wrote:pff hoe zou dat nou komenwrote:was er ook
geen meeting gezien xD
champagneeeeeeeeee
wrote:pff hoe zou dat nou komenwrote:was er ook
geen meeting gezien xD
Haha baas!wrote:Aanwezig met mn ouders![]()
Ik wou dat ik mijn ouders eens zover krijg om mee te nemen haha.. De saaierds! Respect voor de jouwe!wrote:Aanwezig met mn ouders![]()
Ik niet... Ze moesten eens weten hoe ik erbij loop op zo'n feest hahawrote:Ik wou dat ik mijn ouders eens zover krijg om mee te nemen haha..wrote:Aanwezig met mn ouders![]()
En ik probeer juist te bewijzen dat ik daar nuchter rondloop, en al helemaal als ik m'n moeders auto pak.. Wil nog weleens een twijfel over bestaan..wrote:Ik niet... Ze moesten eens weten hoe ik erbij loop op zo'n feest hahawrote:Ik wou dat ik mijn ouders eens zover krijg om mee te nemen haha..wrote:Aanwezig met mn ouders![]()
wrote:Aanwezig met mn ouders![]()
Die van mij als ze mij zienwrote:Mijn ouders zouden ter plekke sterven als ze een keer op zo'n feest zouden komen.
wrote:Die van mij als ze mij zienwrote:Mijn ouders zouden ter plekke sterven als ze een keer op zo'n feest zouden komen.
haha lol!wrote:Ach ik zag vorig jaar ook iemand die met z'n oma was dus waarom niet
Meen je nou? Held! Hahah!wrote:Aanwezig met mn ouders![]()
Ik had het ook niet verwacht eigenlijk dat ze er mee in zouden stemmen haha. Paar collega's van mn pa gaan ook wel is feesten af dus ik denk dat dat hetgeen was om ze zover te kunnen krijgenwrote:wrote:Aanwezig met mn ouders![]()
ik probeer me ma ook al jaren een keer mee te krijgen naar grote party xD
nog niet gelukt
Primawrote:Meen je nou? Held! Hahah!wrote:Aanwezig met mn ouders![]()
Dat word een rondje voorstellen aan je ouders... Iedereen zo waus als een koekje
Verschrikkelijk juist al die oudjes.wrote:Ik wou dat ik mijn ouders eens zover krijg om mee te nemen haha.. De saaierds! Respect voor de jouwe!wrote:Aanwezig met mn ouders![]()
Gaan je ouders ook aan de pillen?wrote:Aanwezig met mn ouders![]()
vinden ze stoer :,)wrote:Robin doet niet eens pillen, waarom nou weer gelijk die drugs erbij halen?
wrote:Robin doet niet eens pillen, waarom nou weer gelijk die drugs erbij halen?