Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
T
denk dat k die zondag de hele dag vertieft en kapot op nest lig 
Zeer hoogst waarschijnlijk wel aanwezig. Eerste keer HMH. 
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
Heb het hier met vrienden al een paar jaar over, dus ik denk dit jaar dan maar aanwezig he 
Lekker dood het nieuwe jaar in.wrote:https://partyflock.nl/party/208640:Booming_Sexy_Hard_New_Year.html afterparty?
-
S
Ik hoop dat Rowwen Hèze afsluit.
-
MHardtraxxer
- 304 posts member since 2011
- last seen Nov 2013
Zit hier ook aan te denken. Lijkt me een super gaaf feestje, als ik iedereen zo hoor. Nouja behalve dat het geluid blijkbaar een half uur lang stil viel vorig jaar 
Even kijken wie er allemaal gaat
zeker doenwrote:Zit hier ook aan te denken. Lijkt me een super gaaf feestje, als ik iedereen zo hoor. Nouja behalve dat het geluid blijkbaar een half uur lang stil viel vorig jaar
en half uurtje geluidloosheid kan overal gebeure
Sowieso dat hier een geniale meeting komt 
-
E
+5742456358879634898754632894752858963985875486985wrote:Ik hoop dat Rowwen Hèze afsluit.
-
LHardtraxxer
- 427 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Aangezien Q-Base mijn laatste feestje is geweest, en ik de komende tijd geen feestjes kan meepikken, gaat dit 'm wellicht wel worden. Zou de eerste keer zijn, dus ik ga hier graag naar toe
. Hopelijk is het op 8 november nog niet uitverkocht..
-
T
Meeting om 00.00 uur zeker?wrote:Sowieso dat hier een geniale meeting komt
Meeting was vorig jaar om half 2 ofzo. Met leuke dingetjes voor de gevoelige plaatwrote:Meeting om 00.00 uur zeker?wrote:Sowieso dat hier een geniale meeting komtNah ik breng dat wel door bij me vrienden daar

-
T
Toen had ik hier nog geen accountwrote:Meeting was vorig jaar om half 2 ofzo. Met leuke dingetjes voor de gevoelige plaatwrote:Meeting om 00.00 uur zeker?wrote:Sowieso dat hier een geniale meeting komtNah ik breng dat wel door bij me vrienden daar
Dat was me allereerste HT meeting haha, nostalgie
Nee maar we kunne beter meeten voor 12 uur en dan met z'n allen het nieuwe jaar in knallen
Nee maar we kunne beter meeten voor 12 uur en dan met z'n allen het nieuwe jaar in knallen
-
B
Als we dit jaar maar geen blinde de foto laten maken, ik sta naast het beeldwrote:![]()
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Haha ook mijn eerste 'echte' HT meeting. Op fusion TNL wel naar de meeting gegaan maar toen was ik nog geen HTer, ging mee omdat oostzaner enz gingenwrote:Dat was me allereerste HT meeting haha, nostalgie![]()
Roept wel weer mooie herinneringen op die foto
...om maandag weer aan het werk te gaan.wrote:denk dat k die zondag de hele dag vertieft en kapot op nest lig
Oud & Nieuw valt echt slecht dit jaar.
Ïdd, heb meestal echt wel 2 dagen nodig..wrote:...om maandag weer aan het werk te gaan.wrote:denk dat k die zondag de hele dag vertieft en kapot op nest lig
-
T
Minimaal.wrote:Ïdd, heb meestal echt wel 2 dagen nodig..wrote:...om maandag weer aan het werk te gaan.wrote:denk dat k die zondag de hele dag vertieft en kapot op nest lig
Dat was echt een dope meeting ja. Iedereen verschrikkelijk uit zn dak 
was er ook
geen meeting gezien xD
geen meeting gezien xD