit zo eigenlijk, het is leuk meegenomen als ie mooi is maar verder let ik er amper op.wrote:Ik weet ook niet waarom maar heb ook het gevoel dat het vies tegen gaat vallenwrote:ben alleen bang dat decor weer tegenvalt door die walgelijke voice of holland crapconcerten.... Waar dat op gebaseerd is, geen idee..?
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Vind het toch wel een +++++ .. net zoals lasers en show, vooral met deze line upwrote:Ach ja dat decor boeit me nooit zo eigenlijk, het is leuk meegenomen als ie mooi is maar verder let ik er amper op.wrote:Ik weet ook niet waarom maar heb ook het gevoel dat het vies tegen gaat vallenwrote:ben alleen bang dat decor weer tegenvalt door die walgelijke voice of holland crapconcerten.... Waar dat op gebaseerd is, geen idee..?
Haha heb je geen blousjes in de kast hangen? Eentje lenen?wrote:Ben ik trouwens de enige die wrs niet strak in pak gaat?Wilde eigenlijk nog wel een blousje aandoen maar ik heb echt geen cent meer te makken dus zelfs dat zat er niet meer in
![]()
Ach ja, heb er vorig jaar ook genoeg zonder nette kleding zien lopen (of helemaal geen kleding)
Ga zelf rond 5 uur nog even rondje door Amsterdam doen voor af.wrote:Strak in pak? No way! Gewoon een wit v-halsje met een gilet denk ik.
Ga niet helemaal in pak.. T ken te gek ook.. VEEEEEEL te warm!
Trouwens.. Hoe laat is iedereen er ongeveer?
Ik ga ook niet strak in pak, lekker een T-shirtje, lijkt me beter plan. Ben van mezelf al strak genoeg.
wrote:Ik ga ook niet strak in pak, lekker een T-shirtje, lijkt me beter plan. Ben van mezelf al strak genoeg.
Kijk wel ff, wie weet.wrote:Haha heb je geen blousjes in de kast hangen? Eentje lenen?wrote:Ben ik trouwens de enige die wrs niet strak in pak gaat?Wilde eigenlijk nog wel een blousje aandoen maar ik heb echt geen cent meer te makken dus zelfs dat zat er niet meer in
![]()
Ach ja, heb er vorig jaar ook genoeg zonder nette kleding zien lopen (of helemaal geen kleding)
Als je pommer een blouse leent en je krijgt hem terug kun je hem uitwringen en jezelf lam zuipen aan 't bier wat er vanaf komt.. 
wrote:Als je pommer een blouse leent en je krijgt hem terug kun je hem uitwringen en jezelf lam zuipen aan 't bier wat er vanaf komt..
Waarom heb jij je naam veranderd eigenlijk?
Ik weet het wel maar ik weet niet of hij wil dat ik het zegwrote:Wie is Rampestamper anyway?
Heb onze Danus al geäpp'twrote:Ik weet het wel maar ik weet niet of hij wil dat ik het zegwrote:Wie is Rampestamper anyway?
Gevonden, zo moeilijk is het niet uit te vindenwrote:Heb onze Danus al geäpp'twrote:Ik weet het wel maar ik weet niet of hij wil dat ik het zegwrote:Wie is Rampestamper anyway?
Ik weet het lekkerwrote:Wie is Rampestamper anyway?
-
M
Ik ook!wrote:Ik weet het lekkerwrote:Wie is Rampestamper anyway?
denk ik
-
D
BAM JONGUH!
Last edited by Dysphoria on , edited 1 time in total.
Jezus christus ik ben dus pas om 11 uur binnen
Daarvoor maar lam zuipen dan... Kutzooi
Hoezo zo laat dan??wrote:Jezus christus ik ben dus pas om 11 uur binnen![]()
![]()
Ga je met auto heen??
Ik krijg net te horen dat ik eerst naar Hoorn ga om bij maatjes wat te eten, ik zal dus NIET om 20:00 bij de meeting zijn..
Dus ik zie jullie allemaal rond 22:00 a 23:00 boven in de kleine zaal??
zoiets ja, voor sommigen kun je beter even een enkeltje naar mars plannen, aangezien de meeste toch far vdk zijn!
Present.wrote:zoiets ja, voor sommigen kun je beter even een enkeltje naar mars plannen, aangezien de meeste toch far vdk zijn!
Oké, de zin wordt nu eindelijk in gang gezet.
Denk dat wij om 22.00 zeker al binnen zijn in verband met beperkte treintijden.
Denk dat wij om 22.00 zeker al binnen zijn in verband met beperkte treintijden.
BAM ik heb wat geregeld, samen met iemand anders treinen om half 8 gelukkig, en de terugweg wel gewoon mee met die taxi.
Kost me wel zo'n 40 euro maarja dat hebben we er voor over
Kost me wel zo'n 40 euro maarja dat hebben we er voor over
Ja.wrote:Is het al bijna 31 december, 8 uur?